Re: Tweede kweek Skunk #11 (Dutch Passion) 120w Spaarlamp
Bedankt, het beloofd nu al een betere kweek te gaan worden dan vorige keer
Ik heb de klok vorige week donderdag op 12/12 gezet en de dames zijn echt enorm gegroeid over het weekend. Heb jammer genoeg wel een paar uitschieters gehad boven de 30 graden, heb met het winterweer wat meer moeite om de temperatuur in het kastje stabiel te houden. De wortelstimulator heeft zijn werk ook goed gedaan, er steken al een hoop wortels onderuit de potten.
Ik krijg alleen wel het idee dat ze een beetje hongerig aan het worden zijn, beide meiden zijn namelijk bezig de reserves in hun lobblaadjes aan te spreken, ik denk dus dat ik vanaf de volgende waterbeurt voeding mee ga geven. Is het dan een goed idee om bloeivoeding mee te geven (er is nog geen bloei zichtbaar, ze staan nog minder dan een week op 12/12) of kan ik beter nog even een flesje groeivoeding bij de GS halen?
Ik heb nog niet de kans gehad om foto's te schieten, net toen ik dat wilde gaan doen sprongen de lampen uit
Deze zal ik dus vanavond even maken en in dit bericht erbij posten.
Bedankt, het beloofd nu al een betere kweek te gaan worden dan vorige keer
Ik krijg alleen wel het idee dat ze een beetje hongerig aan het worden zijn, beide meiden zijn namelijk bezig de reserves in hun lobblaadjes aan te spreken, ik denk dus dat ik vanaf de volgende waterbeurt voeding mee ga geven. Is het dan een goed idee om bloeivoeding mee te geven (er is nog geen bloei zichtbaar, ze staan nog minder dan een week op 12/12) of kan ik beter nog even een flesje groeivoeding bij de GS halen?
Ik heb nog niet de kans gehad om foto's te schieten, net toen ik dat wilde gaan doen sprongen de lampen uit

Comment