Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    updateje week 7/8

    1 top 44 groeit al helemaal tegen het plafond van de kast aan, deze ga ik ook gewoon afknippen tot net onder de lamp zodat dat stuk daarboven (wat zich toch niet ontwikkeld) geen onnodige energie meer kan verslinden

    de andere top 44 is 1 cm onder het plafond gestopt met groeien dus die staat nu lekker tussen de lampen in

    de white widow is de hele week al wel gestopt met groeien en bloeit geweldig,

    en nog steeds denk ik dat het eerder 3 maanden gaat worden terwijl de klok al na 1 week op 12/12 is gezet

    picca's dan maar ff (de eerste 2 foto's zijn de top44's. niet echt geschikt voor micro kweek maar ik snap wat het onder een hpsje kan worden)(de laatste is de white widow en die staat mooier op de foto 2 berichten terug)

    groet
    Attached Files
    Last edited by hobbyist; 11 December 2008, 14:58.

    Comment


      ze zien dr mooi uit ga zo door!en ze zullen je belonen

      Comment


        ja ze zien er erg mooi uit nu is het moeilijkste geduld en wachten en hopen dat ge ze snel kunt oogsten lol




        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
          updateje week 7/8

          1 top 44 groeit al helemaal tegen het plafond van de kast aan, deze ga ik ook gewoon afknippen tot net onder de lamp zodat dat stuk daarboven (wat zich toch niet ontwikkeld) geen onnodige energie meer kan verslinden
          Waarom knak je de top niet gewoon onder de lamp om ? Ipv helemaal te verwijderen zal deze nog lekker doorbloeien en kun je deze dus ook oogsten.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            Ja of met een touwtje onder de lamp buigen. Dat zijn al beste bomen in ieder geval haha Zeer netjes allemaal. Ik ga in mijn volgende kweek ook WW zetten.

            Greetzz

            Comment


              Waneer weer een update? Ziet er leuk uit!

              Comment


                We want more! We want more!
                Kom op, updaten die handel

                Peace

                Comment


                  oja helemaal vergeten te updaten ,

                  maar het gaat lekker met mijn dames geloof ik de kristallen beginnen lekker te komen, langzaam worden de witte haartjes bruin, en het ruikt geweldig

                  maargoed heb vakantie van me werk, dus weinig tijd voor internet en veel tijd voor feesten

                  dus hier ff kort wat foto's ps al mijn foto's worden geschoten met de tel want ik heb geen digitale camera dus helaas niet al te beste kwalitijd.

                  iemand enig idee hoelang bijv die ww ongever nog moet?? ik schat zelf zo'n 2 weekjes +-? alvast bedankt

                  groet
                  Attached Files
                  Last edited by hobbyist; 23 December 2008, 20:50.

                  Comment


                    Wat een mooie plantjes en hoe groot zijn ze nu want er is er precies eentje dat het plafond raakt heb ik de indruk
                    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                    Comment


                      ziet er goed uit alleen je blaadjes hangen een beetje naar beneden krijgen ze wel genoeg zuurstof ?

                      Comment


                        thnx maar weer voor jullie interesse

                        @ creezr de white widow is in totaal met pot ongeveer 1 meter lang, dat is echt een mooie micro kweek plant

                        en 1 top 44 staat idd iets tegen het plafond aan en is daar precies gestopt maar de andere top 44 heb ik alwel 30 cm van boven omgeknakt omdat hij gewoon veels te lang werd, maar die kristalliseert horizontaal redelijk lekker verder

                        @darkies ik heb geen flauw idee of ze genoeg zuurstof krijgen hoe kun je dat meten??

                        maar die hangende bladeren komt denk ik door ruimte gebrek, ze zitten er een beetje in gepropt. maar de vrije bladeren hangen opzich niet

                        iemand enig idee hoelang bijv die ww ongever nog moet?? ik schat zelf zo'n 2 weekjes +-? alvast bedankt


                        groet
                        Last edited by hobbyist; 23 December 2008, 20:51.

                        Comment


                          Hey Hobbyist dat ziet er mooi uit! De WW hoort normaal gesproken 8 weken te bloeien. Ga deze mijn volgende kweek ook zettenOf ze nog 2 weken moeten weet ik niet, dacht misschien wel langer

                          Greetzz

                          Comment


                            ja ik denk dus ook wel veel langer nog, maar ze staat met de jaarwisseling al 10 weken in bloei, zal wel door de spaarlampen komen maja fftjes wat langer wachten dus nog maar ma dan heb je ook wat

                            groet

                            Comment


                              daar was ik weer met een kleine toevoeging aan mijn kweekverlslag, en eigenlijk heb ik ook weer niet zoveel te melden,de dames zien er gezond uit, en het aandikken van de toppen lijkt er nu wel een beetje te zijn maar t gaat allemaal maar heel langzaam.

                              mijn conclusie is eigenlijk: spaarlampen zijn nie echt geschikt voor de laatste fase van de plant volgens mij, voorgroeien kan prima met spaarlampen en is lekker goedkoop.t scheelt nogal op 18/6 of 24/0 met spaarlampen OF een hps

                              maar spaarlampen werken niet echt goed voor de bloei, en zeker niet de laatste paar weken..

                              maargoed veel kristallen en ik denk +- 40 % van de haartjes zijn bruin maar nog niet echt de vette dikke harde toppen die ik graag wil kweken..

                              maargoed we zijn er nog niet helemaal, dus we zullen zien wat het word. er kan nog van alles gebeuren

                              hier 2 foto's van de white widow, die is het verste en omdat ze eigenlijk veels te dicht op elkaar in zo'n klein hokje staan kan ik niet echt meer gode scherpe foto's van de top44's maken die 2 dames kunnen er nog 1 keer uit maar dan niet meer in

                              daarom ook nog een foto van mijn bouwtekening die ik nu in mijn vakantie rustig aan het nastreven ben

                              groet
                              Attached Files

                              Comment


                                Nou ik vind je toppe nog steeds wel erg netjes, ik ben ook begonne om te kweke onder tl en spaarlamp.. en hoop ook zon mooi resultaat te krijgen

                                Je bent wel soort voor beeld voor mij want ik wil deze kweek (me eerste) ook met spaar doen..

                                meer als test..

                                Daarna wil ik gewoon in zomer buite kweke en in me hokje zaadjes kweke..

                                en daarna wil ik HPS erin hange en met me spaar en tl maak ik wel een klein hokje om voor te groeie en voor lowriders ofzo.. maar ik ga dus ook cker je volgende kweek volgen want jij bent mij zeg maar 1 kweek voor

                                greetz

                                ohja hoe lang schat je ze nog te moete bloeie?

                                Comment

                                Bezig...
                                X