Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Lowryder eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Lowryder eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hier mijn eerste kweekje met 2x lowryder, hier alvast wat foto's, komen nog lampe bij en grotere ( 4 liter ) potten.
    Commentaar is welkom!






    #2
    Hehe leuk hokkie heb je daar
    Ga je de lampen 24u op 7 dagen aan laten?

    Succes ermee!

    Peace

    Comment


      #3
      Ja dat weet ik nog niet zeker, denk 12/12, vind een donkere kamer zelf ook wel fijn als ik moet slapen

      Comment


        #4
        Je zult je hokje toch lichtdicht moeten maken als ze gaan groeien, er mag dan geen licht van buitenaf inkomen als je lampen uitstaan

        Al enig idee hoeveel en welke lampen je erbij gaat zetten?
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          T is lowryder, die kan je tog zelfs op de vensterbank late groeien, maakt toch niet zo heel veel uit dat hij niet dicht is.
          En ik denk dat ik er totaal 2 of 3 spaarlampen in gaan zetten, weet niet hoeveel watt, hoeveel is te koop in een gewone winkel ?

          Comment


            #6
            18 Watt is het meeste dat je kunt vinden in gewone winkels volgens mij.

            En voor een vensterbank gaat hem nu niet worden. Je plant heeft wel licht nodig, en krijg hij te weinig ligt (dat krijgt hij nu op de vensterbank) schiet hij de lucht in met een enorm dun steeltje. Dit doet hij naar zijn zoektocht naar licht, het steeltje is dan zo dun dat hij snel kan breken.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Okee, dan zal ik eens voor die lampjes gaan kijken, denk je dat 3 genoeg zijn ?
              Maar als ik hem gewoon in die kist zet, met 12/12 lamp aan als het overdag ook licht is, dan is het toch goed?
              Tenminste, heb begrepen dat bij een lowryder het niet zo nouwkeurig komt, en dan zal ik idd niet de grootste opbrengst krijgen, i know, maar dat vind ik ook niet noodzakelijk, al komt er 3 gram aan vind ik het de moeite al waard
              En dit is in prinsiepe nog een test, als het beter weer word, ( rond mei/juni ) ga ik hem op de vensterbank probere, en ook gurillia ( heb nog 8 zaadjes over dus! )

              Comment


                #8
                Zaadjes zijn ontkiemd, nu wachten tot ze naar boven komen
                Heb er trouwens nog 1 bureau lamp bij gezet ( spaarlamp ) en als het goed is heb ik er ergens nog een liggen dus die ga ik nu zoeken

                Hoe lang duurt het eigenlijk gemiddeld tot de spruitjes boven komen?

                En nu nog hopen dat het ook dames zijn

                Comment


                  #9
                  Binnen een dagje of 2 gaan ze hun kopje boven steken .

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Mooie discussie! Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst 6 lowyders gezaaid. Vanmorgen was het eerste kopje boven, nu 3 in totaal. De andere 3 volgen hopelijk snel! En inderdaad maar hopen op vrouwtjes! Ik dacht ook dat je ze gewoon in de vensterbank kon zetten. Maar denk dat ik er dan toch maar eens wat lampen boven ga hangen. Kun je daar gewoon normale spaarlampen voor gebruiken? Krijg je dan hetzelfde effect als met assimilatiebelichting?

                    Comment


                      #11
                      Ja spaarlampen doen het ook goed ( al heb ik zelf nog geen ervan )
                      Ik heb er nu 2 boven hangen, maar ga er misschien nog een bij hangen, weet ik nog niet zeker,
                      het enige probleem nu is dat ik nog geen tijdschakelaar heb, maar die ga ik morgen aanschaffen!

                      Heb je zelf ook een kweekverslag bredalowryder? Zo niet, maak er maar een! Zou graag willen zien hoe het jou vergaat, hebben we tog iets om te vergelijken

                      Comment


                        #12
                        Ik heb nog geen kweekverslag. Zit ook nog te twijfelen of in een kweekkastje ga maken. Ik heb lowryders genomen omdat ze makkelijk kweken, nu staan de kiemen wel onder een spaarlamp, 12 uur per dag. Misschien ga ik zo wel verder en hang ik er gewoon wat meer lampen boven, of zou de opbrengst dan wel erg tegen gaan vallen?! Ach ja, een kastje is zo gemaakt ... toch maar eens over nadenken onder het genot van een jointje!
                        Last edited by Bredalowryder; 12 February 2009, 21:01.

                        Comment


                          #13
                          Hoe meer watt aan licht, dus hoe meer spaarlampen = hoe hoger de uiteindelijke opbrengst.

                          @ bredalowryder, waarom heb jij je lamp 12 uur aan staan? Ik zou persoonlijk voor 18 gaan, lowryders zijn namelijk niet afhankelijk van licht (van 12/12) om te bloeien, die bloeien ook bij 18/6
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            inderdaad het zijn autoflowers.

                            as it should be.xD

                            Greetz
                            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              hmm klote, mn vader zag mn kastje staan op mn kamer, en vond het niet helemaal goed
                              Ik mag wel plantjes, maar niet als ze onder een lamp staan, is hij bang voor kortsluiting enzo... -.-
                              Hij vind t zoiezo niet leuk dat ik een wiet plan heb maargoed Denk dat ik m wel over kan hale en anders zet ik m wel in mn kast ofzo

                              En volgens mij komt 1 van de plantjes al een beetje boven kijken als ik het vanochtend goed heb gezien, maar kan me ook vergissen, misschien dat hij als ik vanmiddag weer thuis kom verder gegroeit is en het een beetje duidelijk is, ik hoop het!

                              Comment

                              Bezig...
                              X