Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical in kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Critical in kast

Lijkt wat overvoed.

Comment

aha! ik ook eene20120418_174838.jpg20120418_174836.jpg20120418_175007-1.jpg20120418_175058-1.jpg20120418_174831-1.jpg
      Last edited by Ikdus; 18 April 2012, 18:23.
      Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Ziet er al lekker uit
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Tricho madness! Damn, ik krijg er honger van als ik het zie vriend.

b.t.w: Hoe zie je dat ze wat overvoed is? Het donkergroene kleurtje?
          Resident in Tenerife, Spanje.
          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

de zorg van de planten ligt deze week bij mn vrouwke, gezien ik lkr aant het boarden ben. heb ze voor mijn vertrek gekliefd. ze staan tm morgen op water met toevoegingen, vanaf dat moment enkel nog afgezuurd water. bij mijn terugkomst gaan ze over op donker. dat zal volgende week woensdag zijn. mn vrouwke schrok van de toppen na het klieven, in positieve zin. lijkt dus goed te werkenx!
            ben dit weermet mobiel aan het tikken, dus hoofdletters en spelling is kut, hehe. ff wat fotos gemaakt met mobi door haar:
            Photo0111.jpgPhoto0109.jpgPhoto0107.jpgPhoto0110.jpg
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

nu je het zegt, dat is ind een vrouwelijke vinger op de foto :p
              loopt zo te zien vlot mooi volume voor je opzet
              grtz
              sigpic

Comment

Wens je veel succes

Gr. Zon

Comment

Alle toppen zagen er super uit, erg dik en vol, gevoeld heb ik ze nog niet maar voorheen waren ze al lekker compact, hopelijk is dat zo gebleven.
                  Bij terugkomst is mijn tijdschakelaar (analoog) gesneuveld: vastgelopen (Gelukkig niks gebeurd, phew) maar heb dus slechts 1 heel kort kijkje genomen en besloten ze verder maar donker te laten staan. Hopelijk heeft mijn nieuwsgierigheid geen gevolgen..

Vanavond gaat het hok weer open en zal de schaar erin gaan, foto's van de toppen zullen dus vanavond volgen.

We gaan meteen door met de RQS contest kweek, Royal Haze Automatic, welke reeds samen met criticals liggen te ontkiemen. Ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dit precies ga doen gezien het een AF is en een reguliere fem, 18/6 ten aanzien 12/12.. Maar denk eraan om de criticals gewoon extra lang te laten voorgroeien, danwel in het voorgroeihok te scroggen en kijken wat ik op die manier kan bereiken. We zullen het wel zien, kosten zitten toch niet in de zaden. Deze plantjes zullen kleiner blijven dan mijn huidige kweek, maar 4x wat kleins zou ongeveer evenveel moeten opleveren als 2x wat groots. Dat volgt dus in RQS: Mijn Royale Haze Automatisch dus

Comment

Nou, dat was wel lachen. Eventjes. Nu klaar en over twee weekjes wat snoepen.
                    De toppen, inclusief de takken, zitten op 62 gram, allemaal redelijk goed schoongemaakt. De rest is het kleinere grut, ook netjes gemaakt. Nu jointje hasj, goed stoned met zn tweeen.20120502_220059.jpg20120502_220107.jpg

Comment

Mooi gedaan hoor. Best leuk resultaat voor onder SL.

Geniet ervan.

Comment

Geniet ervan
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

smakelijk

Comment

Netjes jijdaar voor die opzet
                            laat het je straks smaken !
                            grtz
                            sigpic

Comment

Zo, omdat het niet de dikste toppen zijn, is het edroog genoeg om in potten te stoppen. Daar staan ze inmiddels twee dagen. Ben erg te spreken over het resultaat, de grote toppen zijn netjes geknipt, de kleine hebben hot en her nog een takje en blaadje, maar is zo goed als rookklaar. Voor de smaak moet er nog wel een tijdje overheen gaan, is wat vlak. De high is dik prima!

20120512_173405.jpg20120512_173724.jpg ok, editje, nog een jointje gedraaid, hij is nu, 3 dagen later, al wat beter en voller. Niet scherp, wel pittig. en nog beetje groenig, maar ook al minder. Nice! En het is wel vreemd dat er nog zoveel van over is gebleven, maar het kruimelt al goed dus denk niet dat er nog meer als 5gr aan vocht af zal gaan.. maar dat maakt niet uit, leuk resultaat! Tevens iedereen die heeft geholpen met adviezen onwijs bedankt. Heel veel geleerd deze kweek, en heb me er onwijs mee vermaakt; mede dankzij goei volk!
                              Last edited by Ikdus; 12 May 2012, 19:21.

Comment

Nice man ...Enjoy
                                Led's grow !

Comment

Bezig...
                                X