Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    gaat er zo wie zo niks met water aandoen vandaag.
    Das me nu zeer duidelijk.gaat zo wie op aanraden van jullie nu echt wanneer nodig en niet meer als om de twee dagen

    dat pellen zie ik echt niet zitten dus ga het lekker zo laten en heb net is zitten Googlen er zijn meer mensen geweest zag ik met zelfde probleem, dus een slome start
    wat nou geduld en wat langer staan een mooie dame werd na afloop.



    wat me ook opvalt is dat er op bepaalde plekken een soort wit poeder bovenop aarde ligt en zijn geen draaden maar meer poeder achtig

    dacht eerst aan schimmel maar google het net en ik denk kalk resten van water (zou dat kunnen) ?????

    ANYHOW we gaan gewoon lekker wat met meer geduld het doen

    THX WEER VOOR HET MEEDENKEN EN KIJKEN MANNEN EN VROUWEN

    TOPPIE
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Denk ook dat dit laatste stukje er vanzelf afvalt, het lijkt het blaadje niet af te knellen of zo.

      Je kan denk ik beter iets verder weg fotograferen, en dan 'croppen' in fotoprogramma of in paint. Denk dat je 'beeld' dan scherper is
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Denk ook dat dit laatste stukje er vanzelf afvalt, het lijkt het blaadje niet af te knellen of zo.

        Je kan denk ik beter iets verder weg fotograferen, en dan 'croppen' in fotoprogramma of in paint. Denk dat je 'beeld' dan scherper is
        je ziet echt aan de andere kant (dus tegenover blaadje wat je nu ziet) een heel klein puntje groen komen en het is nog heel minimaal.

        misschien dat het goed komt misschien ook niet

        LEER er in ieder geval wel wat van allemaal
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          kanon denk je niet dat het door de pincet komt? laat natuur zn gang gang zoals gzegd "au naturel" haha. nogmaals volgende keer gewoon direct in de aarde dan vermijd je deze soorten obstakels..en weet gelijk of ze goeje zaden zijn of niet.. meeste willen niet accepteren maar met watjes enzo raak je meestal een paar zaadjes kwijt en dan zeggen van ja 4 van de 7 zaadjes zijn er uitgekomen enzo..terwijl met direct au naturel wijze ik altijd maar ALTIJD 10 iut 10 krijgt..heb nog nooit niet eens 1 zaad kwijt geraakt of zieke zaailing ofzo..hou vol en hou vast

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
            kanon denk je niet dat het door de pincet komt? laat natuur zn gang gang zoals gzegd "au naturel" haha. nogmaals volgende keer gewoon direct in de aarde dan vermijd je deze soorten obstakels..en weet gelijk of ze goeje zaden zijn of niet.. meeste willen niet accepteren maar met watjes enzo raak je meestal een paar zaadjes kwijt en dan zeggen van ja 4 van de 7 zaadjes zijn er uitgekomen enzo..terwijl met direct au naturel wijze ik altijd maar ALTIJD 10 iut 10 krijgt..heb nog nooit niet eens 1 zaad kwijt geraakt of zieke zaailing ofzo..hou vol en hou vast
            Ja maar zei al eerder ga volgende poging zeker jouw methode ook een keer de kans geven, want ik lees meer mensen en hun verslag die dit zo doen.

            weer bedankt voor je meedenken en mee kijken
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              jaman natuurlijk...als je een ding zeker van wilt zijn? dan is het echt die au naturel ontkiemen..u wont turn back..tot zoo

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                jaman natuurlijk...als je een ding zeker van wilt zijn? dan is het echt die au naturel ontkiemen..u wont turn back..tot zoo
                Ik las toevallig gisteren een stukje daar over en klinkt in weze best lochisch

                In de natuur valt zaad op de grond als de tijd daar is , dus niet eens onder de aarde maar naarmate deze kiemt zoekt de wortel uit zaadje zelf de aarde op en graaft zich in.

