Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Oorspronkelijk geplaatst door Geodude View Post
    Ziet er goed uit hoor Op hoeveel cm afstand heb je de lamp staan?

    Mvg
    Geodude
    ongeveer tussen de 24 cm a 27 cm (bloei)

    groei kan die zelfs tot 20 cm maar heb ik hem op 23 cm gehad toen.


    Led kan ook weer niet te dicht erop want ik merk gewoon hier dat led dus wel degelijk kracht genoeg kwa licht heeft om dingen sunbrurst te geven
    Vooral de bloei stand is echt heftig en dat voor een 180Watt. je merkt gewoon warmte als je er je hand onderhoud en zie het ook op me LV/Temp meter in de kast
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Ze is nog mooi groen ondanks dat je geen grow hebt gegeven
      Welke aarde heb je gebruikt ?

      Vind het zelf nog te vroeg om bloom te geven, daar moet je bij afjes echt mee wachten tot je echt witte pruikjes hebt. Maar je bepaalt dat zelf
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Aarde is Plagron Lightmix , ik wilde eigenlijk BioBizz lightmix maar waar ik dat bestelde hadden me Bio Bizz Pre mix gestuurd.wat een bijmesting is.Ik heb erna hier bij een grow shop vlakbij me huis een zak Plagron gekocht en de Pre mis terug gestuurd en gezegt wil me geld terug.

        Stemma bedankt voor je tip dan houd ik het voorlopig bij alleen af gezuurd water en 1x per week Bio bizz heaven.

        BTW vandaag krijgt ze niks
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          IMG_3217[1].jpg IMG_3218[1].jpg IMG_3219[1].jpg

          nee niet daar heb je kanon weer ! maar 3 foto's genomen door me vriendin
          ze kwam beneden net en zegt kijk deze is !

          en ik zeg gelijk bij ze zien zo gaaf en tof man!

          dus ik denk die post ik nog ff snel!!!!!!!!!!!!!!!

          Niks zo leuk als dat je vriendin je hobby op de foto zet (goed wijfie is het en nog blond ook)

          ze heeft ook wat meer geduld met shots maken als ! ik ben geen foto iemand en dat is zij wel.
          En dat was ooit der hobby zelfs.

          anyhow weer genoeg over Kut hola Lemon skunk ga nu lekker ff eten!

          LTR!
          Last edited by kanon; 29 February 2016, 17:20.
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            ja man maar een klimaat regelaar is een must..en is oog vrij goedkoop hoor

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
              ja man maar een klimaat regelaar is een must..en is oog vrij goedkoop hoor
              Weet ik master Souljah my man !

              maar wil ff rustig aan doen kwa geld , en na de zomer ga ik dit soort dingen echt goed regelen ! en ook een ace kweker proberen te worden.
              Voor nu wil ik gewoon deze kweek uit zitten en leren en nog is leren ! kwa het snappen en de plant lezen en aanvoelen en zien.

              Je weet ik neem jouw tips altijd ter harte en heb ook echt al veel van je aangenomen kwa advies en van je aangenomen.

              YOU ROCK MASTER and love you (no gay shit) but love you in a special way!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              heb ff genoeg geld erin gestoken nu en een ander zegt zo dies gek voor tussen de 800 euro aan zooi kopen en 1 plant kweken , maar wil leren en het weten en zeggen ik kan het en ik weet het.
              Ik ben kwa dat echt een mongool als ik iets leuk vind moet ik het ook weten ook en wil ik het goed doen en erna ook gewoon mensen helpen en wegwijs maken.

              Ik geloof in -> met elkaar en voor elkaar

              dat heeft me heel me leven al goed gedaan en weet zeker NU ook

              WE SMOKE AND WE SHARE
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                hahah ok man...ja tis een dure hobby,,meeste mensen kopen een "complete" kweetent..en als je goed kijkt moet je nog merdere dingen bij zetten..bv potten..zaden..voeding..ph meter en ec meter..ph min en up...soms een andere hanglamp haak van metaal en niet plastic wat heel snel kan smelten met een hps bv..gevaarlijk..een smoke detector just in case,,co2 ..poeder ofautomatische flesjes spray ...en elke 4 kweekjes een niewe carbon filter..en een nieuwe buis..enz..enz.. maar tis wel een leuke hobby vooral als ik zon volle en mooie topjes die helemaal naar citrus stinken in mijn tentje..ach jonge i choose to live and not just exist..dus qua geld geef ik niet om tis niet dat ik zonder eten blijft ofzo..jah will provide en ik doe mijn deel..geniet van de bloei periode want het gaat heel snel gebeuren voor je neus met die auto

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  SOULJAH ! master you fucking rock 4 real
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    YESSSSSSSSSSSSS bloei begint nu echt door te komen.

                    Verder niet veel te melden kwa rustig verder gaan en geduld hebben.

