Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

    En toch ziet het er niet verkeerd uit..sofar.
    @nick: Youtube zoektip: Super cropping.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #47
      Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

      goeie tip van QNQ bekijk de filmpje eens.

      ik ben zelf ook met cropping bezig en dat gaat als een speer. zeker met spaarlamp techniek is dit een
      aanrader. je kan je plant nu nog makkelijk (maar voorzichtig) croppen. dan groeien ze vanzelf weer naar het licht.
      een tip, alleen kneuzen help vaak niet. ik zet zelf de dieven en stammen vast met draad en klemmetjes. dan blijven ze zitten.
      anders groeien ze terug naar oude stand.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...869#post325869

      hier een paar foto's van mijn gecropte dame vanaf week 1,5. dan heb je een idee voor je volgende ronde.

      en wat QNQ al zei: ze ziet er niet verkeerd uit voor een tornado kweek.

      Comment


        #48
        Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

        ga je geen problemen krijgen met de hoogte? zodra ze toppen gaat maken strekt ze ook nog een stukje.

        ik denk dat je nu echt moet gaan werken aan een manier om haar laag te houden en eigelijk denk ik dat je daar al te laat mee bent.
        Ronde 2 voor Critical auto flower
        Purple #1, Super Lemon Haze en Cheese superstek plan deluxe

        Comment


          #49
          Dag 36 (3).jpgDag 36 (4).jpg

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

              wanneer er topjes beginnen te vormen rekt ze zeker nog 10 a 20 cm, mischien meer omdat ze recht omhoog groeit.
              Ronde 2 voor Critical auto flower
              Purple #1, Super Lemon Haze en Cheese superstek plan deluxe

              Comment


                #52
                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                Hallo Allemaal!

                Bedank voor de tips, info en advies!

                Ik heb het advies van bramonius opgevolgd door haar met een touwtje om te buigen. Ik hoop dat ik op deze manier een beetje ga uitkomen met de hoogte. M'n volgende kweekje ga ik het zeker anders aanpakken, dan ga ik scroggen!

                Zie hier de foto's van m'n zojuist omgebogen dame;
                Dag 39 (1).jpgDag 39 (2).jpgDag 39 (3).jpgDag 39 (7).jpg


                Gr. Nickus!

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                  hey nickus,

                  als het goed is staat ze alweer naar de lamp gericht. scheelt zeker een cm of 10 zo
                  gok ik. en je merkt aan de plant (nu je na 24 uur weer gaat kijken) dat ze geen enkele
                  last zal ondervinden. tevens heb je in eerste instantie (je vond het eng) gekeken en keer
                  goed gefronst en maar gehoopt dat al dat blad weer goed komt te zitten want het zag
                  er na het buigen wel raar uit, kan nooit goed zijn whoehahaha komt helemaal goed
                  en waarschijnlijk beter door verbeterde lichtinval. je top (als deze niet getopt is) houd niet
                  alleen veel licht tegen, maar maakt de stralings graad van je lamp op afstand van de rest

                  op naar de scrog bij je volgende ronde, maar eerst deze maar volbrengen he

                  Comment


                    #54
                    Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                    zal hier mijn stoel ook eens zetten sucses


                    Eerste kweek.... je weet zelf!
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                      @ Bramonius, Wederom bedankt voor de tip! Ze lijkt nergens last van gehad te hebben.
                      @ berry ryder, WELKOM!!

                      Het is echt ongelofelijk hoe snel zo'n plant is... aan het einde van de middag heb ik d'r omgebogen, en de volgende ochtend stond de top alweer recht op!!! Nu is het wel zo dat de hoofd top niet meer recht onder een lamp staat, zou het een goed idee zijn om nog een extra lamp (speciaal voor haar) er boven te hangen?

                      Op het moment lijkt ze niet meer echt te groeien, elke keer als ik ga kijken zitten er weer meer witte haartjes in de toppen/topjes!

                      Ik ga straks weer ff wat foto's schieten... deze zal ik later of morgen even posten!

                      Gr. Nickus

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Iets sneller als verwacht, bij deze de foto's!
                      Dag 41 (3).jpgDag 41 (4).jpgDag 41 (6).jpg

                      Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede/betaalbare voeding voor mij dame... ik heb deze gevonden: http://www.ferro.nu/nl/products/boosters/1

                      Denken jullie dat dit wat is? Er zitten tenslotte fosfaten en kalium in... Ik hoor graag jullie mening!!

                      Gr. Nickus

                      Comment


                        #56
                        Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                        ze is in bloei aan het schieten. je ziet de kroon mooi veranderen. ze zal nog wel evenn door schieten
                        om toch die laatste kans te grijpen alvorens ze echt bloemen aanmaakt. maar de vorm komt er al in. als
                        de pistels doorkomen zal de bladgroei met 1 a 2 weken steeds meer afnemen en zal je plant bloem maken
                        tot dit uit bulkt tot een "top". dus meer haartjes elke dag en steeds minder groen ertussen. de leukste 8 weken
                        gaan nu beginnen .

                        en die extra lamp zal ze heel fijn vinden. is meer lumen

                        maarre die voeding, geen idee. is wel een merk substraat... maar mij niet bekend. tja wie niet waagt.....
                        maakt nooit fouten. maar goed proberen en zien is resultaat en kennis.

                        een vrindelijke groet weer

                        Comment


                          #57
                          Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                          Hallo,

                          Alles gaat nog steeds goed (volgens mij).
                          - De ... (schuine uitlopers met topjes) groeien behoorlijk. Wat is de benaming van deze schuine uitlopers eigenlijk???
                          - Er komen steeds meer witte haartjes in de topjes.
                          - Plant ziet er nog (redelijk) gezond uit.

                          Er zijn ook een paar dingetjes die niet goed gaan, maar dat lijkt mij geen ramp.
                          - De onderste blaadjes zijn helemaal geel/droog geworden.
                          - 1 topje was tegen een lamp aan gegroeid en daardoor nu 2 verbrande blad puntjes.
                          - Ik heb nog steeds geen voeding gekocht.
                          - Er beginnen steeds meer stengeltjes paars te worden. (tekort aan voeding toch???)

                          Dingen die ik gedaan heb.
                          - De ...(schuine uitlopers met topjes) die te hoog worden, naar beneden geknoopt met een touwtje.
                          - Nog een extra lamp boven de "hoofd top" gehangen. 23 Watt Tornado, nu in het totaal 101 Watt boven mij dame!
                          - En uiteraard water geven als ze daar zin in heeft!

                          Ik zal vandaag of morgen weer even wat foto's maken en ze hier posten!

                          Gr. Nickus!

                          Comment


                            #58
                            Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                            ik denk dat ik dan maar even op de foto wacht

                            dat zegt meer, al begrijp ik je zo ook wel

                            en die uitlopers noem je uitlopers whoehahaha of dieven of takjes. of je geeft ze
                            een eigen naam : FLOWER EXTRACTION POINTS

                            groetjes

                            Comment


                              #59
                              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                              hahaha
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment


                                #60
                                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                                @ bramonius, bedankt he! haha ik zal er even over nadenken hoe ik de "uitlopers" in het vervolg zal benoemen!

                                Bij deze dan de foto's!
                                Dag 51 (1).jpgDag 51 (3).jpgDag 51 (4).jpgDag 51 (6).jpgDag 51 (7).jpgDag 51 (8).jpgDag 51 (9).jpgDag 51 (10).jpgDag 51 (11).jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X