Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste keer-2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Dat plantje begint aardig wat beloftes te maken, gaat mooi die LST
    En gefeliciteerd met de kleine, zal de grote zus vast leuk vinden
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #62
      38 dagen oud en k weet t ff niet meer.

      mijn oudste (grote) bladeren zijn afgelopen week geel beginnen worden, de takken en stam zien er wel gezond uit.
      de bladeren zijn effe geel en dus niet bevlekt buiten een paar oude wondjes na.

      na enige studie dacht ik aan een stikstof tekort, dus een kleine dosis voeding toegevoegd maar dit blijkt zonder resultaat.

      ook dacht ik aan een tekort aan zonlicht dus heb ik ze een beetje zichtbaarder gelegd, echter blijven de bladeren steeds geler worden.

      ik ben me ervan bewust dat deze bladeren niet meer te redden zijn, toch kan ik ze nog niet aftrekken met lichte spanning dus laat ik ze hangen.
      Ik wil niet dat het verder de plant in gaat dus ik heb jullie raad nodig...

      het zou toch nog veel te vroeg zijn dat de plant voeding uit de bladeren aan t halen is voor de toppen?

      met het zusje gaat het rustig aan. Ik heb ze maar 1 week 24/7 licht kunnen geven dankzei onze werkrooster. Ze gaat wel zichtbaar trager dan haar grote zus maar ik geef haar alle tijd.

      graag hoor ik jullie advies voor wat er nog te redden valt.
      Attached Files
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #63

        Paniek!!!

        Paar oude fanleaves kun je wel missen.
        Staat er verder goed bij en nog mooi groen.
        Niks aan doen, beetje bloeivoeding blijven geven en wachten ​​​​​​​
        ​​​​​​​

        Comment


        • Manti
          Manti commented
          Editing a comment
          Okey dankje! Is het nog niet te vroeg voor bloeivoeding? Ik dacht eerlijk een scheutje groeivoeding en binnen een paar weken bloeivoeding.

          Ik denk niet dat ze alle voeding al uit de grond heeft gehaald op een maandje tijd.

        #64
        Ik heb de rest niet doorgelezen van jouw verslag maar ik zie toch al topvorming en pistels op de foto?

        Vanaf het moment dat ik pruikjes ga zien dan ga ik langzaam aan bloeivoeding geven. Als ze nog geen groeivoeding gehad heeft is dat niet meer nodig.

        Comment


        • Manti
          Manti commented
          Editing a comment
          Fijn, dankje voor uw uitleg.

        #65
        Het begint hier wel mooi te worden! Ik krijg er al helemaal zin in.
        eerlijk gezegd zou ik al blij zijn moest dit mijn opbrengst maar zijn.
        mijn doel is al geslaagd, men afje heeft een mooi kapseltje staan en leeft nog!
        ik weet dat we er nog niet zijn en nog even moeten wachten maar toch ben ik al blij.

        Appie

        wel heeft ze hier en daar een fan leaf losgelaten nadat deze geel geworden zijn maar, na aanraden van appie om bloeivoeding toe te dienen, zie ik wel enige verbetering.

        Nu gaan we wachten op het zonnetje, die zal zich vandaag verstoppen achter enkele wolken.

        Het kleine zusje, de red poison, laat haar niet kennen en volgt haar grotere voorbeeld goed op. Na een klein beetje wortelstimulator te krijgen is ze zienderoog gaan groeien. Ik denk stilletjes over te gaan naar groeivoeding. Zij gaat geen lst krijgen dus zal meer in de hoogte gaan groeien, heeft iemand ervaring met hoe groot deze kunnen worden in een +- 11l pot?

        verder nog een paar fotootjes van vandaag en dan wensen wij jullie een leuke dag!

        grtz!!
        Attached Files
        When i smell weed my lungs get horny

        Comment


          #66
          Ziet er goed uit
          Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

          Comment


            #67
            Gaat mooi zo. Plantje staat er goed bij en is nog mooi groen.

