Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Fast Eddy, 1 x Quick one, 1 x Royal Critical Autoflowers (Royal Queen Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Dankje haha, ja dat is altijd afwachten met die kleintjes en het warme weer.
    Ik heb ze net water gegeven en ze leven nog


    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Comment


      #47
      Waar komen die quick ones vandaan? Lekker veel THC al!
      Probeer je eens in te leven in het plantje!

      - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

      Comment


        #48
        Ik heb al mijn soortjes van Royal queen seeds, die Quick one ziet erg smakelijk uit idd! Ik wacht nog uiterlijk 2 weken met oogsten want die spint is terug en is goed bezig haar te vernielen.
        Ik ga van elk soortje uiteindelijk een rookverslag maken.

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


        Last edited by highflyin; 27 June 2017, 13:02.

        Comment


          #49
          Snelle foto update:

          Quick one
          Ik ga haar over +/- 2 weken oogsten.
          Ongeveer 40% van de haartjes zijn al bruin.



          Royal critical
          Bij de volgende waterbeurt is het tijd voor bloeistimulators.



          Fast Eddy dwergje
          Bij de volgende waterbeurt idem dito tijd voor bloeistimulatie.



          Kleine Quick one



          Northern light



          Royal ak



          The whole bunch
          Last edited by highflyin; 27 June 2017, 13:30.

          Comment


            #50
            Staan er allemaal mooi bij!
            Ik heb ook een royal critical staan. Is een meter hoog en bloei begint te komen

            Je moet wel op tijd stoppen met voeding geven, en dan even 2 weken uitspoelen.

            Comment


              #51
              De bladeren van de grootste Quick One en van de Royal critical hangen nogal en hebben toch sterke vergeling. Hoe oud zijn beide planten ondertussen?

              Comment


                #52
                pietjewietje1 Mooi man! Deze is zo'n 60-70 cm. Ik heb de QO maar 2 keer voeding gegeven en de tweede was al te veel, vandaar die gele bladeren dus. Nu geef ik alleen nog water.

                Jack Spliff De QO is 69 dagen oud en de RC 64 dagen. De QO maak ik me overigens niet zo veel zorgen meer over qua vergeling, aangezien ze over een week of 2 toch om gaat. Bij RC laat ik de larven van lieveheerstbeestjes hun werk doen en als de spint een probleem word andere middelen gaan overwegen. Het hangen van de bladeren kwam trouwens door droog staan, had ze net water gegeven
                Last edited by highflyin; 27 June 2017, 19:30.

                Comment


                  #53
                  Vandaag heb ik toch maar even een zakmicroscoopje (45x) gehaald.
                  Zover ik het kan zien zijn van de Quick one ongeveer 50-60% van de trichomen cloudy.
                  Ik ga d'r oogsten als 50% amber is dus die mag nog wel even
                  Hopelijk zijn de foto's een beetje duidelijk.

                  Quick one 1
                  77 dagen oud




                  Royal critical
                  72 dagen oud

                  Fast eddy
                  62 dagen oud

                  Quick one 2
                  38 dagen oud

                  Northern light
                  17 dagen oud

                  Royal ak
                  17 dagen oud

                  Ik heb er uiteindelijk spijt van dat ik de Quick one 1 en de Royal critical in die zwembaden van kuipen verpot heb.
                  Niks aan gehad qua groei en ze nemen teveel ruimte in beslag.
                  Een 10 - 20 liter potje voor een AF is ideaal.
                  Tsja, weer een goede les voor komende jaren.
                  Last edited by highflyin; 5 July 2017, 19:38.

                  Comment


                    #54
                    Nadat ik op meerdere plekken rot heb weg moeten knippen heb ik de Quick one toch maar geoogst..
                    Zo'n 30% van trichs was amber dus zal nog zeker een goed rokertje worden.
                    Inmiddels grotere bladeren eraf gehaalt en te drogen gehangen.

                    Pre-harvest


                    In de droogdoos, bodem is belegt met meerdere lagen keukenpapier en rijst.


                    Nog plaatjes van de dames die het erg goed doen wat mij betreft.




                    Royal critical


                    Fast eddy gaat over +/- 1 week geoogst worden.
                    20-30% is amber maar de bladeren worden al erg geel.


                    Quick one staat ook alweer in bloei.


                    Northern light ligt ver voor op de Royal ak... Ach ze kijken maar.



                    Ik kon het met mijn ongeduld niet laten en heb zo'n 2 weken geleden een test topje eruit geknipt.
                    Vandaag een puurtje van gerookt en wat is ik me toch stoned.
                    Boven verwachting, heer-lijk!

                    Last edited by highflyin; 12 July 2017, 19:48.

                    Comment


                      #55
                      Leuk verslag!

                      Vroeg me alleen af of zo'n droogdoos goed werkt? (Moet zelf namelijk binnenkort ook een goede manier van drogen zien te bedenken)
                      Komt daar wel genoeg lucht bij? En met wat voor materiaal heb je dat rooster gemaakt?

                      Comment


                        #56
                        Droogdoos werkt perfect, in zo'n anderhalve week tot 2 weken is het droog.
                        Ik heb de doos in een donkere ruimte staan met de boven kant open dus er kan verse lucht bij.
                        Voor de rest moet je gewoon absorberend materiaal erin leggen zoals rijst, keuken - wc papier of inlegkruisjes.
                        Niet vergeten de ruimte waar de doos in staat elke dag even te luchten, in de avond bijvoorbeeld.
                        Dat "rooster" is trouwens geen rooster maar gewoon van dat rubberen draad wat ik door de doos heen geregen heb, net zoiets als de isolatie rondom een stroomkabel.
                        Zoek anders wat meer voorbeelden op google, er zijn genoeg manieren om zoiets in elkaar te knutselen.
                        Succes met je doos haha

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


                        Last edited by highflyin; 13 July 2017, 11:34.

                        Comment


                          #57
                          Die quick one doet bij mij een verdacht belletje rinkelen. Die zou wel eens herma kunnen worden. Ik hoop van niet, maar het ziet er uit als een verdacht plantje.

                          De rest staat er goed bij!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                            Die quick one doet bij mij een verdacht belletje rinkelen. Die zou wel eens herma kunnen worden. Ik hoop van niet, maar het ziet er uit als een verdacht plantje.

                            De rest staat er goed bij!
                            Het is toch echt gefeminiseerd zaad.
                            Wat zijn de eerste kenmerken van een herma? Ik zie geen balletjes namelijk.
                            Shiett laat het alsjeblieft een loos alarm zijn


                            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


                            Comment


                              #59
                              Ben het met lr2 eens, topjes zien er erg apart uit. En ik heb eerder een herma gehad en dat zag er aardig gelijkwaardig uit.... hoop voor je dat t gewoon een vrouwke is...

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door nyln
                                Ben het met lr2 eens, topjes zien er erg apart uit. En ik heb eerder een herma gehad en dat zag er aardig gelijkwaardig uit.... hoop voor je dat t gewoon een vrouwke is...
                                Als ik thuis ben nog maar is even goed kijken dan

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X