Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek kan van start!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb mij laten vertellen dat de volgende manier het beste werkt:

    - Pak een bord / schoteltje;
    - Leg daar wat lagen keukenpapier in, die zo goed als doorweekt zijn (goed nat dus);
    - Leg je zaadjes daarop;
    - Leg er 1 laagje keukenpapier over, deze maak je een beetje vochtig (dus niet zoals de onderste lagen)
    - Je pakt wat van dat doorzichtige folie, spant dat strak over het geheel heen, en prikt er wat gaatjes in.

    Dit bewaar je op 'n warme, donkere plek.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      ontkiemen

      Ja klopt weedy doe het ook op deze manier.
      grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        thnx man alles nu volgens boekje gedaan

        en nu gewoon het keukenpapier op vochtigheid checken en gewoon vochtig houden neem ik aan?

        groet

        Comment


          #19
          Ja, gewoon af en toe eens bevochtigen
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            ik had het tussen 2 watjes gelegd en het schaaltje onderin mn pc gezet aangezien het daar warm is met goede ventilatie :p

            Comment


              #21
              mooie kast man!!! ik zou alleen de binnenkant nog bekleden met witte folie.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door leo28 View Post
                mooie kast man!!! ik zou alleen de binnenkant nog bekleden met witte folie.

                is dat folie alleen bij de growshop te koop of weten jullie nog een goedkoop alternatief ??

                en ik heb een tl lampie gevonden, precies wat ik nodig had om dat gat tussen de lampen van l en r te vullen beetje amaturistisch geknutsel weer maargoed hij hangt, en hij hangt stevig.

                en zo ziet het er dan uit met de lampen er in
                Attached Files
                Last edited by hobbyist; 12 October 2008, 17:09.

                Comment


                  #23
                  Ziet er ook wel nice uit zo, alleen heb je nog meer licht aan de zijkant. Ach ja, in ieder geval een verbetering. Waar zoek je 'n alternatief op? Goedkoop aluminiumfolie reflecteert ook goed, alleen moet je zorgen dat alles recht hangt, dus zonder kreukels en van die hoekige punten. (Dit kan 'hotspots' veroorzaken; het licht wordt dan sterk op 1 punt gericht, als dit punt op je plant zit, kan dat een schroeivlek veroorzaken).
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #24
                    Je kan de folie ook kopen in de reguliere tuinzaken, daar noemen ze het landbouwfolie .

                    Grtz

                    Comment


                      #25
                      je kan dat folie gewoon ergens kopen waar ze spul verkopen voor boeren enzo. als je in nl woond dan heb je bijv: welkoop die heeft het zeker.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                        Ziet er ook wel nice uit zo, alleen heb je nog meer licht aan de zijkant. Ach ja, in ieder geval een verbetering. Waar zoek je 'n alternatief op? Goedkoop aluminiumfolie reflecteert ook goed, alleen moet je zorgen dat alles recht hangt, dus zonder kreukels en van die hoekige punten. (Dit kan 'hotspots' veroorzaken; het licht wordt dan sterk op 1 punt gericht, als dit punt op je plant zit, kan dat een schroeivlek veroorzaken).
                        komen die hotspots niet enkel voor bij hps lampen?

                        Comment


                          #27
                          ik geloof dat het voor spaarlampen niet zoveel voorstelt.

                          Comment


                            #28
                            Ze komen bij elk licht voor, alleen zou de schade bij HPS veel erger zijn dan spaarlampen ja
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #29
                              Jop, bij spaarlampen ga je zo goed als geen hotspots krijgen omdat het licht niet geconcentreerd genoeg is.

                              Als je gaat ontkiemen tussen keukenrol/watjes enz kijk dan goed uit dat de wortel er niet tussen groeit.

                              Peace

                              Comment


                                #30
                                thnx gasten allemaal voor het advies en de tips en tricks

                                en na hoeveel tijd komen de spruiten ongeveer hun gezicht laten zien

                                Comment

                                Bezig...
                                X