Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

    En kijk je onder natuurlijk licht? Of kijk je als je lampen aanstaan in de tent? Want dan kan het goed zijn dat je de kleur van de lamp als amber ziet. Het kan maar kan me maar heel moeilijk voorstellen dat je nu al met amber zit vandaar de vraag.

    Grtz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #77
      Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      En kijk je onder natuurlijk licht? Of kijk je als je lampen aanstaan in de tent? Want dan kan het goed zijn dat je de kleur van de lamp als amber ziet. Het kan maar kan me maar heel moeilijk voorstellen dat je nu al met amber zit vandaar de vraag.

      Grtz
      Hoi Hoi, heb gekeken met licht en zonder licht(voor dat ie aan ging). En was wel iets verschil maar ik kijk meestal zonder licht.

      Comment


        #78
        Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

        Ik zou eens een blaadje afknippen en kijken gewoon onder buitenlicht. Ook zonder het lichtje op de microscoop. Want die durven de trichome's ook verlichten, wat ook weer een vertekend beeld geeft.

        Zo ben je 100% zeker van de toestand van de trichome's
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #79
          Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

          Die 80 dagen van zaad tot oogst is wel ongeveer te halen.
          Ik stond er ook van te kijken toen ik wat buitenlandse kweekverslagen checkte.
          Mgoed, trichomen zeggen het.
          Je kunt al oogsten als alles echt milky-wit is.
          Daarna nog een keer oogsten als de helft amber is.
          Ik denk dat dat laat genoeg is, na de oogst kleuren ze vaak nog wel een paar dagen verder.
          Voor alles echt 80% amber is, zijn de eerste zeker al zwart, als je echt diverse zwarte ziet kun je beter gaan oogsten want veel verder kom je niet.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #80
            Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

            Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
            Ik zou eens een blaadje afknippen en kijken gewoon onder buitenlicht. Ook zonder het lichtje op de microscoop. Want die durven de trichome's ook verlichten, wat ook weer een vertekend beeld geeft.

            Zo ben je 100% zeker van de toestand van de trichome's
            Hoi, heb een blaadje van zo hoog mogelijk weggehaald en daar is toch amber de overhand. maar goed idee thx.

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Die 80 dagen van zaad tot oogst is wel ongeveer te halen.
            Ik stond er ook van te kijken toen ik wat buitenlandse kweekverslagen checkte.
            Mgoed, trichomen zeggen het.
            Je kunt al oogsten als alles echt milky-wit is.
            Daarna nog een keer oogsten als de helft amber is.
            Ik denk dat dat laat genoeg is, na de oogst kleuren ze vaak nog wel een paar dagen verder.
            Voor alles echt 80% amber is, zijn de eerste zeker al zwart, als je echt diverse zwarte ziet kun je beter gaan oogsten want veel verder kom je niet.
            Ja dat dacht ik dus ook waarom niet die klaar zijn en de toppen die nog ff moeten laten staan. moet kunnen.
            En inderdaad dat merkte ik ook met de mijn eerste WW die was net een week om ik had ff gekeken met de micro en waren ze donkerder met de trichomen dan toe ik hem gesneuveld aantrof.

            Comment


              #81
              Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

              Hallo ieder,
              Hier weer een kleine update van de ene overige Russische dame die nu alweer 89 dagen gr. en 40 bl.
              De eerste dame had ik er ongeveer anderhalve week geleden eruit gehaald om te kijken met die er nu nog in staat verschil qua smaak en stoned zijn is. Nu de Foto's
              Attached Files
              Last edited by odinxdaniel; 16 April 2015, 18:26.

              Comment

              Bezig...
              X