Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    He Peter toevallig zat ik net bij je nieuwe verslag te kijken en ziet er weer goed uit (nu al)
    Ik begreep 100% ontkieming ook en 18 ltr potten zag ik?

    Gaaf man en ik weet zeker dat het dit keer ook weer goed gaat komen bij jouw!

    dan en je reactie
    Dikke THX man
    En mijn mini tuintje !
    Ja ben blij dat het toch ondanks alle tegenslagen ze door blijft gaan nu.

    Hoop eigenlijk net als jij nu doet bij deze klaar net voor de bizarre hitte en top zomer nog een NLX en een Bleuburry kush te doen.

    ik zag dat jij nu ook Kush doet en das echt mijn favorite soort
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      dag 63 of de lemon skunk

      Hoofdtop word echt een dikke (echt bizar om te zien gewoon als je de kast open doet) is gewoon de grote van een flesje water

      Je begint er ook echt te ruiken nu bij de deur open laten staan en bezig zijn, echt een wietlucht met een vleugje citrus erin (lekkere geur vind igg) en zelfs me vriendin die kwam kijken zei je ruikt het nu wel als die deur lang open staat zeg (moet zeggen dat ze wel steeds meer betrokken is ermee en het ook leuk gaat vinden. FUK YEAH


      ik gok nog een week of 3 a 4 -> dus tegen einde april word het omhakken :lol

      ze krijgt igg vanaf morgen 3 x Canna Pk 13 14 deze week en dan nog 1 week Biobizz en dan gaan we langzaam naar alleen water toe.

      shot van de hoofdtop

      IMG_3385.jpg


      blijft raar dat je geen verticaal genomen foto's kan posten ook al verdraai je ze naar landscape op iPhone of op de mac

      foutje in het forum?
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Ah kijk dat goed kanon, ik vindt het erg gaaf hoe het gaat met de plantjes in de micro kastje.
        Hoe lang ga je alleen water gegeven ik probeer het rond de 2 weken te doen met een minimaal 1 week.

        Het is een leuk verslag om te volgen en het leest lekker weg , toppie bezig

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Witpen ik ben van plan om ook rond te 2 weken te gaan beginnen met spoelen/flushen.
          Ik ga trouwens iets doen wat ik veel op USA forums zie doen de laatste 2 dagen en dat is koud voedingwater geven.


          @all -> er was een tijd zoals je kan terug lezen in dit verslag dat ik dacht GVD ik stop ermee en het is niks voor me dit.
          Moet wel toegeven dat er gewoon mensen waren die zeiden niet doen en doorgaan en blij dat die er waren en me toch weer op weg geholpen hebben.

          Ik moet ook toegeven echt de beginners fouten die je kan maken ook echt gemaakt o.a pot niet helemaal vullen , te laat voeding beginnen te geven , eerste paar weken geen fan gebruikt enz enz

          maar moet wel bekennen het kweken en ook het leren en de problemen heeft wel iets vind

          Ik ga dus hierna door ermee !
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Ziet er goed uit hoor!
            Heb zelf ook problemen ondervonden met name temperatuursverschillen, maar 1 tip hang je spectrabox niet lager dan 15cm want heb 1 topje ge light bleached op die hoogte

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              de mijne heb ik op minimaal 20 cm hangen en met ontkiemen op 15 cm (lager ga ik niet want led units worden wel degelijk warm maar sterkte van het licht wat je al zegt) geeft echt wel verbranding

              Oja Spectrabox zelf zegt het kan tot 5cm van het gewas maar geloof me probeer dat niet.
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Gaat lekker hoor, het is echt een leuke hobby
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  Gaat lekker hoor, het is echt een leuke hobby
                  Met dank aan jouw o.a voor het ondersteunen, het helpen en toch weer de motivatie geven.

                  das wat ik bedoelde met sommige mensen hier.

                  en kan er nog zo 10 noemen!

                  wat ik inmiddels donders goed doorheb is : dat ik heel suc6vol was in 2 dingen in me leven en 1 daarvan me zelfs prijzen heeft opgeleverd.

                  Maar

                  wat ik nu begin te snappen dat natuur en iets levend ze eigen weg gaat, en je dat moet zien en kunnen lezen.
                  Ik kan dat nog steeds net niet maar wil dat wel leren.
                  Ga ook aardbeien en boontjes en peen en zelfs weer een passiebloem dit jaar in de tuin doen.

                  het heeft gewoon iets wat kweken en er voor zorgen en het beste eruit halen en heb echt een stress baan in ICT als planner en werk voor bereider.
                  En kan me ei in dit kwijt.

                  klinkt stom en het gaat me geen eens om mega grammen of heel het jaar roken (zoveel rook ik zo wie zo niet en heb afgelopen 4 dagen niks op)
                  maar meer om het leuk en leren en lekker bezig zijn en ff niks als .........................
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Ik hoor mezelf hier precies als ik lees wat je hier allemaal neerschrijft. Zit eveneens in de IT en heb ook af en toe die chill momentjes om alles van me af te zette.

