Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

    Hey man, das erg netjes van je... Dat wordt beslist een prachtige roker...

    Was een beetje verbaasd van de toppen om eerlijk te zijn... Indrukwekkend... Mooi zo!!!
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment


      #77
      Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

      Ik zag/zie nog steeds donkerbruine 'vlokken' die me precies doen denken aan koemestkorrels. De osmocote zooi maakt trouwens weinig uit, die zaten waarschijnlijk in de compost waar je potgrond van gemaakt is. Ik vind ze ook veel terug bij inferieure potgrond, vaak zijn ze nog intact tegen de tijd dat ik klaar ben met mijn run. Chemische troep bah!

      Goed om te lezen dat 't wateren zo beter werkt. Succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #78
        Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

        hoe lang moeten ze nog denk je?
        en ga je na het drogen ook nog wegen? want ik ben echt benieuwt naar je opbrengst
        Ronde 2 voor Critical auto flower
        Purple #1, Super Lemon Haze en Cheese superstek plan deluxe

        Comment


          #79
          Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

          @ LR2, Ik heb er echt geen koemest korrels doorheen gegooid! Ik denk dat het gewoon een stukje potgrond is! haha
          @ Keesranch, Aangezien het m'n eerste kweek is, weet echt niet hoelang ze nog moeten, 5 dagen geleden dacht bramonius o.b.v. de foto's dat ze nog 4 weken moeten.
          Ik heb (nog) geen weegschaal, maar wil ook graag weten hoeveel het uiteindelijk is...

          Ik zal binnenkort weer even wat foto's plaatsen!

          Gr. Nickus

          Comment


            #80
            Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

            minstens als het niet langer duurt.

            Comment


              #81
              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

              Zo, maar weer eens tijd voor een kleine update.

              Er worden steeds meer bladeren geel/bruin en vallen er vervolgens vanaf, ik hoop dat dat goed gaat tot het einde...

              Dag 84 (1).jpgDag 84 (3).jpgDag 84 (4).jpgDag 84 (5).jpgDag 84 (6).jpgDag 84 (9).jpg

              Dit was het weer, mocht iemand nog wat willen weten...

              Gr. Nickus

              Comment


                #82
                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                hahahaha ik hoef niets te weten

                en je maakt je weer een beetje zorgen je plant gaat de herfst in.
                nou ja dat is ze al een paar dagen aan het doen. ze verteerd nu vanuit
                delen van de plant (die ze niet kan of wil gebruiken). met name de suplementen die zijn
                opgeslagen in het blad door fotosynthese word nu gebruikt (suikers, mineralen enz).
                komt allemaal goed.

                mijn plantje (de laatste van dezse reeks) heeft onderin bijna geen blad meer. dit gebeurd
                zoiezo bij TL en spaarlamp op deze manier (door licht intensiteit). maar vrees niet, zolang
                de toppen mooi doorbloeien is er niets aan de hand. planten in het wild verwlken ook na de
                daad des levens

                groetjes.

                Comment


                  #83
                  Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                  @bramonius: is het beter om de gele/bruine bladeren onderaan eraf te halen of kan je ze beter laten zitten?
                  Ik heb ze bij mijn vorige ronde weg geknipt als ze geel/bruin begonnen te worden maar sommige zeggen ook dat het beter is om te laten zitten en te wachten totdat ze er zelf af vallen.

                  @Nickus: gaat lekker zo. Het gaat je best goed af met die spaarlampen . En dat voor de eerste ronde.
                  Ik denk dat je een hele goede score gaat halen (gram/W)
                  Hoe lang moet je nog denk je?

                  Toevoeging: ik zie net op de vorige pagina dat je nog min. 4 weken verwacht.
                  Succes iig

                  Comment


                    #84
                    Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                    Hey Bokkie,

                    Gaat best lekker inderdaad, en dat met spaarlampen en ZONDER voeding!! Ik hoop dat ik d'r over een week of 3 kan omhakken!!!
                    De bladeren trek ik er alleen vanaf als het makkelijk gaat, als ze nog enigszins vast zitten laat ik ze maar gewoon hangen.

                    p.s. De naam van het topic klopt niet meer helemaal, inmiddels hangt er 101 Watt aan spaarlampen boven.

