Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste keer-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik zou nu al gaan buigen , voorzichtig eerst met je vingers wrijven waar je gaat buigen.
    Dan zorg je dat t topje horizontaal of zelfs een stukje naar beneden .

    niet te strak om t takje binden.

    zorg dat alle nieuwe vertakkingen bloot komen te liggen.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #32
      Ze kunnen wel tegen een stootje als ze verder gezond zijn en dit is niet eens het minste aanzicht:
      8E7E07CC-3DDC-428A-9820-C0C2A5731755.jpeg

      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #33
        Wat denken jullie hiervan?
        als het beter kan hoor ik het graag, nu krijgt zr zowel buiten als onder haar nachtlampje licht op de nieuwe vertakkingen. 88614FF8-D468-4002-9B96-188878CF7F6F.jpeg 00DAB95D-3DE0-4BDA-9D60-B2632726874E.jpeg
        When i smell weed my lungs get horny

        Comment


          #34
          Lijkt me dik prima.
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Dan gaan we ze zo laten, ondertussen zie je ze ook alweer recht trekken om zon te pakken

          #35
          haha wiet jij onkruid ofzo?

          je moet andere planten en plantenmateriaal om hem tegen de wind en de zon te beschermen
          wat stro op de aarde leggen
          wat wormen kopen

          smartpots kopen, die worden niet warm in de zon

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Ik moet eten, nr de wc gaan, werken en belastingen betalen

          #36
          je hebt hem erg gestresst en gepusht in het begin. het is een beetje een stumperd nu. je moet hem wild krijgen. lekker pamperen dat ding. geen afval weggooien. allemaal in je gieter.

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Niet te vergeten dat we nog maar in het begin zitten
            In vergelijken met andere plantjes vind ik haar er niet gek uit zien, ook met de commentaren van alle anderen ga ik me nu zeker en vast niet onzeker over haar voelen. We doen het goed en moest er iets mislukken zal ik u zeker als eerste aanspreken om “verbeteringen” te krijgen dankjewel ik en stumpert gaan nog wat van t zonnetje genieten

          • zeitgeistmovement
            zeitgeistmovement commented
            Editing a comment
            Ja is gewoon een gezond plantje. Niks mis mee. Gaat goed komen. Goed luisteren en lezen op dit forum dan kan je veel leren!

          #37
          Ja lijkt er goed uit te zien, Let je wel op dat je de nieuwe zijtakken niet onder je bindmateriaal bind.

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Dankje, ik heb het al een aantal keer gecontroleerd.

          #38
          Zo laat je hem gewoon en de nieuwe vertakkingen die doe je dan op dezelfde manier omlaag binden
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            Toch properen naar de andere kant te trekken toch? Zodat er op de hele pot ongeveer gelijke groei is?

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Gewoon zoveel mogelijk de breedte in dus alle kanten waar ruimte is

          #39
          Ziet er goed uit!
          Zoals Ketelhuis zegt, gewoon waar er ruimte is de nieuwe scheuten afbuigen.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment


            #40
            Vandaag is ze 15 dagen boven de grond en 1 dag aan het trainen.
            En Jawel hoor ze vindt dit leuk, ze is al helemaal geacclimatiseerd naar haar vorm en wringt haar wel tot ze comfy zit.
            ik heb nog 2 stokjes in de grond geduwd voor haar grote vingers uit de medium te houden.

            Ook zijn we haar bovenste blaadjes al aan het begeleiden voor opnieuw te kunnen trainen binnenkort. Hier alvast nog een foto van hoe ze staat genieten van het mildere weer
            Attached Files
            When i smell weed my lungs get horny

            Comment


              #41
              Mooi open gebogen
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


              • Ketelhuis
                Ketelhuis commented
                Editing a comment
                Slordig maakt niet uit , al snel zul je zien dat je hoofdstam naast de pot groeit .
                Zelf heb ik de hoofdstam op dat moment met rust gelaten en de zijtakken verder gebonden (zijn groter dan de hoofdstam).

              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Slordig? Baseerde m'n bericht juist op het gegeven dat ik het er voor een gebogen plant juist netjes uit vind zien!

              • Manti
                Manti commented
                Editing a comment
                Ja ze leeft haar eigen leven en ze is een koppige :p
                Ik de k dat het moeilijk is heel de groei onder controle te houden eens ze groot worden.
                Maar zoals ik al zei gaan we ons best doen en kga me daar nu nog niet druk in maken

              #42
              Vandaag zijn we dag 20 en het begint interessant te worden.

              allereerst heb ik nog enkele lijmklemmen gevonden, samen met een fijne zachte ijzerdraad gaat de lst training een stuk makkelijker.
              wel denk ik dat met een harde pot en enkele gaatjes nog makkelijker gaat.

              anyway, een paar keer per dag gaan kijken voor een paar minuscule aanpassingen helpt alles op zen plaats te houden.

              na het lezen over konijnenkeutels heb ik ons konijntje hier aan het werk gezet. Deze zal voor de voeding moeten gaan zorgen. Na een beetje opzoekingswerk heb ik, een goed handje vol, mee in de pot gegooid. 1/3 vermalen, 1/3 geplet en 1/3 pure keutel. Ook zal ik thee gaan trekken om zo de grond te bewateren. Alles wat overblijft gaat me de composthoop op voor volgend jaar.

              dan nog een grote aanpassing in de plant haar leven is dat ik haar van haar 24h licht afhoud.
              ze krijgt nu gewoon het daglicht mee. Ik vond ze te compact om makkelijk te trainen dus ik hoop dat er nu een klein beetje rek in gaat zitten. wel valt me op dat ze op haar nieuwste blaadjes een gele schijn heeft gekregen na haar eerste nacht zonder licht, ik maak me er nog geen zorgen over maar ga het wel in de gate houden.
              Attached Files
              Last edited by Manti; 6 July 2019, 14:44. Reden: Foto’s vergeten uploaden.
              When i smell weed my lungs get horny

              Comment


                #43
                Leuke update, Die low stress training gaat mooi zo

                Zag ze in een video van From Seed to Stoned gewoon gaten prikken met een dikke naald in die fabric pots. Lijkt me handiger als lijmklemmen, misschien een tip

                Ben benieuwd hoe de konijnenkeutels bevallen, leuk dat je het probeert!
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment


                  #44
                  Ziet dr goed uit. En idd mischien veiligheidsspelden ipv lijmklemmen, lijkt mij handiger maar das puur smaak

                  Comment


                  • kroket
                    kroket commented
                    Editing a comment
                    Da's ook een goeie inderdaad.

                  #45
                  Pluk kroket Dankjewel!
                  het zijn allebei leuke voorstellen! Ik ga straks eens kijken of ik er een veiligheidsspeld krijg doorgeduwd, vind ik er wel kinky uitzien
                  When i smell weed my lungs get horny

                  Comment

                  Bezig...
                  X