                    Heeft wel vanmorgen wat water Ph 6.0 gehad met wat Bio Bizz Heaven en eind van de week ga ik beginnen met Bio Bizz bloom geven


                    IMG_3233[1].jpg

                    tot de volgende keer mensen
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      mijn plantjes staan al voor de lamp aan gaat met de handen in de lucht,deze hebben hangend blad,en ook zie ik gele puntjes aan het einde van het blad.neem een keer een goede foto,als de lamp 2 min uit is en een 2 min voor de lamp aan is.dan kunnen we beter zien hoe ze er voor staan.en je dan natuurlijk bombarderen met nuttige tips
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        mooi man super grover!~ je bent echt de beste
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Hij bedoelt het goed, om je te helpen.

                          Nooit af slaan zou ik zeggen
                          If the Devil punishes bad people, does it make him a good person?

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            Ik sla niks af en zeg zelfs dat hij de beste is.

                            whats up?

                            *edit*

                            Jorem mijn xcuus hierbij gewoon openbaar zodat iedereen het ziet.
                            Reden was dat ik gisteren boos was om iets wat er gebeurde toen ik thuis kwam.

                            *edit*
                            ik had het hele verhaal getikt hier maar heb dat weer weggehaald ivm met privacy

                            anyhow Tja weet niet helemaal wat er gebeurt is met me kweek, maar onderste bladeren worden geel en de 2 eerste lobblaadjes met stengel en al zijn er vanzelf vanaf gevallen.
                            Inmiddels worden ook de bladeren er boven geel achtig en hebben heel veel bladeren idd gele punten sinds dinsdagmiddag.
                            Dit is echt snel gegaan want Maandag was er nog niks aan de hand en sinds dinsdag en gisteren ging het ineens heel hard.


                            Ik dacht gelijk aan overvoeding maar dat kan gewoon haast niet want ze heeft in de groei niks gehad en alleen nu 1x rootjuice gehad in begin en 3 keer Bio bizz heaven en 1x bloom waar ik mee gestopt ben op aanraden van Stemma dat het nog te vroeg was.

                            Het water zuur ik af met plagron ph- tot 5,9 of 6.0



                            ook heb ik der niet te veel gegeven aan water dat ik weet zeker, want heb zo maat bekertje tot 50 ml en meer als 50 ml per keer toen ze wat groter was heeft ze nog niet gehad.

                            De aarde is ook niet droog en geef der om de dag wat door pot op te tillen en te voelen HE Droooooooog en licht dus wat water voor der.

                            Ik was gisteren echt kwaad (ja niet om dit maar om iets anders) en ben vroeg naar bed gegaan en kon niet slapen.

                            Ik ging ook is terug denken sinds wanneer ging ze van groen naar geel?
                            en kwam op 2 dingen !

                            1. de Spectrabox op bloei stand gezet en toen liep temp op naar 30 graden en zelfs bijna 31c normaal altijd een graad of 26 a 27
                            in de nacht net als licht uitgaat en ik ook ga slapen zak de temp tot tussen de 19 a 21 a 22c

                            te groot verschil misschien ?

                            2.Ook staat er sinds vorige week een fan in de kast (niet direct op de planten) maar toch zodat er een lucht beweging is tussen het blader dek

                            DUS mischien iets met tocht ofzo

                            ook is er nog een 3de optie en das de L.v
                            welke ik niet meer hoger als 40% krijg sinds de bloeistand op spectrabox. en vanmorgen zelfs 38% was


                            Ik heb best laatste tijd een hoop geld uitgegeven aan kweken en vond het tot nu toe ook leuk
                            Maar eigenlijk sinds gisteren heb ik zo iets van pak alles op en naar het grofvuil ermee het is niks voor mij.


                            Ik heb gvd meer als anderhalf jaar me zitten inlezen en alles wat ik lezen kan lees ik, en bestudeer ik tot op het stront vervelende
                            En dan nog dit -> een vergeelde treurwillig.

                            vanmorgen net voor ik weg naar me werk ging keek ik en blad nr 3 begint nu geel te worden dus het gaat hard nu en zie het tot het weekend aan maar als er dan nog meer
                            geel inzit dan stop ik ermee met deze lemon skunk (die al vanaf prille begin moeilijk doet)

                            Ik zal als ik straks thuis ben een foto buiten de kast nemen dan kunnen jullie het zelf zien en moet zeggen PFFFFFFFFFF vanmorgen was het echt een .....................
                            Ik kon me ook toen nog net inhouden om der niet de klikko in te rotten en gelijk te zeggen fuk it ermee.

                            waar ik gewoon van baal is dat ik tering veel geld aan die kast en alles er omheen uitgegeven heb en het tot nu toe alle maar frustratie is en zonde van me geld.
                            Waar straks dus niks van terug gaat komen en me ook nog is best boos maak.





                            echt joh


                            BEN trouwens benieuwd als ik straks kijk in de kast hoeveel geel erbij is gekomen

                            zo gaat weer ff wat doen nu want me pauze zit erop!
                            Last edited by kanon; 3 March 2016, 11:11.
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Goedbedoelde Quote :

                              Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
                              Laat tegenslag nooit een ding zijn om je te stoppen.

                              Doorgaan en man up is de beste manier om shit te leren.

                              Goed bezig en laat je niet gek maken en blijf er gewoon voor gaan.

                              ALTIJD POSITIEF ZIJN EN BLIJVEN EN DOOR GAAN EN HET BESTE ERVAN MAKEN

                              Succes.
                              GHF

                              Comment


                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X