Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Keer: 3x DP Auto White Widow op het balkon (Foto Heavy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
    NieuweTeelt
    Er staat in het begin van dit topic en Wat eigenlijk growbags zijn. Airpots zijn deze. Air-Pot-3-363x249.jpg
    Welp, thanks voor de correctie, heb er maar even smartpots van gemaakt,wat dit zijn

    Oorspronkelijk geplaatst door NieuweTeelt View Post
    Hej

    Hoevel liter potten gebruik je? En weet je hoeveel dagen die van jou nu staan? Hoeveel cm hoog zijn ze nu vanaf de steel?

    Ik heb ook een WW auto staan namelijk die nu begint met voorbloei na 29 dagen in een 11L pot heb ik die.

    Die van jou zien er volgens mij wel goed uit, ik doe ook een eerste kweekje.

    Gewoon benieuwd naar
    Zijn zoals genoemd inderdaad 15L Smartpots, zijn nu precies 5 weken ontkiemd en ongeveer 50cm hoog

    Comment


      #32
      Komen lekker zonnige dagen aan, kom maar op met die groei






      Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:39.

      Comment


        #33
        Vandaag, gaan we wat dichterbij



        Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:40.

        Comment


          #34
          Mooie foto's man, ben jaloers.

          Comment


            #35
            Blijft lekker doorgroeien, moet ik me in deze fase nog erg zorgen maken over beestjes markeringen op bladen? (linksonder in de foto bv) of is dat gewoon nu maar voor lief te nemen en is de plant sterk genoeg?

            Ook de eerste bladen worden nu geen en vallen af, maar dat waren letterlijk de eerste aangemaakte blaadjes die toch geen zon meer krijgen, hoef ik in principe ook niks aan te doen right?


            Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:40.

            Comment


              #36
              Nou heb ik toch even wat fotootjes geschoten van de 'probleembladeren'.
              Eigenlijk denk ik dat dit gewoon een symptoom van buitenwiet is, en je niet alle beesten weg kan houden, maar klopt dat?

              Zou graag wat feedback krijgen toch.









              En deze blaadjes zijn letterlijk de eerste bladen die de plant aanmaakte, en ik gok dat ze afgestoten worden omdat ze geen zon meer krijgen, maar ook daar ben ik niet zeker van :/











              Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:40.

              Comment


              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Beestjes en een onbalans in de voeding/ph/waterhuishouding, kies maar uit

                Naar mijn idee veel te vroeg begonnen met de bloeivoeding, ze gaan er echt niet harder of groter van bloeien

              • Bringdown
                Bringdown commented
                Editing a comment
                Dat zou helemaal kunnen, ik las ergens dat met bio voeding wat niet direct de plant ingaat het heeeeeeeeeul moeilijk was te overvoeden, maar mooi om te weten voor volgende ronde

              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Dat klopt niet, overvoeding kan altijd. Daarnaast heeft LR2 een mooie uiitleg geschreven hoe, simpel gezegd, bloeivoeding 'voordringt' en waarom je dus niet te vroeg met bloeivoeding moet starten.

                Onthoud dat je een plant niet kan 'vetmesten' wel 'dood voeden'.

              #37
              En na die ellende fotos, toch maar weer wat moois


              Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:41.

              Comment


                #38
                Ze strekken ook nog vrij hard, in de afgelopen 2 dagen zijn er 5cm bijgekomen, dames zijn nu rond de 65cm hoog






                Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:41.

                Comment


                  #39
                  Hoi Bringdown,
                  de kleur van de bladeren ziet er nog mooi donkergroen uit dus ik zou me nog niet te veel zorgen maken, je plantjes zien er best goed uit. Monty heeft ooit op dit forum een mooie lijst gemaakt van bladproblemen en mogelijke oplossingen, het lijkt me nuttig dat je dat eens bekijkt.
                  Jouw planten zijn uitbundiger dan het mijne (ik heb er maar 1 WW staan,verder nog 2 andere soorten). Misschien ligt het aan de grond? Ik heb gewone tuingrond voor bio kweek gebruikt. succes nog!

                  Comment


                    #40
                    Oorspronkelijk geplaatst door kristo View Post
                    Hoi Bringdown,
                    de kleur van de bladeren ziet er nog mooi donkergroen uit dus ik zou me nog niet te veel zorgen maken, je plantjes zien er best goed uit. Monty heeft ooit op dit forum een mooie lijst gemaakt van bladproblemen en mogelijke oplossingen, het lijkt me nuttig dat je dat eens bekijkt.
                    Jouw planten zijn uitbundiger dan het mijne (ik heb er maar 1 WW staan,verder nog 2 andere soorten). Misschien ligt het aan de grond? Ik heb gewone tuingrond voor bio kweek gebruikt. succes nog!
                    Het zijn vooral maar uitliggers, er is niet iets wat 'veel' bladeren aandoet, dus ik maak me niet heel veel zorgen en geef gewoon random beestjes de schuld

                    Comment


                      #41
                      En we zien de eerste trichoompjes
                      Was een beetje bang dat ik ze niet goed zou kunnen zien met mn macro lens, maar met een beetje licht lijkt dit geen probleem


                      Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:41.

                      Comment


                        #42
                        Merk dat ik nu elke paar uur even naar buiten loop om te kijken of er al meer suiker op de plant verschijnt

                        op een of andere manier ook leuke dubbele top bij deze dame


                        Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:42.

                        Comment


                          #43
                          En soms, moet je gewoon even lekker genieten van je plantjes



                          Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:42.

                          Comment


                            #44
                            De 2 dames achter doen al mooi trichomes aanmaken, de grootste vooraan nog niet, is dit normaal?

                            Dames achter:


                            Grote dame voor:

                            Last edited by Bringdown; 1 August 2017, 14:42.

                            Comment


                              #45
                              Ze zien er goed uit. De trichomen zullen wel verschijnen hoor, elk plantje is anders. Zelf al heb je 3 x dezelfde strain.

                              Comment

                              Bezig...
                              X