Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bosjesplant 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: bosjesplant 1

    De 2 super skunkies zijn het weide bos ingetrokken!
    Ze waren in alle haast vertrokken jammergenoeg, hierdoor was ik verplicht zonder fototoestel hun te achtervolgen!
    Eens ze allebei een knus plekje hadden gevonden heb ik met mijn gsm een niet hoogwaardige foto getrokken in het schemerlicht!

    Hier is madam 01 veilig en wel in het kippengaas
    Foto-0067emj.jpg
    en hier is madam 2, iets verder op zonder kippegaas!
    Foto-0069.jpg
    Soms vind ik bedenk ik me en vraag ik me af of die kippegaas wel belangrijk is,
    Nu zullen we het weten ! (over een paar weken toch) Als ze er beide nog staan

    Chrs
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment


      #77
      Re: bosjesplant 1

      Ik blijf meekijken

      Comment


        #78
        Re: bosjesplant 1

        Idd in het bos daar horen ze thuis! Het is wel gek van je om er geen gaas rond te plaatsen. Waar cannabis goed groeit zitten meestal konijnen...

        gtz jan

        Comment


          #79
          Re: bosjesplant 1

          Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
          Idd in het bos daar horen ze thuis! Het is wel gek van je om er geen gaas rond te plaatsen. Waar cannabis goed groeit zitten meestal konijnen...

          gtz jan
          Dit is misschien de kwestie , maar bij na deze zal ik het weten ! zijn beide zeer dicht bij elkaar geplaats ene met ene zonder gaas! Nu hoop ik dat beide grootte en sterke dames worden. Er is natuurlijk nu wel een kans dat een konijn deze onbeveiligde plant komt beknagen, maar ik ben dus benieuwd of dit nu wel gebeurd of niet !
          Als het zo is heb ik weer mijn les geleerd, zoniet des te beter en kunnen er volgend jaar mss wat meer planten komen te staan

          De komende dames gaan wel terug met gaas ! Ik kijk al uit naar de resultaten,

          Gerelateerd babynieuws;
          De ontiemende danish duck heeft haar kopje boven de grond gestoken ! Hoera

          chrs
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #80
            Re: bosjesplant 1

            Wegens problemen met mijne pc krijg ik geen fotos meer op mijn computer... Niet zo leuk maar ik hoop dat het snel word opgelost,
            Ondertussen kan ik zeggen dat alsook de nadia, jacberry en 2 jackberryxkilling fields zijn opgekomen.
            Dus nu zitten in het voorgroeihokje 2 danish duck, 1 nadia, 1jb, 2 jbx k en een lowryder die zijn blaadjes geel zijn aan het worden en en deze dan ook aan het afsterven zijn.
            Zij moet niet meer zolang dus ik denk niet dat dit zoveel kwaad kan.

            Zodra de fotos terug hierop geraken zal ik ze uploaden !

            Chrs
            --------------------------------------------
            Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
            ik voel me een geurillaboer

            Comment


              #81
              Re: bosjesplant 1

              Van link naar rechts met in het midden een lowryder, jackberry, jb x k fields ,jb x k fields, Nadia,danish duck en nog ene danish duck

              23 mei.jpg
              Dit is de top van mijn lr, zou hij nog lang moeten?
              23 mei lr (2).jpg23 mei lr.jpg
              Alle onderste blaadjes zijn geel aant worden en aant het afsterven :s

              Chrs
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment


                #82
                Re: bosjesplant 1

                Grote fotoupdate if you dont mind ,
                De vensterbank rd is verhuist naar een plekje in het bos
                zij was hier maar aan het afzien in het kleine potje dus ik vond het beter haar ook een goede thuis te geven
                Deze is tussen het riet, de grond was vochtig maar niet doorweekt dus ik denk een goede plaats voor de warme zomer!
                29 mei (20).jpg29 mei (5).jpg
                Ik ben nog wat gaan wandelen om te zien hoe mijn andere rd eruit zagen een maand nadat ik ze geplant heb.
                De eerste is al mooi groot geworden
                29 mei (21).jpg29 mei (16).jpg
                De andere begint ook al mooi te groeien
                29 mei (11).jpg
                maar haar zusje die maar een metertje verder gaat wilt precies niet omhoog komen :s
                29 mei (6).jpg
                Dan even zien naar de voorgroeisituatie
                De Dd was helemaal aan het verdorren dus ik heb ze op de vensterbank geplaatst (nu al 2 dagen) en ze begint terug stilletjes te genezen
                Haar zusje begint dezelfde verschijnselen te krijgen, als het morgen erger is zal ze ook op de vensterbank komen te staan.
                29 mei (17).jpg29 mei (18).jpg
                Met de jackberry dezelfde situatie, maar nu zij nog zo klein is staat ze al op de vensterbank

