Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toch nog mooie topjes
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      'maar spaarlampen werken niet echt goed voor de bloei,' Je hebt anders een mooie top op de eerste foto
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        ja t ziet er zeker niet onaardig uit, thnx allemaal trouwens,

        maar de toppen dikken niet echt aan vind ik, en ze hadden volgens het kweekschema eigenlijk al geoogst kunnen worden, maar dat duurt nog wel zeker 2 weken volgens mij

        maja al dat geduld word beloond, hopelijk

        groet

        Comment


          Yoo gast,

          Wat voor voeding heb je gebruikt??

          Comment


            qua voeding gebruik ik eigenlijk alleen bcuzz aarde voeding component 1 en thats it bloei bevorderend staat er nog op..

            is volgens mij gewoon basis aarde voeding met een hoog pk gehalte waardoor pk13/14 overbodig was, aldus de growshop verkoper.

            heb de dosis langzaam opgebouwd in 3 weken tot een lichte overdosis voor een week lang,(vonden ze ook wel lekker geloof ik) en ben het nu weer langzaam af aan het bouwen om vervolgens over een week +- de laatste paar weken enkel nog zuiver water te geven.

            maargoed dit is mijn eerste kweekje en weet eigenlijk nog niet zoveel van voeding af, dit werd mij geadviseerd in de growshop en ik heb nog niks vergeljkbaars om te kunnen zeggen dat het goed spul is..

            wel kan ik zeggen dat de planten zelf goed op de voeding reageren en je duidelijk aan de bladeren en de kleur kan zien wanneer de plant zonder zit en naar meer voeding verlangt..

            meer tips&tricks op en aanmerkingen over voeding zijn bij deze altijd welkom

            groet
            Last edited by hobbyist; 31 December 2008, 21:47.

            Comment


              Okee dan Ik ben onder de indruk ouwe, die toppe zien er wel gruwelijk uit voor spaarlamp:O zeer netjes lijkt mij....

              Comment


                zou iemand mij misschien kunnen zeggen of deze kleine topjes op de foto al oogstkaar zijn? het aandikken is wel een beetje gebeurt en ze staan nu al wel 10 weken op 12/12.

                ik wil deze white widow zowiezo met melkachtige trichombes oogsten en voor zover ik het kan zien zijn ze bij de white whidow allemaal l wel melkachtig, bij de kleinere topjes zijn 90% van de stamperhaartjes al wel bruin gekleurd, bij de hoofdtop is dat nog niet het geval...

                ik wou dus ook vast 2 of 3 kleine topjes oogsten om eens te proeven en de rest nog even laten staan.

                klopt en kan alles wat ik denk of wil? en heeft iemand tips en trick of een linkje over het gehele droogproces?

                alvast bedank

                groet
                Attached Files

                Comment


                  je kan het bekijken door middel naar de trichomes te bekijken ..
                  door middel met een vergrootglas of een hele goeie digitale camara met close up
                  dus als je een topje ziet dat melkachtige trichomes heeft dan kan je die gewoon al plukken in principe
                  trichomes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
                  hier droog proces:http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ogen-t189.html

                  Comment


                    Last edited by hobbyist; 4 January 2009, 18:00.

                    Comment


                      Netjes netjes wanneer verwacht je je eerste home made joint te kunne oproke??

                      greetz

                      Comment


                        nou ik heb nu de eerste topjes te drogen hangen dus die kan ik over een kleine 2 weken wel roken denk ik
                        ik denk dat ik over +-2 dagen de rest van de white widow ga

                        bij nadere inspectie van de 2 top44's blijkt dat die ook al zo goed als oogst klaar zijn ik denk dat ik bij die planten nog +- een weekje wacht tot de oogst, die wil ik da meer "stoned" gaan oogsten

                        groet

                        Comment


                          Zo en nu is het voor jou ook bijna zover Al je harde werken zal eindelijk beloond worden. Hoop dat ze je lekker gaan smaken en ben benieuwd naar een rookverslagje en je totale opbrengst.

                          Is je laatste fase toch nog wel bevallen met spaarlampen?

                          Greetzz

                          Comment


                            jaja het is zover, gister van de ww al een paar kleine topjes , en nu de hoofdtop van de ww ook ze zagen er goed uit en ik konnie meer wachten

                            toen ik daardoor de top44 ook wat beter kon bekijken zag die er ook al oogst klaar uit en nu echt al keihardere topjes heeft, bij nader inzien doen de top 44 dames het toch nog best goed

                            @ ijscoman

                            voor mijn gevoel lijkt de ontwikelling langzamer te gaan dan met hps, maar na mijn volgende kweek (hps) kan ik vergelijken , dan word dit kastje mijn voorgroei hok

                            groet
                            Attached Files

                            Comment


                              ziet er lekker uit! lekker late droge en dan

                              Hoop voor je voor een lekker weedje!

                              zitte nog wel flink wat blaadjes aan of ligt dat aan mij??

                              Greetzz

                              Comment


                                de linksen is zekers den top 44?

                                hoeveel zou them wegen?

                                tziet er verdomd lekker uit

                                Greetz
                                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X