Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Keer: 3x DP Auto White Widow op het balkon (Foto Heavy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ssssst, niet te hard posten, anders worden de dames wakker

    Als iemand me ooit had verteld dat plantjes 's nachts fysiek in slaap vallen, had ik het nooit geloofd.


    Verder zijn ze lekker aan het uitdijen, veel nieuwe blaadjes groeien






    Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:43.

    Comment


      #17
      Ik vind de foto's op een externe site trouwens niet zo fijn.
      Deze pagina is nog steeds aan het laden terwijl ik dit bericht zit te typen.
      Bovendien zijn die foto's over 2 jaar weg, en dan blijft er weinig over van het verslag, da's wel zonde.
      Als je foto's naar JD upload is de afmeting wat beperkt inderdaad. Voordeel is wel dat de foto's in je verslag blijven staan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Ik vind de foto's op een externe site trouwens niet zo fijn.
        Deze pagina is nog steeds aan het laden terwijl ik dit bericht zit te typen.
        Bovendien zijn die foto's over 2 jaar weg, en dan blijft er weinig over van het verslag, da's wel zonde.
        Als je foto's naar JD upload is de afmeting wat beperkt inderdaad. Voordeel is wel dat de foto's in je verslag blijven staan.
        Ik heb gewoon een imgur account en ben niet van plan het album weg te halen, het laden is jammer maar daar had ik een waarschuwing voor in de titel staan
        We zitten nu op pagina 2, en dan is het natuurlijk ook een stuk minder erg.

        Misschien dump ik achteraf alle fotos gewoon op mn flickr account, zijn ze ook voor een paar decades goed, maar dan zitten ze weer net tussen mn andere fotos.
        https://www.flickr.com/photos/bringdown/ tegen die tijd kan ik de OP ook wel aanpassen naar een album link, flickr is niet zo liev met embedden.


        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Je kunt foto's ook naar de server van JD uploaden dan zit men niet zo lang te wachten tot alles geladen is.
          Ondertussen kun je moeilijk lezen, omdat elke keer de pagina verspringt als er een foto geladen is dus best ga je zitten wachten tot alles klaar is.
          Ik heb 20 posts per pagina. Da's 56 foto's x 3(?)MB. En dat moet komen via imgur. Dat is al niet de snelste.
          Bij deze, m'n gezever gemotiveerd.

          Veel plezier met de kweek.

        #19
        Leuk om te zien, sommige zijtakjes dringen nu door de grotere schutbladen heen, duidelijk al vormen van zijtoppen






        Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:44.

        Comment


          #20
          Ik heb de dames toch een beetje overschat toen ik ze op het voorbalkon zette, denkend dat de wind wel ok was, een dame leunde wel heeeeeel erg voorover na een paar vlaagjes, zit nu aan de spalk.

          Stam lijkt niet geknakt, maar het zit heul erg los onder de aarde, misschien iets van het wortelsysteem afgescheurt?



          Dame lijkt er nog niet heel veel last van te hebben.
          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:44.

          Comment


            #21
            En dus maar even niet buiten laten spelen in dit weer, dames even op het achterbalkon uit de wind, maar helaas ook uit de zon.


            Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:44.

            Comment


              #22
              Jammer van je plantje , maar ze overleefd het vast wel. Ze zien er super uit, ik heb dezelfde staan , ook op terras, 1 week later dan jouw dames. We gaan gelijk op, ik heb ze vandaag verpot naar een 15l. Succes!

              Comment


                #23
                Oorspronkelijk geplaatst door kristo View Post
                Jammer van je plantje , maar ze overleefd het vast wel. Ze zien er super uit, ik heb dezelfde staan , ook op terras, 1 week later dan jouw dames. We gaan gelijk op, ik heb ze vandaag verpot naar een 15l. Succes!
                Yep, lijkt niet dat ze veel hinder heeft, ik gok dat de grond gewoon ietsje te los zat voor de windkracht.

                Ga morgen even een paar mooie steuntjes halen voor de andere 2 dames en dan ben ik weer tot windkrachtje 6 gerust.

                Comment


                  #24
                  En weer lekker terug de zon in






                  Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:45.

                  Comment


                    #25
                    Zou het al tijd zijn voor wat Bio Bloom?


                    Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:45.

                    Comment


                      #26
                      Ik zou nog ongeveer een weekje wachten, er is nog niet echt sprake van topvorming alleen witte haartjes. Helemaal zelf weten natuurlijk! Het kan al wel volgens mij.

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                      Comment


                        #27
                        Onder het motto, tis toch bio voeding, maar een theelepeltje in de gieter gegooit, samen met de bio grow

                        dames zijn nu lekker aan het chillen in de zon, met hun nieuwe anti-wind bescherming.


                        Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:45.

                        Comment


                          #28
                          Pruikjes komen op, geur wordt lekker sterk






                          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:46.

                          Comment


                            #29
                            Hej

                            Hoevel liter potten gebruik je? En weet je hoeveel dagen die van jou nu staan? Hoeveel cm hoog zijn ze nu vanaf de steel?

                            Ik heb ook een WW auto staan namelijk die nu begint met voorbloei na 29 dagen in een 11L pot heb ik die.

                            Die van jou zien er volgens mij wel goed uit, ik doe ook een eerste kweekje.

                            Gewoon benieuwd naar

                            Comment


                              #30
                              NieuweTeelt
                              Er staat in het begin van dit topic
                              Het begon allemaal op 4 Mei met de paper towels.
                              en
                              Uiteindelijk gesettled op een drietal 15 Liter airpots
                              Wat eigenlijk growbags zijn. Airpots zijn deze.Air-Pot-3-363x249.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X