            Succes!

            Comment


              #68
              Dag iedereen!

              de white widow is ongeveer 4 weken geleden begonnen met pistels aan te maken, vandaag even een paar mooie close upjes kunnen maken.
              elke close up is van de hoofdtop. 39392C4E-1423-4C04-8BC8-7DE573C25340.jpeg 10828FD5-27AF-4B15-94E3-4A9EE3BE4967.jpeg 94115677-C23F-4901-AA6F-48FA105EF95C.jpeg

              In mijn laatste post zei ik dat de vergeling van de bladeren gebeterd was maar ik merk de laatste dagen dat ze terug verkleuren. Ik gaf tot nu toe maar de helft van de aangerade dosis bloeivoeding, dit ga ik verhogen naar 1ml per liter zoals op de verpakking staat. Hopelijk lost het probleem zichzelf dan weer op.

              De red poison auto doet het ook goed, zij is exact een maand jonger en nu ook begonnen met haar pistels. zij krijgt geen training dus blijft in de hoogte groeien, ze staat nu zo een 25cm hoog dus ik hoop dat ze de komende week nog een paar cmtjes kan winnen.
              4DE97769-8BCE-4A3D-8B1A-C561CE9019B7.jpeg 56E47CAC-05AE-491B-A61A-337E18D6400B.jpeg
              When i smell weed my lungs get horny

              Comment


                #69
                Gaat lekker
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                  #70
                  Komt een mooi voorraadje aan, toppie, zitten aardig wat trichomen op, nice

                  Comment


                  • Manti
                    Manti commented
                    Editing a comment
                    Ik vraag me alleen af hoe duidelijk het is als ze wazig of milky worden? Naar mijn oog is dat verschil echt miniem...

                  • Appie
                    Appie commented
                    Editing a comment
                    Je moet ze van de zijkant bekijken in normaal daglicht Manti. Dan is het duidelijk te zien.

                  • Manti
                    Manti commented
                    Editing a comment
                    Appie het blijft moeilijk vind ik, voor volgend seizoen ga k me toch een microscoop halen ipv een juweliersloepje..

                  #72
                  Haar laatste nacht is gevallen, haar laatste zon heeft hoog gestaan, haar laatste uurtjes zullen haar bevallen, voor binnenkort in een dikke joint te gaan.
                  Attached Files
                  When i smell weed my lungs get horny

                  Comment


                    #73
                    Maar waar is al haar blad gebleven?
                    Succes met de oogst en drogen, daarna is het genieten

                    Comment


                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment
                      Het is nu te laat, maar had je niet beter nog even kunnen wachten? Ik zie geen amber en de pistels zijn allemaal nog wit. De bladeren zagen er ook nog goed uit, niet helemaal geel en verdord.

                    • Manti
                      Manti commented
                      Editing a comment
                      Dankje voor de tip,
                      De komende dagen geven ze hier veel regen en heb geen zin om de resultaten die ik heb af te geven aan rot.
                      Ik heb nu ongeveer 10% amber, wat mij ideaal leek vermits ik niet graag in de zetel vastplek.
                      En Het klopt dat ze nog veel witte pistels heeft maar ze hebben ook nog nooit regen gevoeld tschijnt dat dat ook een rol zou spelen.

                      Ik ben geen excuses en smoesjes aan het verzinnen maar naar mijn mening en gevoel kwam het me nu goed uit om haar om te leggen ookal weet ik dat ze nog een tijdje had kunnen trekken en het waarschijnlijk nog beter kon.

                      In mijn eerste post zei ik dat ik haar wou groot brengen, dat is gelukt en dat is het belangrijkste voor mij. Nu is het uitkijken naar de red poison. Nogmaals dank

                    • Slome Joop
                      Slome Joop commented
                      Editing a comment
                  Bezig...
                  X