                    Gr. Nickus

                    Comment


                      #85
                      Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                      Jaja ziet er hier goed uit dikke toppen in de maak
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment


                        #86
                        Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                        Je planten zien er goed uit,mooi gedaan.

                        Comment


                          #87
                          Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                          Lekkere toppen in de maak! nice

                          Comment


                            #88
                            Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                            hey nickus,

                            je bladeren lekker eraf laten vallen.

                            alleen als je bladeren nestjes (van beestjes) of schimmel of iets dergelijks
                            hebben dan haal je die er gelijk af. anders nooit bladeren weghalen. die heeft ze
                            tot ze vallen nodig. en bepaalt echt een deel van je verdikking bij de bloeifase.

                            je toppen groeien nu mooi uit. je ziet lengte ontstaan in de vorm. cola's
                            de toppen gaan als je mazzel hebt (en dat ga je hebben ) gaat ze nog meer
                            fases calyx aanmaken. dit doet ze na eerste afzetting van de bloei. dus dan zijn je
                            toppen gevormd en denk je dat ze geoogst kunnen worden. maar in die 1 a 2 weken daarna
                            kan ze nog een heel dik deel uitdijen, doordat ze nieuwe rijen calyx vormt die uitpuilen uit de
                            toppen die ja al hebt.

                            misschien dat je dat nu al ziet, we zijn immers bijna een week verder

                            ze gaan lekker onder die spaar lampen van je, keep it up.

                            volgende keer een indica soort nemen (blue berry, of mazar ofzo)

                            groetjes.

                            Comment


                              #89
                              Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                              Oorspronkelijk geplaatst door bramonius View Post
                              hey nickus,

                              je bladeren lekker eraf laten vallen.

                              alleen als je bladeren nestjes (van beestjes) of schimmel of iets dergelijks
                              hebben dan haal je die er gelijk af. anders nooit bladeren weghalen. die heeft ze
                              tot ze vallen nodig. en bepaalt echt een deel van je verdikking bij de bloeifase.

                              je toppen groeien nu mooi uit. je ziet lengte ontstaan in de vorm. cola's
                              de toppen gaan als je mazzel hebt (en dat ga je hebben ) gaat ze nog meer
                              fases calyx aanmaken. dit doet ze na eerste afzetting van de bloei. dus dan zijn je
                              toppen gevormd en denk je dat ze geoogst kunnen worden. maar in die 1 a 2 weken daarna
                              kan ze nog een heel dik deel uitdijen, doordat ze nieuwe rijen calyx vormt die uitpuilen uit de
                              toppen die ja al hebt.

                              misschien dat je dat nu al ziet, we zijn immers bijna een week verder

                              ze gaan lekker onder die spaar lampen van je, keep it up.

                              volgende keer een indica soort nemen (blue berry, of mazar ofzo)

                              groetjes.

                              Is er geen bedankt knop? Vind namelijk de post wat je maakt erg fijn! hier heb ik wat van geleerd bedankt!

                              Rstyll

                              Comment


                                #90
                                Re: Eerste kweek, 45x45x95cm, Philips Tornado 23W, WW Autoflower

                                Nou die herfst is wel nog wat vroeg. Het is normaal dat plant bij gebrek aan voeding de nodige bestanddelen uit haar bladeren zal halen, maar dat laat je beter niet gebeuren. Koop je toch niet beter wat basisvoeding?
                                Ik weet niet of je die 3 weken zult halen, de bloei is echt nog volop aan de gang. Voor het overige ziet het er wel cool en mooi uit! Veel succes nog!
                                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                                Comment

                                Bezig...
                                X