Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Zo met elkaar en het leren van elkaar is juist super tof vind ik.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #92
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Is toch juister beter om er later grond bij te doen, omdat je plantje toch een aantal centimeter met de lobblaadjes boven de grond gaat komen
      If the Devil punishes bad people, does it make him a good person?

      Comment


        #93
        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Ok misschien was ik niet duidelijk, maar ik zei ook nog een paar nodes door laten groeien/strekken.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        ik had ff beter jouw bericht moeten lezen CocoLoco15. Zie wat je bedoelt.

        mmmm ja, dat zal wel verschillen per kweker. Ik dacht juist dat je je pot tot aan de rand toe vult. En dan je lamp er dicht genoeg op hangen zodat de plant niet te veel strekt.
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          #94
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          heb der net 0,5 ml water gegeven en ga wachter tot ze iets strekt en dan nog wat grond erbij doen in de pot

          aan alle bedankt voor het meekijken en de tips


          *edit*

          Foto van de Samsung s6+ van me vriendin welke wat strakkere foto's maakt als mijn IPhone

          IMG_3070[1].jpg
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #95
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            succes !

            Comment


              #96
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              ik doe altijd op die zelfde hoogte aarde wat jij net hebt gedaan..jou plant wordt alleen maar sterker en dikkere stam van..gwn door vullen dan kom er meer wortels bij ...meestal als je tot de top van de pot met aarde vultdan krijg je een te hoge stengel staan met geen nut..vooral als je zon kastje heb ..ik zzou het wel beginners luck noemen haha. ga zo door man komt alemaal goed

              Comment


                #97
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                ik doe altijd op die zelfde hoogte aarde wat jij net hebt gedaan..jou plant wordt alleen maar sterker en dikkere stam van..gwn door vullen dan kom er meer wortels bij ...meestal als je tot de top van de pot met aarde vultdan krijg je een te hoge stengel staan met geen nut..vooral als je zon kastje heb ..ik zzou het wel beginners luck noemen haha. ga zo door man komt alemaal goed

                SOULJAH my man : dit is grappig want gisteren kwam me maatje langs die inmiddels nu denk ik richting Schiphol gaat om in de USA te gaan wonen en werken.
                Kwam dus ff na bijna 31 jaar elkaar kennen door dik en dun afscheid nemen van mij en me vriendin.
                Ik zei kom ff kijken bij me kastje en hij zegt niet slecht die G-kit en leuk ding en wat ideeen staan uitwisselen met elkaar.

                Deze zei precies hetzelfde als wat jij nu zegt te weinig aarde maar niet erg (hij heeft 9 jaar ze eigen stash gekweekt) en al me zaden komen van hem omdat je deze niet ff mee kan nemen zeker niet in USA.

                mijn maatje zei de aarde had wat hoger gemogen maar het is geen drama en je kan altijd nog bijvullen als ze wat groeit en iets strekt.

                al met al zei hij ook niet slecht gedaan tot nu toe op wat meer aarde na (maar komt goed)

                Anyhow ! ik ben zelf blij met resultaat tot nu toe en dit had ik niet verwacht, en nu even kijken of ik de hele ronde zo kan blijven doorgaan met kweken en leren


                aan de andere kant ook al was het een fuck up -> nu al geworden -> daar leer je van toch ?

                Maar ontkiemen en wat boven laten komen valt me tot nu toe niet tegen
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #98
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Al aan het growen?
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #99
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                    Al aan het growen?
                    langzaam maar zeker wel
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        LMAO witte
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Is het zaadhoesje (en velletje) er al vanaf, dat moet wel snel gebeuren, liefst binnen een paar uur.
                          Tijdens de nacht een paar keer een beetje nat sproeien helpt soms.

                          Als je volgende keer gaat kiemen, probeer het dan eens tot het wortelpuntje er maximaal 1-2mm uit komt.
                          Daarna de grond in, met het puntje omhoog, dan blijft het zaadhoesje achter in de aarde
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            hou de licht op 18/6 tot einde grow

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Is het zaadhoesje (en velletje) er al vanaf, dat moet wel snel gebeuren, liefst binnen een paar uur.
                              Tijdens de nacht een paar keer een beetje nat sproeien helpt soms.

                              Als je volgende keer gaat kiemen, probeer het dan eens tot het wortelpuntje er maximaal 1-2mm uit komt.
                              Daarna de grond in, met het puntje omhoog, dan blijft het zaadhoesje achter in de aarde

                              Ik heb dit toevallig gisteren middag met de punt van een pincet super makkelijk kunnen verwijderen en JAWEL ik zag wat groens nu (bigsmile)
                              Toch bedankt voor de tip dat waardeer ik enorm.

                              Weer wat geleerd.

                              @souljah de lamp heeft 2 dagen 24/0 gestaan tot ze gisteren (zondag) boven was

                              toen heb ik de tijd schakelaar er tussen gezet en staat nu op 18/6 sinds vannacht (ze heeft dus al 1 keer 6 uur in donker gestaan)

                              Vanmorgen vroeg niet gekeken meer moest vroeg weg, ben dus benieuwd als ik vanmiddag thuis ben hoe ze erbij staat en of ze wat te drinken nodig heeft

                              foto: van gisteren middag

                              IMG_3072[1].jpg
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                geen foto helaas gemaakt en staat er nog steeds het zelfde bij als gisteren en eer gisteren.

                                Ik vermoed dat er momenteel veel meer ondergronds gebeurt dan boven de grond.

                                maar ik heb geduld LOL

                                Wel net klein beetje af gezuurd water van 6.2 ph gegeven en der terug in het led zonnetje gezet.


                                als er weer iets echt boeiends te zien is horen jullie me weer
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X