Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
    Ze zijn toch begonnen eraan. Het is toch al iets. De volgende fase komt eraan.
    Ja en daar ben ik echt blij mee of voor onze belgische lezers content mee
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Update !

      IMG_3190[1].jpgIMG_3192[1].jpg
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Update ! Lemon skunk in een G-kit mini kast

        dag 29 nu

        vanmorgen de stand Bloei gekozen op de Spectrabox iv pro en is nu ipv blauw licht fel rood met een mix van paars.


        INFO:

        soort = Lemon Skunk AF
        hoogte = 37 cm ipv de zaad boer zegt nie hoger als 35 cm meestal
        Lv = ipv 60 tot 70 nu 44%


        de voeding tot nu toe = 1 x root juice gehad als zaai-ling en in groei fase 1x Bio bizz Heaven energie booster

        de temp = dag 26.7 tot 27.0 c en in de nacht 23,5 met hulp van de c.v

        Ik geef om de dag water dmv van optillen pot en voelen kwa gewicht en hmm das licht dus water geven ! deze week krijgt ze 1x per week een beetje Bloom Bio Bizz op ph 6,1 water 0,2 per liter

        als je der uit de kast haalt ruik je der zelfs een heel klein beetje ! buiten de kast totaal niks dus blij mee

        anyhow:

        shot

        IMG_3205[1].jpg

        goed weekend aan alle !

        ltr!
        Last edited by kanon; 27 February 2016, 15:37.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Wordt mooie chickie..hopelijk zal die ook even goed smaken xp

          Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Oorspronkelijk geplaatst door dadreps View Post
            Wordt mooie chickie..hopelijk zal die ook even goed smaken xp

            Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

            Gaat me geen eens om de opbrengst maar meer om van vind ik dit leuk en lukt het me!

            Ik vind het tot nu toe waanzinnig en ook kwa dit forum en de mensen is gewoon top !

            gaat als deze lukt erna gelijk er weer een doen en dan iets van Bleuberry skunk of Kush

            heb nog 20 zaden liggen dus kan kiezen !

            gewoon echt een leuke hobby en moet zeggen dat me vriendin er eerst heel erg HMMMMMM van was maar die inmiddels nog meer mee bezig is als ik!

            ze kan ook wat meer hebben als ik inmiddels ! ik mietje en zij die hard nu

            LOL

            nee leuke hobby en vooral de mensen erom heen ! ook gewoon leuk
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Ja man failing to plan is planning to fail...ik heb als keuze de auto ultimate en automazar..maar het zal best zijn dat ik verschillende auto strains zal doen buiten..ik ontkiemt op 10 april binnen en zet ze uitbegin mei als ze net beginnen met bloeien..lengte op komst..zal gek zijn. Pending voor mn buiten kweek journal

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                die gaat lekker
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                  die gaat lekker
                  Jorem -> Ik ben er ook echt blij mee

                  @Souljah my man Automazar zag ik paar weken geleden nog een stukje van op Rollingstoned site met 350 gr per plant (wel een ace kweker kwa skill die dit lukte)

                  Maar begrijp zelf noob kwekers halen met gemak 50 gr per plant en heeft toppen zo groot als je onderarm

                  is een leuk soortje alleen helaas te groot voor in mijn kastje

                  Ik ben van plan als deze ronde lukt iets met Bleuberry of Kush te gaan doen of misschien wel beiden


                  oja gevonden Souljah lees dit ff
                  http://www.rollingstoned.nl/record-3...-weggeefactie/

                  echt fucking waanzinnig die Mazar
                  Last edited by kanon; 28 February 2016, 13:30.
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Gaat hier wel goed
                    Geef pas Bloom als er echte bloei is, witte pruikjes.
                    Heb je geen Grow gegeven ? Ook in bloei zal ze dat gebruiken.
                    (Weet even niet of je allmix gebruikt )

                    Meet je ook de ph als je Heaven toevoegt, dat is op zich erg zuur.

                    Zelf ben ik een 'slechte' led kijker, zie er niet alles op.
                    Dus met een groene foto maak je mij altijd blij
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                      Gaat hier wel goed
                      Geef pas Bloom als er echte bloei is, witte pruikjes.
                      Heb je geen Grow gegeven ? Ook in bloei zal ze dat gebruiken.
                      (Weet even niet of je allmix gebruikt )

                      Meet je ook de ph als je Heaven toevoegt, dat is op zich erg zuur.

