Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Me viendin zei het zelfde : melden

    Ik denk alleen niet dat G-tools er veel aan kan doen dat GLS met hun shit gooit.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #62
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      nee maar jij betaald voor iets nieuws zonder schade etc,. melden man hahahahaha
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        #63
        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        mooie kast,draaien met die handel
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #64
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          kijkes ik zie een kastje daar klaar staan..heb je al een idee hoeveel plantjes..zoals ik daar zie zou ik graag een lemon haze daaronder zetten die vult die hokje sws ..maar volgens mij gaat je voor autos he..nou ben benieuwd naar je project man..succes

          Comment


            #65
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            De eerste word een Lemon skunk Idd een Auto.
            Gewoon om te proberen en te leren erna gaat ik over op normaal en heb omdat me maatje naar USA gaat van hem ze zaden gehad (DE OG KUSH)
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #66
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              ziet er goed uit dat kastje, ben ook benieuwd hoe de Spectrabox gaat presteren. De Lemon Skunk ligt al te ontkiemen?
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

              Comment


                #67
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                @ip20 : Yep is vanmorgen tussen de natte lappen (keukenrol) gegaan en staat in G-kit nu tussen 2 schoteltjes (mooi, want de temp in de g-kit kast is precies 22,5 c) zonder dat er iets aanstaan van afzuiging of lampen.

                FOTO:

                IMG_3061[1].jpg

                dus nu even 2 dagen geduld en dan net voor het weekend beginnen.
                Heb er echt zin in en verheug me enorm erop.


                IMG_3062[1].jpg


                over de Spectrabox heb ik een hoop gelezen en 4 projecten van 3 duitsers en een zweed gezien op een ander engels forum.
                Werkt goed alleen een nadeel is dat je denkt led kan wat dichterbij de plant en dat kan dus niet en er word aan geraden 30 tot 40 cm van de dames als afstand te nemen.
                bij minder verbranden de blaadjes.
                Verder zit er een groei stand op (blauw/roze licht) en een bloei stand op heel fel paars/roze licht
                en word de kast zelf van de leds gekoeld door 2 fans

                hier wat meer info over de Spectra box
                http://www.rollingstoned.nl/bloeiwee...ns-nieuwe-led/
                Last edited by kanon; 26 January 2016, 11:18.
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #68
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  ja als je de led te dichtbij zegmaar 3 cm ofzo gaatb die batuurlijk bleeken maar niet verbranden die geeft bgeen warmte,,en volgens mij vervangt die 180w led spectra een 250w hps maar niet in warmte..ik denk je kan best 20 cm afstand houden sws is de spectra designed voor kuadratish verlichting

                  Comment


                    #69
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                    ja als je de led te dichtbij zegmaar 3 cm ofzo gaatb die batuurlijk bleeken maar niet verbranden die geeft bgeen warmte,,en volgens mij vervangt die 180w led spectra een 250w hps maar niet in warmte..ik denk je kan best 20 cm afstand houden sws is de spectra designed voor kuadratish verlichting
                    een fout is die veel nieuwe LED-kwekers maken en dan zeggen dat LED niet goed werkt. Hoewel LED lampen niet te warm worden voor de planten, produceren ze zoveel licht waardoor jonge blaadjes kunnen verbranden als ze te dicht bij de lamp komen.
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #70
                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      een beetje logisch denken maat...wie gaat nou eens de bladjes letterlijk aan het licht dan hangen? 20cm is ver genoeg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      en dat als ze al ontkiemd en wat gegroeid zijn maar ik zou eerst op zon 60cm hangen en laten totdat ze klaar zijn om te verlagen wat ook tijd zou zijn om naar 12/12 te wisselen. maar die spectrabox zijn bekend om tot zon 5 cm te gaan alleen ik zzet nooit licht onder de 20 cm niet eens met een cooltube

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      een aander dieng is als je de lamp telkens naar onder of naar boven brengt krijg je te maken met een oneven internode..eentje die lang is de andere kort enz..gwn op 60 cm laten hangen totdat ze klaar zijn om te laten bloeien.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      normaal gesproken met 600 whps geldt de regel 60cm afstand..voor 400w =40cm voor 250w=25cm..dus daar heb je een idee met de spectrabox

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      23.jpg
                      hier een fototje van me actuele equal canopy mischien krijg je meer zin in lol

                      Comment


                        #71
                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                        een beetje logisch denken maat...wie gaat nou eens de bladjes letterlijk aan het licht dan hangen? 20cm is ver genoeg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        en dat als ze al ontkiemd en wat gegroeid zijn maar ik zou eerst op zon 60cm hangen en laten totdat ze klaar zijn om te verlagen wat ook tijd zou zijn om naar 12/12 te wisselen. maar die spectrabox zijn bekend om tot zon 5 cm te gaan alleen ik zzet nooit licht onder de 20 cm niet eens met een cooltube

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        een aander dieng is als je de lamp telkens naar onder of naar boven brengt krijg je te maken met een oneven internode..eentje die lang is de andere kort enz..gwn op 60 cm laten hangen totdat ze klaar zijn om te laten bloeien.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        normaal gesproken met 600 whps geldt de regel 60cm afstand..voor 400w =40cm voor 250w=25cm..dus daar heb je een idee met de spectrabox

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        [ATTACH=CONFIG]287560[/ATTACH]
                        hier een fototje van me actuele equal canopy mischien krijg je meer zin in lol

                        THX voor deze info master (zo leer ik elke keer weer iets van jullie)
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          #72
                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          ja man ja man..we all aiming for the same blank right? om ons eigen shit te roken

                          Comment


                            #73
                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                            ja man ja man..we all aiming for the same blank right? om ons eigen shit te roken
                            Zo is dat IPV die gorre ouwe rotzooi van sjops, die nergens naar ruikt en smaakt alsof je een ouwe sok in je mond hebt.

                            ZEI AL ik heb er zin in , me eigen rokertje
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              #74
                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Gaat wel even duren he, voordat je je eigen gekweekte wiet kan roken

                              Geduld, heel erg belangrijk bij zelf kweken...
                              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                              Comment


                                #75
                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Maandje of vier vanaf zaadje.

                                Maarre...als mensen met ervaring 30-40cm aanraden, dan zou ik dat lekker aanhouden heh.
                                Ontkiemen doen ze het fijnst bij 21-22 graden
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X