Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Hey Hobbyist kom maar op met die sneak peak!!

    Ze hebben nu toch nog geen voeding nodig, dacht ik zo. Mijn Mad S dame heeft ook nog geen voeding gehad, enkel Cannaboost maar dat is geen voeding en zij staat nu al 75 dagen in de tent waarvan een 3 weken in de bloei. Ik heb echter wel growshop aarde die geruime tijd van alles voorzien is. Je kan ook via internet een flesje groei en of bloeivoeding kopen voor het geval je plantjes hier toch om vragen. Dosering is heel simpel en staat op de fles.

    Voor je LV is een mistmaker wel aan te raden. Te koop bij ieder tuincentrum bij de vijverproducten. Dan hoef je niet elke dag je hout onderwater te zetten want dat zal op den duur gaan lekken. Gewoon in een diepe kom met water plaatsen en voila! wel af en toe bijvullen met water

    Ze vertonen trouwens pas tekenen van man/vrouw als ze 1 tot 2 weken op 12/12 staan, eerder niet.

    Ben benieuwd naar je foto's!

    Peace.

    Comment


      #77
      Plantjes zien er dik ok uit hoor, laat ze maar groeien!
      grzzz


      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #78
        weer 3 daagjes verder kon het niet laten jullie ff een klein teasertje te laten zien aangezien jullie het met deze foto tot donderdag moeten doen voordat ik weer nieuwe foto's post

        mijn ww lieveling doet het goed, setje 3 vingerig setje 5 vingerig setje 7 vingerig en nu een 7/9 vingerig setje opkomst en ook belangrijk, lekker korte internodes andere ww groeit nog compacter op elkaar. de 2 top44 plantjes groeien ook lekker. de 4 andere white widow plantjes pakken het nog best lekker weer op zo op de vensterbank

        groet
        Attached Files

        Comment


          #79
          jaja cker goed bezig hobbyist

          hoe gaat het met de luchtvochtigheid?

          Comment


            #80
            jeeeeuuuhjj mijn plantjes zijn alweer jarig ik heb een paar planten geschrapt in de kast.

            en er staan nu 4 white widow plantjes te genieten van de toch nog redelijk vaak doorkomende zon op de vensterbank

            in de kast staan nu nog 4 planten, 2 white widow plantjes van 3 weken oud, en 2 top44 plantjes van 2 weken en 2 dagen oud. ze groeien volgens mij wel goed en vinden het geloof ik bererelaxed in mijn kastje als de lamp aanspringt gaat er ook een radiotje aan op de kast hebben ze ook een beetje muziek he

            maargoed ik zie alweer worteltjes onder uit mijn 5 liter potten komen dus ik moet ze van de week ff een keer een nieuw plekje geven in hun nieuwe en laatste 8 liter potten, passen er net 4 van in de kast , en daarbij komt een nieuwe lampen rail 2 x want die zullen nu iets meer naar het midden moeten EDIT: dit laatste is nu al gebeurd, tering wat zat die pot volgeworteld zeg

            paar foto's

            groet
            Attached Files
            Last edited by hobbyist; 6 November 2008, 18:17.

            Comment


              #81
              Ik kan niet anders zeggen dan dat ze er prachtig uitzien

              Misschien heeft die muziek van je toch invloed. Keep it up!

              Peace

              Comment


                #82
                Muziek ! Dat vind ik origineel ! Ze zeggen altijd dat je tegen je planten moet praten, waarom geen muziek dan ?

                Voor je luchtvochtigheid kun je wellicht, omdat het maar een kleine ruimte is, een waterkoker in je hokje een paar keer aanzetten ? Ik heb dat hier :

                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post25879.html

                gelezen van Painkiller die er wel enthousiast over was !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #83
                  maar met een waterkoker heb je af en toe een boost, en nu heb ik mijn lvheid op zich wel goed onder controle en is ook goed onder controle te houden. (mag ook wel na al die aanpassingen)

                  lv heid schommelt tussen de 65% en de 70% dus nu doe ik er niks meer aan want ik moet toch al langzaam terug naar de 60%

                  overpotten is goed gegaan, de bladen staan weer netjes naar de lampen

                  groet

                  Comment


                    #84
                    gast ziet er goed uit, mooi kleur blad. ben het beetje aant spieken ik wil ook zoiets beginnen maar ik weet niet goed welk wietje. ik hoor veel over lowryder maar is dat wel fijn te roken en wordt er een beetje stoned van?

                    Comment


                      #85
                      ik heb wel een keer lowryder ak 47 gerookt en die vind ik nie zo lekker, ik heb nu 2 white widow en 2 top44 planten, ouderwets lekkere wiet dus

                      en tot nu toe blijven ze allemaal eigenlijk nog lekker laag

                      succes met je kastje

                      groet

                      Comment


                        #86
                        Ziet er goed uit je kastje, plantjes zien er mooie kropjes uit.
                        Succes met de verdere kweek.

                        Comment


                          #87
                          thx man,

                          ik heb nu mijn verlichting wel wat veranderd trouwens want ik werd telkens helemaal dol van dat felle licht als ik mijn kast open trok, nu heb ik de lampen op een nieuwe rail, daardoor hangen de lampen precies boven het midden van de 8 liter potten en daarvoor een plaatje gemonteerd zodat ik de spaarlampen niet direct kan zien die kan dus weer af

                          paar foto's hoe het er nu uitziet met links in de kast de top44 en rechts de white widow

                          groet
                          Attached Files

                          Comment


                            #88
                            ze zien dr mooi uit hobbyist,lekkere bossigge plantjes.keep it up

                            Comment


                              #89
                              wow dat ziet er goed uit man

                              Comment


                                #90
                                ziet er idd heel goed uit man mooi groene bladeren en lekker compact

                                Comment

                                Bezig...
                                X