Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    die linkse is de hoofdtop van de white whidow, alle 3 de foto's zijn van de oogst van 1 white widow plant (staat ook onder de foto), en ik heb nog wat kleine niet echt rookbare topjes dus daar maak ik maar een cakeje van

    de 2 top44 planten staan nog in de kast, die ga ik volgende week oogsten

    wat het zal wegen? ik zal het over +- 2 weken allemaal eens wegen en dan hoor je het gewicht en het rookverslag, ik schat 15 a 20 gram

    t ziet er zeker lekker uit, t ruikt nog beter

    @ damn nice, alleen die donkere blaadjes moeten er nog tussenuit, weinig knipwerk meer over hoor, zal wel zo lijken

    groet

    Comment


      jeeuh vorstverlet

      eeehm goed,,, die 2 weken wachten hoeft dus ook niet de eerste dag rook het allemaal nog een beetje nat maar met en lv van 24% in mijn kamer gaat het wel hard, de heerijke lucht komt er al lekker door

      en ik kon zoals altijd weer eens nergens mee wachten en heb van dat ene top44 topje wat ik als proevertje had afgeknipt een klein jointje gedraaid wel van de buitenkant want de binnenkant was nog lang niet droog eerst dacht ik dat het nog niks zo worden maar dit stukje text kost me nu al +- 20 minuten zag ik net, ben echt hangerig stoned, maar toc niet echt, dus hij doet het nu al prettig, de smaak is zoet en opzich al redelijk aanwezig, maar het blijft natuurlijk nog steeds niet helemaal rookbaar dus het zal nog veranderen.. de 2 top44 gaan vandaag in iedergaval ook om die zijn zeker klaar voor de

      en die moeten uit mijn nieuw geboren voorgroeihokje zie foto's en het is duidelijk

      als ik weer op de wereld ben ga ik de white widow ook ff voorproeven want die zijn minder compact,toch te weinig lumen met sl, maar zeker proef klaar

      groet
      Attached Files
      Last edited by hobbyist; 8 January 2009, 11:43.

      Comment


        de white widow is wel droog genoeg, hij is een beetje buitenwietachtig opgedroogd en is flink ingekrompen maargoed de takjes zijn knakbaar dus de boel maar eens op de weegschaal gegooit

        toch nog 16 droog rookbaar en nog 3gram van die mini thc topjes, en wat knipafval natuurlijk. de laatste 2 gaan in een lekkere cake

        ze laat zich nu al lekker roken, en is zacht voor de keel en ik word er relax stoned van.. nou maar hopen dat ik hem nog een beetje kan laten trekken voordat ie op is

        de top 44 oogst hangt nu een dag of 3 te drogen en die gaat achteraf zeker meer werden die topjes zijn lekker hard en blijven ook hard. die zal ik binnenkort ook eens gaan wegen

        hier een deel van de white widow

        u like what u see?? let me know

        oftewel, heeft iemand nog op of aanmerkingen over de wiet, nog tips of tricks voor de volgende kweek, of wil je me bedanken voo me kweekverslag, laat een bericht achter, of rate dit kweekverslag

        door de vele tips is dit kweekverslag voor mij een leerzaam project geworden waar ik veel van heb opgestoken, ook heb ik geprobeerd het complete traject van de bouw van de kast tot de eerst oogst van week tot week netjes in het verslag te verwerken zodat dit misschien handig kan zijn en als leidraad kan dienen voor de beginnende micro kweker, de meeste beginnersvragen zijn in mijn kweekverslag immers uitgebreid beantwoord iedereen bedankt vor de hulp en feedback..

        als de top 44 helemaal droog is horen jullie in dit kweekverslag de einduitslag per plant. en begin ik een nieuwe kweek

        groet
        Attached Files
        Last edited by hobbyist; 10 January 2009, 22:28.

        Comment


          mooie kas ...

          Comment


            Ziet er lekker uit Hobbyist, laat het je smaken.
            Heb het topic een rating gegeven,


            Peace

            Comment


              ziet er goed uit hobbyist je bent een heel goed voorbeeld voor ik thx voor je goed verslagje en laat het u smaken

              Comment


                Ziet er een lekker weedje uit, nice done!
                grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  nice man, ben juist ook een verslagje begonnen en hoop dat ik ook zo een leker weedje kan bekomen. beter mag ook altijd he

                  Comment


                    ziet er goed uit hoor
                    heel erg nice

                    Comment


                      thnx allemaal voor de reacties altijd mooi om te horen dat het er geslaagd uit ziet

                      de top 44 is ook droog, nog een beetje vers qua smaak maar ik vind het nu al een fijn rokertje je word er niet niet viesbaters van maar gewoon stoned en heel lang

                      ik heb met drogen alles per ongeluk en beetje door elkaar gegooid dus ik kan het aantal grammen per plant onder de top 44 dames niet vertellen. daarom heb ik het totaal van de 2 top 44's maar gewogen en dat kwam nu uit op 29 gram, ik heb er wel denk ik al zo'n 2 a 3 gram van geproefd dus het was nog iets meer maar nu is het 29 en uiteraard de iets kleinere space cake topjes en het knipafval voor de hash nog

                      dus:,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

                      1 x white widow 16 gram
                      2x top 44 29 gram
                      ------------------------
                      ============ 45 gram

                      +- 15 gram droog per plant wat mijn schatting was zat redelijk in de buurt dus

                      toch vind ik het nog teveel op buitenwiet lijken en ik denk toch echt dat dat door een gebrek aan lumens komt, dit kastje zal voor mij enkel nog op 18/6 3 a 4 weken voorgroeien en voor de bloei is mijn nieuwe projectje gelukkig bijna af

                      dit was dan echt het einde van mijn eerste kweekverslag, als laatste nog de foto van de top 44 oogst, en dan is het laatste hoofdstuk uit

                      see ya next kweek

                      groet
                      Attached Files

                      Comment


                        Job well done Kijk al uit naar het volgend verslag.
                        Peace Out
                        Cheerzz

                        Comment


                          Ziet er lekker uit dat bultje wiet Hoop dat je er veel plezier van hebt dus dat ze je maar mogen smaken

                          Greetzz

                          Comment

                          Bezig...
                          X