                29 mei (19).jpgHaar zusjes doen het beter
                2 Jb x Kf
                29 mei (15).jpg29 mei (10).jpg
                en dan nog de nadia die er ook nog cava uitziet
                29 mei (4).jpg

                Hier de vesnterbank Rd die ik tussen het riet heb gezet !
                29 mei (12).jpg29 mei (7).jpg

                Ik hoop dat het nog wat interresant is!
                de komende 3 weken gaat het superdruk worden dus kunnen er jammer genoeg geen vriendinnetjes meer in het groene woud worden gezet.
                als iemand enig idee heeft waarom de Dd en de Jb zo aan het verdorren zijn mogen het gerust laten weten

                Chrs
                Attached Files
                --------------------------------------------
                Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                ik voel me een geurillaboer

                Comment


                  #83
                  Re: bosjesplant 1

                  Misschien is de grond iets te voedingrijk?
                  het zou kunnen hoor, misschien even nieuwe aarde

                  peace'
                  Keza
                  Long time ago, Back on track.

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Re: bosjesplant 1

                      de jackberry heb ik maar weggedaan, er zat niet veel hoop in en ik denk niet dat daar een mooie plant van zou komen ,
                      de grote Dd doet het zeer goed en haar jongere zusje is denk ik ook aan de betere hand,
                      Ze heeft geen gele bladeren meer maar is nu wel helemaal ineengekrompen.

                      Ze staan allen in een mix van gewone grond en kokos (allen uit dezelfde mix) dus overvoeding zou niet de oorzaak moeten zijn. belladonna heeft me erop gewezen dat het waarschijnlijk aan mij potjes lag (aangezien ik dezelfde plastieke flessen gebruikte als de vorige plantjes die nu int bos staan) dit zou wel mogelijk kunnen zijn en is dus overgepot op een normale pot

                      Ze zaten dus in de plastieke potten puur wegens plaatsgebrek in het kastje, dit is niet meer het geval dus was het eigenlijk onnodig ze er nog in te laten ... maar ik had er niet bij nagedacht! dus mijn fout wel !

                      De Nadia en de 2 Jbx Kf goeien nogaltidj op hun gemakske door, over 2 weken heb ik terug vrije tijd en gaan ze naar een mooie spot !

                      Thx voor de reacties ! ik vind het altijd leuk tips te krijgen

                      chrs
                      --------------------------------------------
                      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                      ik voel me een geurillaboer

                      Comment


                        #86
                        Re: bosjesplant 1

                        Heb je je Ph al eens gecheckt mss kan het daar aan ligge?

                        Comment


                          #87
                          Re: bosjesplant 1

                          dit kan ik jammergenoeg niet ... ik heb nog geen ph metertje . maar ik heb ergens gelezen dat groene thee werkt , kan dat en hoe werkt dat dan??

                          Chrs
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #88
                            Re: bosjesplant 1

                            Volgens mij dacht ik dat groene thee een soort Ph-Buffer was rond de 6.50Ph , maarja daar ben je niet veel mee als je je Ph niet weet , Meten = weten

                            Comment


                              #89
                              Re: bosjesplant 1

                              Bella heeft een punt, doorzichtig is slecht voor de wortels.
                              Ik heb in al die jaren als buitenkweker 1 keer de pH gemeten, daarna nooit weer...
                              Buitenkweken= meten moet je vergeten!

                              Comment


                                #90
                                Re: bosjesplant 1

                                Idd, het was ook mijn fout van die pot, niet zo slim!
                                Het plantje gaat er allesinds niet meer slechter uitzien, dus ik hoop dat ze even en stilstaand moment heeft om zich terug te herstellen.
                                mss als ik dit weekend een gaatje vind dat ze naar een leuke plek gaan en anders zullen ze volgende week in de natuur komen.
                                Ik blijf in de filosofie dat de natuur weet wat die doet en dat ze daar met plezier gaan groeien.

                                ps: waarom ben je gestopt na 1 keer de ph te meten?

                                Chrs
                                --------------------------------------------
                                Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                                ik voel me een geurillaboer

                                Comment

                                Bezig...
                                X