Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    thnx allemaal maar weer, altijd mooi om te horen dat ze het goed doen

    mijn vermoeden tot nu toe is dat van de 4 planten er 3 vrouwelijk zijn,
    1 white widow plantje heeft nu her en der verdeeld een stuk of 5 a 10 bolletjes zitten, bij de 3 anderen zie ik volgens mij enkele stampertjes met zo'n glasachtig draadje eruit..

    laat me ff weten of ik dat goed heb. ik zal morgen ff foto's proberen te maken maar denk niet dat mijn camera dat trekt

    groet

    Comment


      #92
      ja dat kunnen heel goed vrouwtjes zijn hoor schiet morgen maar even een foto

      Comment


        #93
        die stampertjes van de vrouwtjes zijn nog wat te klein om op de foto te zetten, zal ff kijken of ik cameratje kan lenen

        deze op de onderstaande foto is in iedergeval een mannetje of niet??

        groet
        Attached Files

        Comment


          #94
          Ja, dat lijkt idd op een mannetje.

          Mooi kastje en plantjes heb je daar, let them grow!

          Peace

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
            Ja, dat lijkt idd op een mannetje.

            Mooi kastje en plantjes heb je daar, let them grow!

            Peace
            thnx man, maaruh komop smokey jij bent hier de vakman

            dat lijkt of dat is, want anders gaat ie er gelijk uit of hoelang mag een mannetje bij de vrouwtjes blijven staan???

            als dit een mannetje is kan ik ook wel met 94% zekerheid zeggen dat ik in iedereval 1 vrouwelijke white widow (mijn lieveling ) en 1 vrouwelijke top44plant heb, de andere zal ik zo onder het genot van een bateraartje nog eens goed onder de loep nemen

            groet

            Comment


              #96
              Heb nog eens goed gekeken en DAT IS idd een mannetje . (Bovenste circel had ik de 1ste keer niet goed bekeken)
              Ik zei " Dat lijkt " omdat de foto niet zo scherp is en mijn ogen ook niet de beste zijn.
              (En het kan ook nog altijd een Herma zijn)

              Peace
              Last edited by Smokey; 10 November 2008, 16:00.

              Comment


                #97
                en moet ie er dan gelijk uit?? of kan hij dan nog ff blijven staan?

                groet

                Comment


                  #98
                  Je kan deze best zo snel mogelijk eruit halen. Voordat je het weet vliegt er stuifmeel door je kast

                  Peace

                  Comment


                    #99
                    nou dat is me ff lekker 10 van die top 44 zaadjes besteld, 2 ontkiemd en 2x vrouw das genieten
                    van de 2 overige white widow plantjes in de kast is 1 white widow plantje vrouwelijk en 1 white widow plantje mannelijk naja kan die ook niks aan doen, maar hij is wel naar de vensterbank verhuisd

                    dus ik ga door naar de volgende ronde met 3 vrouwtjes

                    ff een teasertje zo vlak voordat ze 3 en 4 weken oud worden
                    links in de kast de 2 top44 plantjes die nog wel kleiner maar al wel veeel lomper zijn, rechts mijn white widow plantje die als je goed kijkt echt masterlijk mooi vertakt, (word bij die ww wel veel kleine topjes knippen straks denk ik)

                    groet
                    Attached Files

                    Comment


                      Dat ziet er veelbelovend uit, plantjes zien er goed uit
                      Doe zo voort, succes met de verdere kweek

                      greetz, Vdb

                      Comment


                        was ik weer met mijn wekelijkse verjaardagsverslag, de ontwikkeling zit er nu echt goed in en de top 44 plantjes die toch 4 dagen jonger zijn zijn qua ontwikkeling zijn al net zo ver als de white widow plant. vandaar dat ik ze nu voor het gemak allemaal maar hun 4e verjaardag geef ja ze zijn nu 4 weken oud en het gaat hard. grote 9 vingerige bladen zijn al een tijdje aanwezig

                        als ik met voeding zou willen beginnen in de hoeveelste week moet dat dan?

                        foto's zeggen meer dan woorden so enjoy

                        groet
                        Attached Files
                        Last edited by hobbyist; 13 November 2008, 20:41.

                        Comment


                          je bent lekker op weg zie ik mooie korte internodes.

                          Comment


                            Comment


                              Ziet er heel schoon uit Hobbyist! Mooi aantal vingers ook zo te zien, nu wachten op de buds

                              Peace

                              Comment


                                mooi groen blad, symetrische vorming... mooi om te zien! Welke voeding gebruik je?

                                Comment

                                Bezig...
                                X