Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste keer-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oh heer dat ziet er goed uit!!

    we zullen eerst eens kijken of deze jonge dame oud en groot genoeg word voor we aan de training beginnen. :p ik wil haar niet laten lopen terwijl ze nog niet eens kan wandelen.

    daar dat staat daar vet in uw tent!
    When i smell weed my lungs get horny

    Comment


      #17
      Auto's niet toppen die hebben een tekorten groeiperiode en herstel betekent vertraging
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Ja dat dacht ik wel, dankje voor de reminder

      #18
      Need your help!

      hehe waarschijnlijk de meest amateuristische vraag ooit neergeschreven op dit forum maar ik moet weten of ik zot word of niet

      door dat ik mijn plantje 24u licht geef komt ze dus ook mee naar binnen als het zonnetje gaat slapen.
      Mijn vriendin stak haar neus een paar dagen geleden eens in het plantje en zei onmiddellijk dat ze haar al kon ruiken. Stiekem ben ik nu ook eens gaan snuffelen...

      nu vraag ik me af of dit placebo is. of ruikt een plantje echt al zo snel? ze is nog maar een week (en 1 dag) oud en heeft nog maar een breedte van 15 cm.

      graag hoor ik jullie ervaring hierin, lachen mag

      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        En ook nog heel lekker

      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Lekker!

        Echt fel ruikt ze nog niet, maar ik dacht dat enkel de toppen een geur hadden en niet de plant zelf :p ik moest dit ff zeker weten, waarvoor dank!

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Klopt, de planten geuren van zichzelf, niet alleen de toppen.

      #19
      Oogstkoorts?

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Ik ben me bewust dat ze nog ver van de oogst af zit. Bij deze hoef je u dus geen zorgen te maken

      • psl
        psl commented
        Editing a comment
        Just kidding

      #20
      Just kidding

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment

      #21
      Dag 10 sinds ze boven is,

      ze gaat vooruit hoor, ik denk dat ik enorm veel geluk heb met het weer en het gaat er niet op verslechteren de eerste dagen. Of groeit ze echt zo snel doordat ze 24u licht krijgt?

      mijn andere planten hebben het toch een beetje te warm dus ze brengen meer tijd door buiten de serre dan binnen maar miss canna lijkt er goed mee om te kunnen, wel zet ik haar buiten zodat ze de zon kan volgen.

      ondertussen staat ze 10 cm hoog en haar breedste bladeren hebben een spanwijdte van 20 gehaald.

      hoe rekenen jullie de leeftijd van een plant eigenlijk? Dag van ontkiemen, bovenkomen,...?

      waneer zou ik beginnen met lst? Ik heb gelezen dat je bij afjes optijd moet beginnen, ik weet dat het nu nog te vroeg is maar volgens mij gaat het niet lang meer duren als ze zo hard blijft gaan.
      D3F2DD07-1A1E-40BC-B540-2CD62D9009BA.jpeg 562C0227-40AA-490A-B577-ACD460C6EF93.jpeg
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Dan is ze vandaag idd 10 dagen oud

      • majoo
        majoo commented
        Editing a comment
        Das idd wel een snelle groeier! Wat geef je die dame? Gewoon afgezuurd water nog?

      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        @majoo,
        Buiten de vitaminetjes die in de grond zitten krijgt ze niks bij van mij, ze is geplant in zaai en stekgrond waar ik toch een beetje potgrond van de gamma heb doorgedraaid. Ik hoop dus dat jullie meekijken waneer ze tekorten begint te krijgen. Verder staat ze zoveel mogelijk buiten zolang de zon schijnt, in de nacht halen we haar binnen en staat ze onder een kinky roos/paars ledlampje. Meer doe ik niet buiten haar bewonderen en complimenteren

      #22
      Die zijn mooi gegroeid
      Blaadjes hangen wel iets, hebben ze het warm? Niet dat ik iets zorgwekkends zie ofzo.
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        kroket, zaterdag mag je een graad of 10 hebben van mij, dan geven ze hier weer +- 34 graden C...

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Volgens de voorspellingen ga ik zaterdag die 10 graden extra al krijgen, perfect 25 graden
        Die 10 graden mag je dus lekker zelf houden

      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Geniet ervan!

