Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    En nou elkaar snel omhelzen stelletje mafkezen met de zelfde hobby

    Kom op gasten je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar waarom berichten met een rare nasmaak naar elkaar posten.
    Dit forum is toch bedoeld om elkaar te respecteren en leuke info uit te wisselen en leuke verslagen te zien en ervaring.
    Niet iedereen is het zelfde en denkt het zelfde of heeft de zelfde methode dus respecteer dat en leer van andere en jezelf.

    Kom op gasten!

    HOU HET LEUK!


    JA TOCH!


    Ik ga maar is ff een Wodka/sprite nemen nu en wachten op me vrouwtje uit der werk komt en dan lekker Moksi metie halen als avond maal
    Het is weekend tenslotte en was een zware week met werk en kaakchirurg gedoe.

    dus iedereen een goed weekend en nogmaals hou het leuk met elkaar
    Last edited by kanon; 8 January 2016, 13:30.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #47
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      klopt ..ik ben in ieder geval alert met je verslag. succes kanon. tis niet leuk dat je shittie wiet moet kopen in de shops wie weet rook je straks de beste wiet ooit en van je eigen tuin

      Comment


        #48
        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Souljah THX man en verheug me idd op me eigen kweek en het roken ervan ipv echt die gorre coffeeshop zooi te roken.

        gelukkig rook ik nu iets van een maatje OG kush wat ook zelf gekweekt is maar deze is gestopt omdat die in USA LA gaat wonen en werken.

        maar

        Voorlopig zit ik nog op heel veel spullen te wachten en ook het G-kit kastje heb ik nog niet in elkaar gezet , met als reden ik wil eerst alle zooi hebben en dan pas beginnen.
        ik gok dat dit 3de week van Jan. gaat worden, maar heb er echt zin in inmiddels.
        probeer elke dag na werktijd of na het eten ff een paar uur te lezen en te leren.


        wel heb ik even de dozen open gemaakt de dag dat het aankwam en ziet er leuk uit (enige wat ik minder aan de kit vind is te tijdschakelaar wel er mini mini uitziet en goedkoop)
        gelukkig heb ik voor deze een mooie digitale liggen.
        verder heb ik de 180w ledkit heel even laten branden om te kijken werkt deze en dat deed hij.
        zal van het weekend wel een start gaan maken en is heel de zolder stof vrij gaan maken en alles opruimen en ruimte gaan maken alvast op gemak.
        zal als ik tijd heb dit weekend wat foto's posten van de G-kit in doos en zooi erbij.

        komt goed! alle een leuk en goed weekend
        Last edited by kanon; 8 January 2016, 14:22.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #49
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          cool bro..ja ik gebruik zelf een davin schakelkast/tijdschakelaar...80 euro..tis goed dat je wel oplet met de zekerheid van je project..en vergeet niet om de aarde 3 dgn van te voren op te warmen..( dus water geven in de pot en laat de potgrond activeren)..ik weet niet wat jou persoonlijk ontkieming process is maar ik ontkiem altijd direct in de pot ..ik vervul de pot verder met wat aarde terwijl de stengels naar boven komen..ik heb nooit issues met ontkieming en ik stress nooit mijn wortels met verpotten enzo.. just giving my two cents

          Comment


            #50
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Mijn ontkieming gaat op wattten worden op 2 borden met spa ! ja sorry maar 90% van de auto flower verslagen die ik afgelopen anderhalf jaar heb gelezen doen dit op deze manier.
            De rest doet het gelijk in de aarde en spoelt ook de aarde wat naar hun mening totaal niet nodig is.
            Wat ik al zei in voorgaande bericht ieder ze manier van werken.