                Kijk wij helpen het zaadje op jouw methode dan nog door der iets onder te stoppen in aarde.

                Vandaar ik wel geloof dat deze manier werkt.

                en zei al ik had en was al aan het ontkiemen op natte keukenrol toen.
                Wat ik ook zag dat somige het zaad een dag in lauw water laten weken en na 1 dag het in de aarde stoppen.

                anyhow volgende ronde gaat ik dit ook is doen.
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Gaat vast goed komen met je plantje, alleen even wat meer geduld. Weet dat van me zelf ook nog hoor, 3x per dag kijken. Ja ehh dan zie je niet veel veranderen

                  Over het ontkiemen, dat ga ik ook doen meteen in een 20 liter pot met lightmix (beetje wormenmest) en daar helemaal in laten groeien. Ik leg het zaadje wel eerst in een glas water, en zodra ik een wit puntje zie; in de grond ermee. Dan weet je iig zeker dat het zaadje kan ontkiemen, voor deze de grond in gaat.
                  [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    de tweede is zichtbaar nu wel nog klein maar er komt wat aan

                    hij doet het dus wel maar deze dame is denk gewoon een beetje sloom

                    ook blijft die rare krul er maar inzitten zoals die ook bij opkomen heeft en bij iedereen na 2 dagen zichzelf open vouwt

                    ik kijk het nog 1 week aan en dan stop ik ermee met deze.
                    Last edited by kanon; 5 February 2016, 12:43.
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      ik denk dat tie goed komt (voor zover dat nog mensen boeien)

                      LV = nu 66% (door er 3x per dag warm water in een kom bij te zetten)

                      temp = 26,7 C

                      wat ik sinds vrijdag met Davin meter Hygro/temp kan meten

                      sinds van morgen staat ze er lekker bij en heeft ze zich open gevouwen en zie nu 1 groot loblaadje, 1 wat kleiner blaadje en 1 baby lobje

                      ik heb sinds gisteren ook de lamp ipv 30 cm nu op 24 cm gezet

                      LATER GUYS AND GIRLS ik gaat ff me meisje uit der werk halen zo en dan uit eten bij de Chinees met der

                      alle een Goed weekend
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Foto zegt soms meer als duizend woorden he

                        Hoe is het eigenlijk met het geluid die je afzuiger maakt? Is dat een beetje te doen? En kun je deze ook regelen?
                        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          at IP20 even vanaf me IPhone in de auto

                          Nee afzuiger kan je niet regelen (helaas) maar het geluid valt echt mee hoor en sterker nog als ik voor de deur sta op zolder hoor je hem geen eens.
                          Ik zal morgen ff een foto posten ervan hoe ze er nu bijstaat inmiddels (ze lijkt nu echt op een klein plantje ipv een stengel met 1 blaadje)

                          komt wel ik heb temp door c.v hier wat hoger gezet ipv 24 c is het nu in kast 26.7 c

                          ook de LV was van de week 41 en is nu bijna 70 (hoger krijg ik hem niet zonder hulpmiddelen)

                          later! mannen


                          Verzonden via tapatalk op IPhone 6
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            Je bent er in ieder geval goed mee bezig.

                            Benieuwd hoe ze er nu uitzien.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              IMG_3093[1].jpg

                              foto: van me downie lemon skunk

                              maar goed ben al blij dat er wat gebeurt nu en ik lobjes begin te zien
                              geef nu ook om de twee dagen water en heb der 1 keer BioBizz root juice geven inmiddels door het water.

                              ik hou jullie op de hoogte
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                hij is idd een beetje ehh anders

                                zie dat in alle verslagen terug, dat het in het begin langzaam gaat. Zijn nog maar een weekje op weg. Volgende week is ze een heel ander plantje, let maar op. Heeft iets te maken met de penwortel, die is nu in de grond aan het groeien.
                                [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                                Comment

                                Bezig...
                                X