Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Lieve schat, van een stikstofgebrek worden ze geel, dat moet je toch ergens hebben gelezen?

    Huppakkee, ga jij dat arme plantje eens gauw wat biogrow geven!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Ja man. Kop niet laten hangen he! Iid geen bloei voeding maar groei voeding. Temperatuur wat naar beneden is ook niet verkeerd. Worteltjes staan ook erg warm bij 30 graden.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        okee al een tijdje thuis nu en even met iemand op Skype gezeten en ik kijk nu net hier en de gene op Skype zegt eigenlijk het zelfde na zien van de foto's die straks volgen

        Bij thuis komen wat foto's genomen buiten de kast ! en moet zeggen (al blijft het klote)

        Ik had verwacht sinds vanmorgen dat ze echt nog slechter erbij zou staan , maar ik vind het nog meevallen maar ik zeg al goed is het van verre weg niet.

        De gene waarme ik aan het skypen was zegt eigen precies het zelfde als iedereen hier boven dit bericht

        Stikstof is niet goed meer in evenwicht

        Maar kan ook Kalium zijn dit omdat het bij de randjes begint!

        eigenlijk ook hetzelfde verhaal van hem gehoord ! Groei bij je water geven (dit omdat ze dit ook in de levenstijd van nu nog niks heeft gehad)
        Dus eigenlijk precies hetzelfde als Stemma en Ip20 zeggen hierboven.

        dan de foto's

        dan word het misschien duidelijk me verhaal en waarom ik zo baal

        IMG_3235[1].jpg IMG_3236[1].jpg IMG_3237[1].jpg


        IMG_3238[1].jpg

        alleen dan onderste bladen PFFFFFFFF WTF
        BTW de 2 eerste lobblaadjes zijn er inmiddels zelf na 1 dag geel staan eraf gevallen en heb ik vanmorgen nog uit de pot op ge pakt en weg gedaan
        IMG_3240[1].jpg

        gelukkig is bovenste deel nog wel om aan te zien

        IMG_3239[1].jpg

        IMG_3241[1].jpg IMG_3242[1].jpg IMG_3243[1].jpg

        Hoop dat er wat duidelijkheid in en uitkomt en dat jullie kunnen zien wat ik bedoel en waarom ik er zo van baal in me verhaal (he dat rijmt LOL)

        en nogmaals naar Jorem was niet de bedoeling om lullig over te komen gisteren en kwam door dit en door wat er gebeurde toen ik net thuis was gekomen.
        Als ik boos ben ben ik echt gewoon een naar ventje

        Maar goed ! wat zal ik doen de klikko open en ze erin gooien van de mzl? of der zoals aanbevolen der groei geven en kijken of ze toch nog door wil ?

        heel eerlijk vond ik toen ik ze net in gewoon licht zetten zoiets van HMMMM had het nu erger verwacht , onder de led staande vind ik ziet het er erger uit met dat paars rode licht en geeft dat gele blad nog net geen licht zo goed zie je het dan.


        reacties ????? Graag dames en heren Heel GRAAG zelfs


        Oja Stemma + Ip20 en GHF thx for the support en het meedenken
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Geen kliko, gewoon doorgaan!
          Maak je niet zo druk, heb je nu biogrow gegeven ?
          Je ziet dat je plant je onderste bladeren 'leeg' begint te trekken omdat ze echt voeding te kort komt.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Nee heb net voordat ik dit posten deed ik der water geven ph 5.8 met wat Bio Bizz grow erdoor.

            Ook de temp heb ik wat lager gekregen sinds van morgen dmv toen ik ging werken het dakraam open te zetten op een kier zodat er wat frisse lucht binnenkomt.

            was net 1 uur geleden 26C alleen wel 35% lv , dus toch maar weer een bakje water erin of erbij gezet.


            HMMMM ik was even dat je zegt omhakken en de klikko in ! maar begin door een paar mensen en een betere bui toch wel weer te glimlachen nu.

            valt nog helemaal niet mee dat kweken
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Lv is prima hoor, laat de wortels maar op zoek gaan naar water met voeding
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Ze heeft dat gehad dus ben echt benieuwd !

                wel gok ik dat dat hele gele blad er net als die twee anderen gaat afvallen komende dagen.

                Ik wacht af

                THX voor je snelle reactie Stemma
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  hoi,kanon zie de foto,s net en zie ook dat de vergeling van onder naar boven gaat,dus beetje groei kan geen kwaad nu,heb zelf jaren met biobizz gekweekt en kwam er pas na 3 jaar achter dat je altijd groei mee moest blijven gevenstaat ook op hun site,dus begin meer groei en dan afbouwen.watergeven met led is anders dan onder hps,dus hoe nat je moet kweken weet ik echt niet,maar weet wel dat je toch gele puntjes aan het blad krijgt als je planten te droog staan,want hoe minder water in je aarde hoe hoger de ec word.klinkt raar ,maar natte aarde met bv ec van 1.8 gemiddeld word als je hem uit laat drogen aarde met wel een ec van 3.nu niet gelijk je plant gaan verzuipen,maar weeg ze elke dag,dan krijg je door hoeveel ze verdampt.we blijven je kweekavontuur volgentip aarde moet minimaal 10% water bevatten,en 15% in de volle bloei.als ik zelf naar een andere potmaat ga,van bv 11 naar 20 liter emmers,dan vul ik de emmer met aarde tot de rand,helemaal volen daarna kiep ik de aarde in een commozak en weeg het,en van dat gewicht geef ik 10% als eerste inwater beurd.
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    @Jorem

                    Dat is een methode dat ik nog nooit gehoord heb van dat met die emmer aarde en 10% water aanhouden ! das wel iets om over na te denken.