                    Heb dan ook liever kwaliteit boven kwantiteit en ik smoor dan ook zeker niet elke dag. Als je daarbij dan nog eens plezier hebt aan het maken van je eigen goedje dan is de cirkel compleet.

                    In ieder ge al proficiat met je vooruitgang en als je effectief een top hebt ter grote van een waterflesje dan zal je zeker een tijdje zoet zijn met je delicatesse hehe

                    Have fun!

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Oorspronkelijk geplaatst door dadreps View Post
                      Ik hoor mezelf hier precies als ik lees wat je hier allemaal neerschrijft. Zit eveneens in de IT en heb ook af en toe die chill momentjes om alles van me af te zette.

                      Heb dan ook liever kwaliteit boven kwantiteit en ik smoor dan ook zeker niet elke dag. Als je daarbij dan nog eens plezier hebt aan het maken van je eigen goedje dan is de cirkel compleet.

                      In ieder ge al proficiat met je vooruitgang en als je effectief een top hebt ter grote van een waterflesje dan zal je zeker een tijdje zoet zijn met je delicatesse hehe

                      Have fun!

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
                      Jij weet wat ik bedoel dat proef ik haast in je reply!

                      IT ff dit een ff dat probleem en ff die sturen en GVD dat werkt niet meer!

                      Dan ben je echt blij eind van de dag alles opgelost maar wel gewoon moe ! en om even iets te doen wat je leuk vind is dan echt relaxen!
                      Lekker bij thuis komen, iets eten en een wodka nemen of een wijntje bij het eten is echt ff een niks moment dan voor mij.
                      Ook gewoon iets doen erna na werktijd ipv bank hangen en tv kijken wat echt crap is vind ik leuk ! ik hou van bezig zijn en dat ben je echt als je kweekt.

                      I LOVE IT
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Zo is het ook ik las vorige keer nog een topic waar de kweker een blumat installeerde en pas om de paar dagen ging kijken, maar dat is niets voor mij. Geef mij maar veel bindwerk en goed plantje lezen om te schatten hoeveel water die nodig heeft. Het is ook zelden dat ik 2 of 3 keer op rij hetzelfde zaadje pop.
                        Had wel nooit gedacht dat ik zo'n groene vingers had 😅

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Hoe gaat het met je toppen? De Pk13/14 al gegeven?
                          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            JA dat heb ik gegeven ! tot zondag (dus gisteren) PK 13-14

                            En Moet zeggen ondanks een Downie plantje in begin en best veel fouten -> tel ik nu 17 toppen en de hoofdtop is echt ZOOOOOOOOOOOO DAN!

                            leuke is dat ze bij de eerste node vanuit het niets daar ook een topje is gaan maken en zie dat op meer stengels. (dus gewoon op kale stam ineens plop en he? een topje)

                            zoals ik kan gokken nu en kan zien duurt het nog 3 weken en dan gaat ik oogsten (misschien nog 4 weken)
                            zo wie zo gaat het in de gaten houden kwa duur om op tijd te spoelen.

                            kan even niks van foto's posten op dit moment want zit op me werk en gaat zo als het er nu uitziet laat worden.
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Precies Kanon, die voorlaatste alinea was voor mij ook het allerlastigste,
                              bepalen hoever je bent ten aanzien van de dag van oogsten!

                              Wanneer ga je spoelen en hoe lang duurt het nog tot de dag van kappen!

                              Ik ben nu nog steeds van mening achteraf dat ik nog wel een week of misschien wel
                              twee had kunnen of moeten wachten met oogsten, maar ja, een hoop geleerd en
                              we gaan er gewoon weer voor!

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Ik ga spoelen op de laatste 2 weken.

                                en dan geen hele emmer water (dus echt flushen) maar op de usa manier dus alleen water dan en de laatste 2 dagen ijskoud water en ook 2 dagen donker.

                                Best klote is dat je eigenlijk een microscoop moet hebben om de helderheid en troebbelheid te meten van de kristallen en je dan echt weet nu oogst tijd.

                                Ik ga het op het oog doen en gokken!

                                Ik denk ook gewoon dat je met elke kweek je zelf beter erin kan maken ! en alle begin is moeilijk. (en denk ook dat houd het leuk)

                                Zo wie zo ben ik geen mega every day stoner meer , dus al haal ik er 20 GR af dan zou ik nog lachen
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X