Alle beginnersvragen op een rij

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LeVrager
    Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 21

    #91
    Re: Alle beginnersvragen op een rij

    Dit heeft heel erg geholpen alleen ik heb nog een vraag:
    je zegt bij het begin dat je zaai en stekgrond moet kopen, moet dit in een klein of grote pot, en moet dit 50% zaaigrond en 50% stekgrond? En wanneer moet je het plandje in de potgrond doen?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #92
      Re: Alle beginnersvragen op een rij

      Een roze pot, als je vrouwtjes hebt.
      Last edited by QnQ; 19 July 2016, 22:15. Reden: afgesloten met een punt, op verzoek van Hipster.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #93
        Re: Alle beginnersvragen op een rij

        aaaalleeeejuppaaahhhhh

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #94
          Re: Alle beginnersvragen op een rij

          Oorspronkelijk geplaatst door LeVrager
          Dit heeft heel erg geholpen alleen ik heb nog een vraag:
          je zegt bij het begin dat je zaai en stekgrond moet kopen, moet dit in een klein of grote pot, en moet dit 50% zaaigrond en 50% stekgrond? En wanneer moet je het plandje in de potgrond doen?
          Kom, das nen euro int potteke. Zaai- en stekgrond. En nen extra euro voor plandje.

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #95
            Re: Alle beginnersvragen op een rij

            Ik heb een keer geprobeerd de grond in een fles te krijgen.
            Viel een beetje tegen vond ik.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • jobnetten
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Jun 2017
              • 2

              #96
              Hi, woon in Spanje en heb zakje Felina32 zaadjes van mijn CBD-leverancier gekregen
              en wil nu in mijn tuin gaan zaaien. Eerst maar even een kweekbakje om te starten.
              ik kan wel wat tips gebruiken om dit allemaal goed te laten verlopen.

              Hopelijk kunnen jullie me e.e.a. adviseren.

              Bij voorbaat dank!
              Job.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #97
                Niet in te kleine potjes beginnen anders blijf je de grond nat sproeien.
                Niet ondiep zaaien als het zo warm is.

                Je weet dat die Felina32 hennep is, en geen wiet ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • jobnetten
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2017
                  • 2

                  #98
                  Dank, QnQ!

                  Gaan we doen.

                  Groet.
                  Job

                  Comment

                  • Italbri
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2019
                    • 416

                    #99
                    Hoi, ik was hier een tijdje terug ook al aangezien ik voornemens was om een tentje te plaatsen. Helaas is dit er nooit van gekomen aangezien ik in een oud huis woon en zeer weinig verstand van Elektra heb werd T uiteindelijk een no-go.

                    Nu dacht ik laten we dan maar lekker buiten beginnen. Ik heb gorrila glue autoflower zaadjes die ik wil gaan gebruiken. Ik wil op cocos gaan kweken in een 25l pot. Kan ik het zaadje al direct in de 25l pot laten uitkomen of werkt dat niet?

                    Moet ik dan ook al meteen beginnen met voeding?

                    Hopelijk heeft iemand wat bruikbare tips voor me. DANK U!
                    De Bloemen Van Bri

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #100
                      Waarom cocos ?
                      Zie je alle andere buitenkwekers hier op cocos kweken ?
                      Alles kan natuurlijk, maar met cocos maak je het minstens 2x zo moeilijk.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Italbri
                        Italbri commented
                        Editing a comment
                        Eigenlijk puur en alleen om de reden dat ik een filmpje had gezien waarin 2 dezelfde planten naast elkaar vergeleken werden, de 1 was gekweekt op cocos en de ander op aarde. Die cocos plant was 25% groter en zag er ook gezonder uit.

                        Ook heb ik gelezen dat cocos beter is om voeding op te nemen en minder last heeft van insecten.

                      • Italbri
                        Italbri commented
                        Editing a comment
                        wat maakt dat het kweken op cocos zoveel moeilijker is dan op aarde?

                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Het is veel moeilijker om 2 planten te kweken die exact even groot zijn. Dat lukt bijna niemand en ligt voor 99% aan de zaden, niet aan de kweker of het medium
                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #101
                      Ik heb het allemaal even doorgenomen en denk toch dat het aan de elektra ligt

                      Comment

                      Bezig...