      #23
      Wat een titel! Ik volg!
      ​​​​

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Haha dankje

      #24
      Heren,

      ik zit met een vraagje, op de toegevoegde foto kan je zien wat ik bedoel.
      er is 1 blad dat aan 1 helft een beetje geel uitslaat, scheelt er iets en wat kan ik doen? Dit vind ik een heel raar bladprobleem.
      6AFEF612-0679-4262-B9ED-536E8EA3C777.jpeg
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        QnQ dus niks om me zorgen over te maken? Super

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Neuh, je hebt al gechecked op thrips aan de onderkant van het blad neem ik aan, dus dat is er niet.
        En als dan 1 vinger van 1 blaadje wat wil verkleuren dan moet dat maar.
        Er kan altijd een wantsje langskomen om te ontbijten, of een ander vliegend hongerig beestje, die zie je niet altijd.
        En met deze extreme temperaturen kan er weleens wat bladgroen afsterven.
        Als het zo plaatselijk is dan is dat niet zo erg.

      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Top!
        Dankjewel, ik wou al bijna familiaal verlof aanvragen voor niet te gaan werken vannacht. :-p
        Maar als ze geen extra zorgen nodig heeft is dat niet nodig.

      #25
      Morgen zijn we 14 dagen ver, 2 weken lijkt me voor haar een mooie verjaardag om lst cadeau te doen.

      ik hoop dat ze er blij mee gaat zijn.

      wel is mijn vriendin boos aan het worden op haar omdat ze zo begint te stinken, nu ik vind dat wel lekker ruiken maar ik snap dat wel omdat haar nachtlampje in de gang stond. Ondertussen heeft de madame des huizes het nachtlampje op de wc gezet om zo de geur een beetje te verdoezelen, daar staat namelijk een afzuigsysteem
      ik hoop dat ze geen schrik heeft in het donker want als ze zo blijft groeien en feller gaat ruiken zal ze snel buiten moeten blijven...

      maar dus, ze groeit nog altijd als een speer, mede door het goede weer en haar nachtlampje en ik wil dus beginnen aan lst.
      ik denk om gewoon een tomatenbandje ( zacht rekbaar rubber) onder haar bovenste blaadjes (of 2de rij blaadjes2E71D246-2047-44BF-B7E4-8F8F4BF23834.jpeg B98396C5-8121-4909-9054-DF20C3EF8DE0.jpeg

      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Ik ben blij dat je gelachen hebt @slome joop.
        :p
        Maar er staat wel dat mijn vriendin boos is op haar, als verwijzing op het plantje.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Ja dat weet ik ook wel, maar ik lees altijd wat ik wil lezen. Dat gaat bij mij ook zo met horen, mijn vrouw wordt er af en toe wel moe van

      • Manti
        Manti commented
        Editing a comment
        Haha dat ken ik

      #26
      En ja mensen...
      ik weet dat er redelijk wat topics over lst rondgaan maar ik vind het zo spannend.
      een afje kan koppig zijn heb ik al begrepen en k wil ze niet op haar teen trappen.
      Dus daarmee is alle gepersonaliseerde advies, naar haar, welkom.
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #27
        Ik zou daar nog even mee wachten denk ik, pin me er niet op vast! Ik heb de mijne ook compleet platgelegd maar ze was wel al iets groter en steviger. De zijtakken zijn al bijna even groot als de hoofd tak of hoe je dat ook noemt. Het is mij dus goed bevallen.

        Comment


        • Manti
          Manti commented
          Editing a comment
          Ja maar het is een afje e, ik wil de bloei wel voor zijn...

        • majoo
          majoo commented
          Editing a comment
          Heb je toch nog een weekje voor denk ik, voor de bloei echt begint gaat ze nog wel 4 keer zo groot worden!

        #28
        4x zo groot lijkt me beetje te​​​​​, de bloei duurt wel nog even. Ik zou nog weekje wachten. Ik ben geen pro, ik herhaal de dingen die ik hier op dit forum heb gelezen en geleerd


        ​​​kijk deze foto maar eens, hij is niet zo goed maar beetje inzoomen en schuiven dan zie je waar hij is gebonden en hoe de groei daarna is verlopen
        Attached Files
        Last edited by Kunichika; 30 June 2019, 19:30.

        Comment


          #29
          Jij gaat echt lekker !!
          ik loop ongeveer 2 weken voor... maar jouw AF is net zo groot als de kleinste van mij met 28 dagen oud..

          succes!!

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Heb je een kweekverslag dat ik kan volgen?
            En ik zal het haar zeker zeggen ze zal het opvatten als een compliment

          #30
          Ik zou er wel al met beginnen, dan heb je nog genoeg tijd om de zijtakken ook af te buigen. Dan krijg je een mooie, platte, brede plant.

          Kijk maar eens in mijn verslagje, staan een paar mooie foto's in om te kijken wat je kan verwachten.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment

          Bezig...
          X