            verpotten en stress zeg je is niet nodig met een AF -> en zelfs slecht omdat je een plant hebt die snel groeit en bloeit en geen tijd heb om van scroggen of croppen of verpotten te herstellen.
            Zoals ik al zei ik heb echt me huiswerk afgelopen jaar gedaan en echt tot op ziekelijke af volgens me meisje me huiswerk gedaan.
            Zo erg dat ik zelf te horen kreeg dat ik een obsessie had ervoor en dat ik ook is een keer gezellig moest zijn.
            Beetje mijn probleem in me leven dat als ik iets leuk vind ook echt mezelf erin verdrink kwa hoe zit het en hoe werkt het.

            anyhow! wel je raad opgevolgd kwa BIO Bizz

            ik ga alleen ander ontkiemen als jij doet SoulJAH en zei eerder al ieder ze manier (als de mijne niet werk ga ik eerlijk bekennen de jouwe is beter en je had gelijk)

            Ik wil het voor nu zelf ontdekken en doen en proberen.

            zo wie zo overweeg ik elke topic en elke reactie tegenwoordig van he daar zit wat in maar als je veel verslagen ziet en gelezen hebt zoals ik afgelopen anderhalf jaar dan valt me wat op!

            zo doen de meeste het , met die methode en die voeding en dat schema en dat werkt = erna kan je altijd nog dingen aanpassen en beter maken

            voor nu ! wil ik gewoon een leuke hobby hebben erbij en ermee bezig zijn en leren en boeit me geen ene ruk of het 10 gram of 20 gram is zolang ik maar de coffeeshop zooi niet meer
            hoef te zien en roken.

            voorlopig rook ik nu 30 jaar die shit en ben tussendoor gaan minderen als ipv 10 x per dag rook ik soms wel is gewoon een hele dag niet omdat het niet kan voor me werk kwa mensen te woord staan en dingen regelen.

            no hard feelings maar was ooit een pro stoner (elke min van de dag) maar dat is niet meer.
            ook ben ik van Jonko over gegaan op Vapen en das vele malen meer smaak als een jonko en ook kwa High heel anders.

            kortom ik wil gewoon een lekkere smoke zelf kweken en niet meer de coffeeshop zooi wat nergens naar ruikt en totaal troep is roken waar je ook nog is 10 euro de gram voor neerlegt en ze met droge ogen zeggen veel plezier ermee en goed weekend (ik verdom dat gewoon nu) en het zijn echt boeven 1ste klas die gasten want weten en snappen geen eens het verschil tussen goed en toprot of te vroeg ge oogsten en niet goed drogen (als het maar verkoopt)
            Ik rook nu OG Kush van een biothuis kweker en als ik smorgens in huis kamer kom ruik je nog de KUSH!

            dat heb ik niet meer laatste 5 jaar met coffee shop shit en dat zegt genoeg ! dus ga ik zelf wat doen en met name als dat lekker is en goed en de gedachte is van dat deed ik zelf vind ik geweldig!

            fuck coffeeshops in Rotterdam
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #51
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              ja man je moet doen wat jou beter is of kan..ik ken ook heleboel mensen die in watten ontkiemt..ik doe gwn direct en nooit probleem tis ene beetje logisch denken..natuur imitatie..neem de keuzes rstg aan en vervolgens met de tijd kom je op je eigen manier..watten is perfect voor beginners of als je geen groene vingers heb..nogmaals jij ben de baas in je eogen tuin..maak er wat goed van dan ben je in paar maanden die koffieshop issue achter de rug. haha ik vind het grappig hoe je me 3 keer vertelt dat je in watten gaat ontkiemen hahah mati gaaf man keep it up bro echt kweken is een kunst

              Comment


                #52
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Als ik dit zo lees is je enthousiasme al goed in ieder geval

                ivm je tijdschakelaar, je hebt voor led niet echt een Davin nodig. Led geeft volgens mij geen behoefte aan een grote inschakelspanning waardoor de kans op doorbranden bijna onbestaande is (als je de voorschriften gerespecteerd heb).
                Dus die goedkope zou in princiepe moeten werken. Best neem je wel een goeie zodat je niet midden je kweek zonder licht valt omdat het ding het opgegeven heeft.

