Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 150 W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek 150 W HPS

    Die zijn nog groen zat denk ik, tis altijd wat moeilijk te zien met hps erbij.
    Hopen dat de trichs het nog een weekje rekken, dan kan de voeding eruit, da's wel belangrijk.
    Heb je al aan nieuwe zaadjes voor de volgende ronde gedacht ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Eerste kweek 150 W HPS

      Ze zijn echt mooi man! ben benieuwd naar de oogst en naar een evt. smoke-report?

      Comment


        Re: Eerste kweek 150 W HPS

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Heb je al aan nieuwe zaadjes voor de volgende ronde gedacht ?
        Uiteraard, wat had je gedacht?
        Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz View Post
        Ze zijn echt mooi man! ben benieuwd naar de oogst en naar een evt. smoke-report?
        shiva dag 80 a.jpgshiva dag 80 b.jpgshiva dag 80 c.jpgshiva dag 80 e.jpgshiva dag 80 f.jpg
        Attached Files
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

        Comment


          Re: Eerste kweek 150 W HPS

          Ik denk dat ik ze overmorgen wel kan omgooien? Dag 84 ondertussen. 64 dagen op12/12, en al dus al in de 9de week. shiva dag 84 e.jpgshiva dag 84 a.jpgshiva dag 84 b.jpgshiva dag 84 d.jpgshiva dag 84 e.jpg
          Attached Files
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

          Comment


            Re: Eerste kweek 150 W HPS

            veel plezier met de oogst benieuwd naar het resultaat .
            grt

            Comment


              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                Re: Eerste kweek 150 W HPS

                Thx, deze avond is het zo ver. En dan begint de moeilijkste periode van heel de kweek. Mijn lief begon gisteren al over de microgolf of de gewone oven ...
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                Comment


                  Re: Eerste kweek 150 W HPS

                  ai dat ziet er smakelijk uit! netjes

                  Comment


                    Re: Eerste kweek 150 W HPS

                    De plantjes zijn omgedaan, op hun 86 dag oven de grond, bijna 10 weken op 12/12. De foto's zijn een beetje door elkaar geklutst, maar geven mijn tactiek wel weer. Ik heb ze, nadat ik ze van hun SCROGnetje heb bevrijd, aan de grond afgeknipt en integraal ondersteboven opgehangen. Nu hangen ze te drogen aan een ijzerdraadje in dezelfde kast. Dit kan ik namelijk afzuigen om de geur te maskeren. Wel een beetje een nadeel, ik zou graag meteen met het volgende kweekje beginnen om de periode vaan de vakantie voor te zijn. shiva dag 86 a.jpgshiva dag 86 g.jpgshiva dag 86 h.jpgshiva dag 86 b.jpgshiva dag 86 c.jpgIk heb de plantjes gefimd toen hun derde internode duidelijk zichtbaar was. Er zijn toen twee extra takjes verschenen. Later kwam er op het wondweefstel nog een derde puntje piepen. Dit is ondertussen uitgegroeid tot een mini-topje. Lekker lekker lekker ... shiva dag 86 d.jpgHet rechtse plantje is altijd een voorloper geweest en is echt klaar om te oogsten. Links is altijd wat achtergebleven, de topjes zijn kleiner gebleven, en de bladeren zijn niet leeggezogen. Jammer, maar wel de moeite om het verschil waar te nemen. shiva dag 86 e.jpgshiva dag 86 f.jpg
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                    Comment


                      Re: Eerste kweek 150 W HPS

                      Ziet er geslaagd uit hoor Pastinaak,

                      Is het een gedoe geweest om het allemaal netjes van je net te krijgen? daar vrees ik namelijk nog een beetje voor bij mijn eigen kweekje. Ben benieuwd naar het uiteindelijke gewicht en hoop dat het resultaat qua smaak er ook mag wezen!
                      eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                      Comment


                        Re: Eerste kweek 150 W HPS

                        Bwoah, gedoe. Met een fijn tangetje is dit wel te doen. Oogsten is per slot v rekening het plezantste van je hele kweek. Ik ben speciaal traag te werk gegaan om zo veel mogelijk te genieten van m'n eerste kweekje. Een speciaal moment, ik en mijn plantjes. Die ik heb doodgemaakt. om nadien op te fikken. Hehe
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                        Comment


                          Re: Eerste kweek 150 W HPS

                          ziet er goed uit pastinaak
                          laat het je straks maar smaken ^^
                          sigpic

                          Comment


                            Re: Eerste kweek 150 W HPS

                            ja zoals je zegt spijtig dat je moet drogen in zelfde kast mss vlug iets ineentimmeren met tl neon in en zaadjes al ontkiemen en planten zo ben je toch al in je 2 weken drogen zoveel verder met volgende ronde had zelfde prb en ben zeker dat eerste oogst vlug op zal zijn zo heb ik maar voorgroeihokje gemaakt scheelt toch vlug paar weken voor de 2de ronde
                            benieuwd naar jouw ervaring over het roken van je eigen kweekje ;
                            veel rookgenot

                            Comment


                              Comment


                                Re: Eerste kweek 150 W HPS

                                veel plezier met 't cremeren,
                                dat de dochters lekker mogen smaken

                                Comment

                                Bezig...
                                X