                    Weet je wat denk ik mijn probleem is : dat ik echt alle verslagen en sites lees en me daar op vast spits en als ik zie een AF geen bloei gehad ik dit ook doe terwijl zowel me maatje zei veel als mensen hier Bloei voeding geven.
                    Ik overvoed me dus met te veel info en haal daar denk ik net de slechte info weer uit.Wat ik dan ook nog is toepas.

                    dit zei me vriendin net tegen me toen ik der deze topic liet zien en foto's en ik moet zeggen ze heeft nog gelijk ook! NO SHIT


                    Moest ook wel lachen net om der ze zegt het is je eerste kweek , dus dacht je dat gelijk de KING of een ace zou zijn ermee (moest lachen toen ze dat zei) het blijft een super toffe girl.

                    DUS ! net 10 min geleden gekeken want is een paar uur verder inmiddels en het geel is nog steeds aanwezig maar ze heeft gelukkig der blaadjes weer in de lucht staan ipv hangen!
                    ook heb ik de fan weer aangezet in de kast en deze ditmaal nog meer op de zijkant gericht dus wind bots tegen de ander zijkant en dan pas naar plant die nu heel licht bewegen doet, dit om tocht uit te sluiten.

                    Verder heb ik eens gekeken naar het schedule papier wat bij Bio Bizz zit en Jorem moet zeggen je hebt gelijk vanaf tweede week Groei geven tot 1 of 2 weken voor het spoelen.


                    Kortom THX alle , ik ga er mee verder en ik zal ooit een ace worden net als jullie ! maar ben nog aan het leren!


                    foto 10 min gelden : ja nog steeds geel maar blad niet meer hangen (vooral bovenin niet)

                    IMG_3248[1].jpg IMG_3247[1].jpg

                    Ik word weer blij van jullie ! mensen

                    Dikke THX
                    Last edited by kanon; 3 March 2016, 20:09.
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Jij blij, wij blij

                      Enneh....wat betreft je vriendin...wij vrouwen hebben altijd gelijk
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        JA ik moet zeggen ! Stemma ergens zit daar wel wat in kwa waarheid !

                        No shit

                        soms word je ook echt blij van vrouwen, en hun down to earth ding en hun leuke kijk op dingen.


                        me bui is weer goed inmiddels , was gisteren echt ff zwaar ala Fuk up !
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Kanon normaal gesproken kan een plant altijd groen blijven zonder voeding..van af je met voeding begint de deficiency periode...of N te kort tot phosphorus and kalium etc...nogmaals met al respect voor alle growers heb ik mijn mening en advies...ik geef GEEN voeding in mn autoflowers...1 keer!! Bloom en thats it..je hebt al voeding gegeven..nu moet je gwn blijven gechtenben zoeken ..autoflowers are really not for nutes...hallooo auto flower..wordt sowieso bloem zegt de naam..ruderalis ....maar ik heb vertrouwen dat je het zou kunnen controleren zoals je ook bij het eerste obstakel in het begin hent gedaan..thebinfamous pincet manouvre

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            @ souljah dat is wat ik van alle AF verslagen had gelezen geef geen groei voeding en dat is ook waarom ik dat ook niet gedaan heb.

                            dat ging best goed en bleef mooi groen , tot deze week een maandag ik ineens net voor ik weg ging om te werken nog even keek en dacht HMMMM ik zie geel in bladeren (toen nog heel licht Geel)

                            De dag erna zag je echt geel zoals op de foto's en een woensdag had ik echt zoiets van stop ermee en dit gaat gewoon mis

                            NU? staat ze nog steeds met gele bladeren inmiddels en gelukkig is er niks bij gekomen.
                            Blijft raar dat jij Af geen voeding geeft en ik denk ik over de hele wereld dus nl forums en EU forums en Usa forums verslagen gelezen heb welke GEEN vloeding geven ja Heaven en wat bloom en op einde wat Topbooster.
                            en die bleven gewoon groen !

                            vandaar ik ff zoiets had van GRRRRRRRRRRRRRRRRR
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Kan het misschien zijn dat BioBizz en afzuren toch niet zo goed samen gaan ?

                              Ik lees vrij vaak dat BioBizz en afzuren elkaar tegen werkt.
                              Ik gebruik zelf ook BioBizz en doe in ieder geval deze ronde niets met PH vanwege de BioBizz. (Niet dat dat iets zegt en slecht voorbeeld want ik heb zo mijn eigen shit met mijn plantjes )

                              GHF

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Ja maar niet afzuren hier in R'dam HMMMMMMM het is hier 8,5 haast als ik meet (Adwa 100 meter en geijkt)

                                wat ik wel merk is dat als je Biobizz gebruikt , nee wacht opnieuw!

                                ik tap water ik meet dat altijd eerst nadat het even gestaan heeft en een paar keer tegen me maatkom een tik geef zodat je bubbels ziet (das chloor wat weg wil)

                                dan bio bizz erbij en weer meten en dan zit ik al lager dat laat ik meestal weer ff staan en dan meet ik weer en dan weer een lager ph meten.

                                dan zuur ik af met ph-1 Plagron meestal tussen 5,8 a 6.0

                                Blijf dat raar vinden want ken mensen die alleen maar spa blauw voeren of puur kraan water en dat gaat goed bij die mensen.


                                ook raar is dat ik water overhoud vaak dit in een speciale mengkom die afkan sluiten bewaren doe en ik na 2 dagen weer wat water geef en eerst meet en dan weer de ph hoger is als 6.0
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X