Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Thx, wilde buigen maar 1tje knakte en aangezien ik alles graag zoveel mogelijk gelijk wil hebben, heb ik de rest ook maar voorzichtig geknakt.
    hoezo autistisch

    Comment


      #17
      daar gaat wel wat lekkers van af komen
      greets

      Comment


        #18
        Knakken lijkt mij opzich geen slecht idee. Ook wel makkelijker, minder arbeidsintensief dan buigen.
        het resultaat zal wel op hetzelfde neerkomen zeker?

        Ziet er alleszins erg goed uit!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


          #19
          Leuke soortjes! ik ga je volgen

          Comment


            #20
            Eigenlijk weinig te melden. Loopt rustig door. Cheese xxl auto krijgt wel al leuke topkes.



            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Ziet er goed uit!

            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Je bent er leuk mee bezig. Ze gaan goed.
              Zijn de knakpunten al aan het verharden? En wat Q zei, daar sluit ik me bij aan. Erg gaat veel druk komen te staan op dat prachtige kruispunt. Dat gaat mogelijk een risico worden tijdens de bloei. Laat die kritische noot de lol niet bederven.
              Je lijkt er gevoel voor te hebben, heb je eerdere ervaring?
              Die Cheess autoflower is enorm open van bouw, veel ruimte tussen de vertakkingen. En groot ook. Ze strekt naar de xxl. Die zal niet gaan rotten omdat ze te bossig is. Geurt/meurt ze al een beetje?

            #21
            Goed bezig

            Comment


              #22
              Thx allen. De knakpunten zijn nu alemaal alweer verhard en heb alles wat ik had gebonden al los gehaald. Wil niet t risico lopen dat ze gaat scheuren. Tis mijn eerste kweekje dus 0 ervaring maar had me wel al heel erg goed ingelezen(niet alleen jd) voordat de zaadjes de grond in zijn gegaan. En moet zeggen dat met wat hulp van hier het ook al wat makkelijker wordt. Krijg wel tips waar ik wat mee kan.

              cheese zit eigenlijk bijna geen geur aan. Moet er echt met de neus bovenop wil ik ruiken dat t wiet is. De cacao doppen overheersen nogal qua geur maar daar ben ik eigenlijk ook alleen maar blij mee. Geen zin in gezeur met buren. Lekker beetje stealth je wietje kweken

              Comment


                #23
                Oh wat de fd betreft. Als ze tijdens de bloei te zwaar gaat worden gaat ze zeker wel een steuntje krijgen. Daar zijn gelukkig mogelijkheden genoeg voor

                Comment


                  #24
                  Mijn FD is soooo happy en dorstig in haar kleine potje. Ze krijgt nu 1 x dgs 600cc compost/wormenthee aangevuld met theelepel bitterzout. She loves it


                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                  • Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Heb je al ergens uitleg gegeven over die freaky potten die je gebruikt? Ik wil graag uitleg.
                    Mooie plant.

                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Ik zie dit nu pas, best mooie plant!
                    Succes er mee!

                  #25
                  Bedankt Ongeldig en slome joop.

                  De potten die ik gebruik zijn Air pots.

                  Airpots zijn potten die zorgen voor een betere kwaliteit van het wortelgestel van de plant.
                  De airpot heeft rondom een structuur, met gaten aan de uiteinden van de naar buiten wijzende kegels.
                  De naar binnen wijzende kegels geleiden de wortels naar de naar buiten wijzende kegels. Daardoor groeien de wortels altijd richting een luchtgat.
                  Wanneer de wortel bij een luchtgat in de buurt komt, verandert de luchtdichtheid en de zuurstofgraad in de grond en droogt het uiteinde van de wortel uit. De wortel wordt dus in feite foor de lucht gesnoeid.
                  Om deze luchtsnoei te compenseren zal de plant reageren door meer nieuwe wortels te maken, wat leidt tot een sterk en dicht wortelstelsel in korte tijd.
                  dit voorkomt dat de wortels spiraalvormig blijven doorgroeien(rootbound).

                  prachtig verkooppraatje maar t klinkt wel logisch, vindt ik dan.

                  Afgezien van deze voordelen is er wel het nadeel dat t watergeven best lastig is. Kost meer tijd omdat als je te snel gaat, t water er via de gaten weer uitgaat en ze drogen sneller uit.
                  via deze gaten zie je ook regelmatig insecten naar binnen en buiten gaan (insectenhotel) wat dan weer minder gunstig is.

                  Afgezien van de voordelen en nadelen, vindt ik ze dr gewoon retegaaf uitzien
                  Ze zijn te krijgen van 1 ltr tot vlgns mijj 36 ltr
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.
                  Last edited by Pluk; 3 June 2019, 13:23.

                  Comment


                  • Ongeldig
                    Ongeldig commented
                    Editing a comment
                    Bedankt voor de uitleg, klinkt inderdaad logisch. Ze vallen wel op met die tepels overal. Al zouden insecten in de pot mij de kriebels geven denk ik. Niks tegen insecten maar wel als het op de wortels van mijn wietplanten aankomt. Over wat voor insecten hebben we het eigenlijk ?

                  #26
                  Zeer mooi, plant staat mooi breed!
                  hoe groot is uw airpot? Ben zelf aan het twijfelen om smartpots te kopen.

                  Wb het water geven, ik geef een klein deel langs boven (dan zie je alle insecten uit uw potten vluchten ) en de rest langs onder via een schaal. Na 20 a 30 min hebben ze dan wel genoeg gedronken en neem ik de schaal weg.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                  Comment


                    #27
                    Dank je colori, dit is een 3 liter airpot en klopt idd dat je insecten ziet vluchten voor t doorsijpelende water tijdens t geven
                    Smartpots schijnen idd zelfde soort werking te hebben als de airpots. Airpruning
                    Last edited by Pluk; 3 June 2019, 16:12.

                    Comment


                      #28
                      T zijn vooral mieren en een enkel vliegje die je in en uit de pot ziet gaan. Tot nog toe heeft de plant er geen last van en ik dan ook niet.

                      sfeerimpressie

                      20190606_123102.jpg 20190606_123137.jpg



                      Comment


                        #29
                        Ziet er goed uit! Hoe gaat de cheese?

                        Comment


                          #30
                          Cheese gaat ook goed. Behoorlijk vol met toppen. Zal morgen foto maken en plaatsen.

                          Comment

                          Bezig...
                          X