                En ik wil zeker niet stoken, maar PK13 op het einde is niet echt goed voor je longen hoor. Maar iedereen doet natuurlijk wat hij zelf wilt. We kunnen je maar informeren


                Veel succes er mee man.
                En kom maar op met die foto's.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #53
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  hahah vaperke wie heeft america ontdekt?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                  hahah vaperke wie heeft america ontdekt?

                  ik ben te wijs om nog een ander kweek verslag hierop te beginnen.im on the next level sry

                  Comment


                    #54
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    @ vaperke heb me verdiept in dat tijd schakelaar ding en je hebt gelijk led trek niet de piek als HPS doet, erna is de schakelaar uit verpakking gehaald en is echt makkelijk werkt met pinnen en is tot op 15 min te schakelen.
                    Hem getest erna met een losse lamp uit huiskamer en werkt perfect (voordeel hij is compact en werkt makkelijk) Nadeel is hij ziet er goedkoop en super klein uit.
                    Kwa enthousiasme klopt wat je zegt heb hier echt zin in om te gaan doen en kan wel een nieuwe leuke hobby gebruiken.


                    UPDATE ! vandaag biobizz soil, startpakket Biobizz voeding, Ph meter van adwa en potten gekregen en een lekbak gehaald bij de action.
                    Nu alleen nog een temp meter, iets om af te zuren van het water en een mini fan.

                    zin in !
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #55
                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Hoe gaat het met de G-Kit???
                      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                      Comment


                        #56
                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                        Hoe gaat het met de G-Kit???
                        Door familie omstandigheden de afgelopen 2 weken weinig gedaan eraan (wegens een naast famlielid in het ziekenhuis opgenomen)
                        Dus elke dag snel even thuis eten uit me werk komende en dan door op bezoek.
                        Wat je sloopt dus even de kast en kweek op laag pitje gezet.
                        Ze mag als het goed is weg uit ziekenhuis een maandag.Dus dan heb ik weer wat vrije tijd over.

                        dus

                        Ik gaat volgende week beginnen en heb nu alles wat ik denk nodig te hebben om te gaan beginnen.
                        Ik miste alleen nog verlager PH- en een temp. meter welke inmiddels in mijn bezit zijn samen met doos 100 stuks handschoenen en wat pipetjes.

                        Dus alles is er en ga vanaf volgende week starten.

                        ip20 Thx for asking YOU ROCK
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          #57
                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Update ! gisteren samen met me maatje welke over 1 week naar de usa vertrekt, even een plan gemaakt en toen maar gelijk de knoop doorgehakt en de G-kit in elkaar gezet.
                          Lekker samen uurtje met een biertje en veel ouwehoeren staan bouwen (ik ga die gast echt missen) LOL hij leest mee heh guys and girls

                          maar


                          Valt niet tegen en het is net lego zo netjes past alles in elkaar.

                          !!!Nadeel er is met me pakket gegooit en zag toen al in de track and trace we hebben hem beter verpakt.Wat wil zeggen bandjes eromheem en extra tapen om de doos.

                          Gisteren met uitpakken zag ik het al meteen bij de hoek van een van de deurtjes dat deze een opdonder had gehaden zelf het zwarte vinyl liet los.
                          Dus dit geplakt met bizonkit montage lijm en 12 uur laten drogen met papier tape opgespannen.
                          ook was er een alu profiel gewoon van het gooien en smijten dicht gevouwen en met veel kloten hebben we deze goed weten te krijgen


                          DUS

                          Zondag morgen alles eraf gehaald aan tape op deurtje en is gelukkig goed gekomen en zet net 10 min geleden de deuren erin.

                          een ander nadeel is dat de stekker van het koolstof filter een draad breuk had om ook met dit pakket gegooit is en deze vermoed ik klem gezeten heeft.

                          WAY TOP GLS SUKKELS

                          dit op gelost voorlopig met een kroonsteentje ertussen maar ga van de week even langs de Gamma voor een echt snoertje met goeie stekker.