                      Zelf ben ik een 'slechte' led kijker, zie er niet alles op.
                      Dus met een groene foto maak je mij altijd blij

                      @Stemma

                      Ja met Bio heaven meet ik ph en zuur ik af met plagron ph-1
                      Wat ze je zegt klopt echt precies ik had water op ph 6.1 staan in een afgesloten mengkom want dit had ik over gehouden en meet 6.1 dus wat Heaven er door en ff laten staan
                      1 uur erna meet ik weer 7.3 ph.

                      gemeten met een ADWA 100 ph meter (geijkt)

                      Echt wel leuk dat Bio Bizz Heaven dat ruikt als je de fles open doet alsof je een tas met chinees eten hebt in de kamer.
                      echt zo Soja lucht komt eraf.

                      beetje zo vietna loempia kar lucht

                      verder Groei : nee ik heb geen groei gebruikt dit heb ik wel staan een 1 ltr van Bio bizz , hiermee gaat ik bij me volgende kweek wel wat mee doen.en kijken of het uitmaakt bij een AF

                      Ik ben op dit moment niet thuis en we zitten op visite en gaan straks uit eten met ze zessen dus ben dan laat terug.
                      morgen ben ik vrij want moet ik op controlle bij het ziekenhuis komen en als ik terug kom zal ik ff een goeie foto buiten de kast nemen.

                      dat witte pruikjes zag ik 3 dagen geleden al bovenin eerst en sinds vandaag ook bij de lagere toppen.

                      wat me wel opvalt is dat sinds ik de Spectrabox op bloei heb staan dus het meer rode licht dat de temp van 27c ineens 29,2c is geworden en ook me LV enorm is gezakt tot onder de 40%

                      moet ik me van de week even in verdiepen, maar ik heb nu ff een rustdag vandaag en ff fam. time
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        ik gebruik een klimaat regelaar..ik zet die van mijne op 50% en deze aparaat sluit je de afzuiger samen met de fan..zet de fan altijd op hard zodat lucht goed kan stromen
                        en ja als het water in je pot niet genoeg is dan misch een beetje water nog derbij dat eet jij al..vergeet niet dat in bloei echt niet zoveel luchtvochtigheid als groei..40 totn 50% is goed in bloei voor mij..in groei met 90 zijn ze blij...ja hoor tis een dure hobbie laten we het nu niet over co2 hebben,
                        teveel lv in je toppen straks kan toprotten veroorzakken success kanjer
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Geniet van je family time, morgen kom ik verder zeveren
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            Gaat goed hier!

                            De hogere temperatuur komt omdat je Spectrabox in bloei 121 watt gebruikt i.p.v. de 59 watt in groei. Dan ontstaat er wat meer warmte. Je kunt de kamertemperatuur via CV regelen toch?
                            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              @souljah master = Ja ik heb daar toevallig vorige week een stukje over zitten lezen over klimaat controll dingen en co2, het kutte is alleen ik heb vanaf dec 2015 nu al zoveel geld uitgeven aan een kast die 499 euro was , medium en potten , de complete Bio bizz lijn , LV/temp meter , Ph meter , plagron ph min , pipetjes , maatbeker , Adwa ijkvloeistof , een lekbak , een Highgarden pro clip fan dat ik voor nu ff zo verder gaat en in de loop van 2016 weer wat voor meer pro opstelling gaat.
                              Het is nu al een beetje uit de hand gelopen inmiddels kwa geld vind ik.

                              wel bedankt voor je wederom meedenken en je tips altijd.
                              dat waardeer ik zeer.


                              @stemma = ja fam gisteren was leuk en had ik ook echt ff nodig , want werk veel en onregelmatige uren bij een groot bedrijf op ICT afdeling en ren en vlieg de hele dag om dingen voor anderen te regelen kwa computers en servers en domme storingen.
                              als ik dan thuis kom meestal even eten en nog wat thuis dingen voorbereiden voor de dag erna en dan pas rust en even wat gamen, daarnaast nu ook nog kweken wat ik echt steeds en steeds leuker gaat vinden en daar vaak als ik dan op de bank
                              zit en tv wil kijken en een wodka sprite of wijntje met me vriendin wil drinken ik vaak tussendoor nog op me mac book kweek verslagen kijk en docu shit en ook nog dit forum alles op wil lezen.
                              Maar ook me vriendin werkt onregelmatige tijden in verpleging dus zien we elkaar soms als ik thuis kom en gaat zij net weg.
                              dus gisteren met mijn ouder en haar ouders lekker een rustige zondag gehad en erna uit eten geweest.

                              je shots waar je om vroeg staan aan het einde van deze post trouwens


                              @ip20 = ja moet haast wel door de Spectrabox bloei stand komen want temp was altijd 27,3c of 27,8c
                              Nu haast tegen de 30 gisteren.
                              wat raar is dat vanmorgen (nu net dus 11:00) ik kijk en het 28,2 is in de kast en dit meet ik ook met een infrrood 3m temp meter.
                              Ik laat sinds gisteren de c.v uit hier en heb het dakraam op een kiertje staan een paar uur per dag voor frisse en koude lucht. Wat lijkt te helpen want weet dat boven de 30C een dame stopt met opnemen van voeding en water
                              en alleen maar gaat staan verdampen.

                              dan de shots buiten de kast zonder led

                              IMG_3211[1].jpg IMG_3212[1].jpg IMG_3213[1].jpg IMG_3214[1].jpg

                              nog een met de led en onder de led

                              IMG_3215[1].jpg


                              vandaag trouwens dag 32 van Kut Holla Lemon Skunk

                              AAN ALLE TROUWEN MEGA DIKKE THX VOOR JULLIE LEUKE REACTIES EN JULLIE MEEDENKEN EN TIPS
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Ziet er goed uit hoor Op hoeveel cm afstand heb je de lamp staan?

                                Mvg
                                Geodude

                                Comment

                                Bezig...
                                X