Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Cheese xxl auto. Nog ongeveer 6 a 7 weken 20190607_101745.jpg 20190607_101828.jpg

    Comment


      #32
      Lekker bezig.
      Let op dat ze niet tegen het plastic aan staan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Thx qnq heb tunneltje al 5 cm hoger gemaakt. Gisteten geprobeerd om dr wat te buigen maar jeetje, tis een totaal ander soort stammeke dan van de fd. Deze zei na ietsje buigen al iets van krrrggr dus raak m maar niet meer aan en tunnel maar ists hoger gemaakt.

        Vraagje, zit nu 2 weken in echte bloei. Ze gaat nu toch niet veel groter meer worden. Na veel te lezen heb ik dat nl eruit begrepen. Of heb ik dat niet goed? Ze kan nl nog maar 5 cm en dan zit ze wel tegen t dak aan

        Comment


          #34
          Die is wel heel mooi en groot geworden voor een autoflower zeg!! Ben jaloers.

          Kweking Eend

          Comment


            #35
            Hahaha, ben dr ook wel blij mee. Kan een max lengte van 1.50 m halen en dat is ze, buiten verwachting, ook bijna. Naja op 30 cm na dan maar toch.had t ook niet echt verwacht dat ze zo groot zou worden, vooral omdat ze haar korte leventje in een 3 liter airpot is gestart en daarna pas de volle grond in is gegaan

            Comment


              #36
              Jemig, ik wist niet dat auto's ook zo groot konden worden. Kom ik vorig jaar aan met mijn lullige plantjes. Het geeft wel hoop voor dit jaar Mooi man!

              Comment


                #37
                Thx. filedata/fetch?id=1417651&d=1560074238&type=thumb filedata/fetch?id=1417652&d=1560074261&type=thumb Heb dr nagemeten en ze is 1.12 m en niet vlgns mijn eerdere bericht 1.20m
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #38
                  Size doesn't matter zeggen ze toch

                  Prachtige dame hoe dan ook.

                  Comment


                    #39
                    Haha, ja inderdaad,dat zeggen ze....

                    Comment


                      #40
                      Ff korte update,

                      alles loopt buiten verwachting goed. Heb op praktisch alle planten al luis gehad maar op de een of andere manier vinden ze mijn wietplantjes totaal niet interessant en gelukkig maar.

                      20190613_090954.jpg 20190613_084611.jpg 20190613_090954.jpg
                      Attached Files

                      Comment


                      • Slome Joop
                        Slome Joop commented
                        Editing a comment
                        Als mijn auto's net zo mooi worden als die van jouw, dan zou ik super blij zijn. Ziet er goed uit!

                      #41
                      Alleen al van naar jouw planten te kijken word ik blij!

                      Die FD doet het toch erg goed om maar in een 3l? pot te staan! Ik naam aan dat je dat doet om haar wat kleiner te houden?
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                      Comment


                        #42
                        Thx, ben dr zelf ook erg tevreden mee, zowel met t verloop als met de dames zelf.Yep doe ik idd om klein te houden. Ga m ergens juli wel in grote pot stoppen wil nl op vakantie en in die 3 l pot moet ze minimaal elke dag water en dat gaat m niet worden. Dan gaat ze in een 36 liter pot met stokken en een scrognetje erboven. Althans zo denk ik er nu over maar dat kan altijd bijgesteld worden.

                        Comment


                        • colori
                          colori commented
                          Editing a comment
                          Ben erg benieuwd! Ik ga allicht dezelfde kant op met 1 van mijn photo planten.

                          Als het goed weer is dan heeft die 36l ook om de 2 a 3 water nodig hoor, ze drinken vlot!

                        • Pluk
                          Pluk commented
                          Editing a comment
                          Wil maar weekje weg. Voor 1 of 2 x iemand regelen om te wateren is geen probleem. Voor elke dag iemand regelen wordt wel een probleem

                        #43
                        Vlgns mij is mijn cheese een herma. Krijgt overal zakjes in de oksels. Kan ik hier nog wst mee of wordt t hakken of kan ik evt nog zakjes weghalen. Zakjes zij nog niet open.

                        20190613_205724.jpg 20190613_205551.jpg 20190613_205546.jpg
                        Last edited by Pluk; 13 June 2019, 19:59.

                        Comment


                          #44
                          Cheese auto xxl zit helemaal vol met zakjes heb dr 10 weghehaald maar ze heb dr nog wel 100 dus daar ben ik maar mee gestopt. Vindt keuzevrijheid prima en belangrijk, iedereen mag van mij transgender zijn of zich karel noemen maar dat mijn cheese zich zo voelde had ik niet verwacht Ga dr zo maar uit de grond halen, onze liefde is voorbij. Zucht....
                          wil verder niet dat mijn frisian dew straks bevrucht wordt.

                          Comment


                            #45
                            En je weet zeker dat het geen calyxen zijn ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                            • colori
                              colori commented
                              Editing a comment
                              Dit was ik mij ook aan het afvragen, heb je geen betere foto's Pluk?
                          Bezig...
                          X