                          het laatste wat moet gebeuren nu is de licht strip op de deurtjes monteren zodat je geen licht tussen de deuren meer ziet als de Spectrabox brand.

                          dit doe ik vanavond omdat ik over 20 min naar ziekenhuis moet op ziekenbezoek (gelukkig laatste keer) ZUCHT

                          ik zal dan als ik straks terug ben wat shots posten van alles


                          BTW die spectrabox is echt focking fel zeg en wist niet dat leds zo fel konden zijn (doet gewoon zeer aan je ogen) als je er lang naar kijkt

                          kortom G-kit mini is echt ze geld waard en zelfs me maatje zei ziet er gelikt uit zeg allemaal, alleen jammer dat er mee gegooit en gesmeten is
                          IK BEN RETE BLIJ MET ME KASTJE
                          dus foto's straks.
                          Last edited by kanon; 24 January 2016, 11:38.
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment


                            #58
                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            PK 13-14 zijn hoge concentraties fosfor en kalium. Die hoge concentraties hebben ze in die laatste week niet meer nodig. Die spoel je er ook niet op een week uit. Het is niet omdat je dat al 18 jaar zo doet dat het niet beter kan. Hoe minder meststoffen op het einde, des te beter voor de gezondheid. Sowieso dat je wiet minder scherp zal zijn.

                            Comment


                              #59
                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              de beloofde shots


                              Deurtje doordat er met pakket gegooit is : gekneusde hoek en laminaat laag laat los (KUT GLS)

                              IMG_3043[1].jpg


                              Opgelost met wat houtlijm en montage kit en mocht het nog een keer los komen dan haal ik wel een nieuwe plaat als deur op maat bij bouwmarkt (wel jammer dit)


                              IMG_3044[1].jpg

                              dan nog een gooischade ding alu U profiel totaal tegen elkaar aan en mega moeite moeten doen om dit weer in vorm te krijgen.
                              Zoals je kunt zien ook daardoor beschadigd.

                              IMG_3055[1].jpg


                              dan de kast in opbouw (blauwe zooi is de bescherm folie die er nog opzit)

                              IMG_3038[1].jpg

                              Fliter aan sluiten (draadbreuk door klem zitten wederom van een smijt en gooi actie GLS)

                              IMG_3041[1].jpg

                              Protectie laag eraf halen (uurtje later inmiddels en een paar biertjes later

                              IMG_3039[1].jpg


                              alles aangesloten en ff testen (Spectra hangt voor test aan 2 draden/ketting)

                              IMG_3054[1].jpg


                              Inmiddels staat de G-kit er zo bij

                              IMG_3056[1].jpg


                              IMG_3058[1].jpg

                              IMG_3060[1].jpg

                              Nog net even snel gedaan -> de lichtstrip op deuren gezet zodat er tussen de schuifdeuren geen licht naar buiten komt hier op foto met de G-kit met licht aan
                              en geen fuck te zien.
                              Geluid valt heel erg mee : ja hoort er is iets maar niet dat je zegt zo dan wat een takke herrie.



                              NU Klaar dus om te beginnen

                              Van de week zaden ontkiemen en GO FOR IT


                              Cijfer en conclusie van G-kit kast

                              "conclusie : past als een lego stenen set in elkaar zo makkelijk , alleen jammer dat ermee ge gooit is en er stukken afwaren en hoeken verrot en profiel ingedeukt.
                              Niet de schuld van de G-tools ligt aan de fijne mongolen van GLS.

                              Cijfer : een dikke 8

                              AANRADER !
                              Last edited by kanon; 25 January 2016, 11:50.
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                #60
                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Ik vind het echt een hele leuke kast zo alleen zou ik de schade wel melden etc., je hebt er tenslotte goed en netjes voor betaald!
                                Succes verder en ik kom soms ff kijken bij je!
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                                Comment

                                Bezig...
                                X