Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen en buiten de kas medicinale wiet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen en buiten de kas medicinale wiet kweken

    Korting op 420shop
    Daar ist ie weer en nu met een nog op te bouwen kas. Tweede hands op de kop getikt voor 100 euri. Bij afbreken zijn drie ramen gesneuveld en het viel nogal tegen om te doen. Heb al twee weken in huis en ben nog aan het opbouwen. Merk dan ook dat ik niets voor niets wiet kweek want ik ben niet helemaal 100%. Ben snel moe en heb wat neurologische schade door bestraling en altijd misselijk als ik geen wiet gebruik door verlamde maag. De ene dag doe ik wel iets en de andere dag lig ik op de bank te gamen of tv kijken omdat het niet zo lekker gaat.

    filedata/fetch?id=1491781&d=1586964650&type=thumb
    maargoed, wiet helpt dus heel goed en daarom kweek ik mijn eigen spulletje. Wat variatie om de tolerantie tegen te gaan en ik vape uitsluitend. Heb net ook een dynavap gekocht voor buiten de deur. En eet wel regelmatig wiet, net nog eigen gemaakte wiet choco cake uit de vriezer

    Fundering kas is ongeveer waterpas
    filedata/fetch?id=1491780&d=1586964646&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    #2
    En welke wiet is dat dan?

    Lucky Queen van Space Cees, zelf opgehaald en uren op de bank zitten ouwehoeren en blowen met die Cees! Een dag om nooit meer te vergeten en teveel om op te noemen. Gelukkig zijn er aantekeningen.
    JDC Van dit forum en ga deze dit jaar nog eens zetten, Lucky Queen had ik ook al vorig jaar en stonden op de plek waar nu de kas staat.
    Gold rush zit ik te twijfelen
    Auto Nothern Light van wietzaadje
    Auto Power Plant van wietzaadje
    Auto Glue Berry van wietzaadje
    Orange Bud zit ook in de planning
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Mooi formaat kas Greyvol en fijn dat je zoveel baad hebt bij cannabis gebruik. Lekker experimenteren met soorten en tegelijk goed tegen de gewenning. Mocht je last van inkijk hebben aan 1 kant van je kas, kan je die gedeeltelijk wit kalken, bijv. voor de helft van het opstaande glas. Die kalk kan je er ook zo weer vanaf halen. Heel veel succes met kweken komend seizoen en die kas gaat zijn geld vast wel opbrengen. Ik ga je verslag volgen.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment

    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Mooi kasje Grey zou idd de staande kanten in de witvast zetten en het dak vrij houden
      Potje witwast of kassenwit bij de welkoop mijn beste tip die ik hier heb gehad op JD van Q

      Goeie kweek gewenst

    #3
     
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #4
      Dit vind ik wel geinig, en dan helemaal vol wiet knallen!
       
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        De droom van elke hobby kweker hahaha.
        Last edited by Ess; 15 April 2020, 20:16.

      #5
      First thing first, ik neem weer een abbo op dit verslag. Altijd mooi.

      Ik wist niet dat je voornamelijk om medicinale redenen gebruikte Grey, goed dat het helpt! Merk je verschil in soorten, wat beter helpt en wat juist niet? En CBD, doet dat iets?

      Dus die kas die komt vol te staan met Ganja? En dan in de volle grond of in potten?

      Enkel vapen, dus geen foto's meer met 4 verschillen joints in de asbak? Welk toestel gebruik je dan op thuis te verdampen?

      Nog 1 iets.
      Die Gold Rush, ik hoop dat je hem gaat zetten. Bij Kweking Eend ging dat alleszins goed, bij mij iets minder. Als ik nu zie dat het bij jou goed komt dan zet ik hem volgend jaar ook weer, revenge!

      Zo, dat was het.
      ​​​​​​​
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Potten krijgen hier ook de voorkeur. Dan kunnen ze inderdaad in en uit de serre gezet worden. De potten die ik dit jaar ga ga gebruiken hebben op elke hoek een lipje om een stok in te steken. Eventueel dat ik op deze manier ook wel probeer te scroggen.

        Mooi spul die verdamper, die kende ik niet!

        Dierenarts kosten kunnen inderdaad flink oplopen, goed om te horen dat het allemaal wel meeviel.
        Wat voor hond heb je rondlopen Grey?

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Een hele lieve weimaraner

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Arghhhhh wat zielig voor de hond. Arme stakker. Hopen dat hij snel hersteld. Glas is zo'n beetje het ergste wat kapot kan gaan.

      #6
      Succes! Ik ga je volgen. Doe momenteel ook half buiten/binnen.
      Buitenkweek 2019

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Thanx! Ook in een kas?

      #7
      filedata/fetch?id=1492455&d=1587150328&type=thumb filedata/fetch?id=1492456&d=1587150331&type=thumb
      Godverdomme!

      Zo scheef als een hoer!

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 17 April 2020, 21:06. Reden: Wel waterpas jongen
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Vervangen ja, nog niet naar gekeken. Eerst die siliconenkit eraf zien te krijgen. Het is inderdaad een kut klus, maar daarna heb je ook wat. Hoop ik
        Met de hond gaat het goed, die heeft heerlijk liggen zonnen en wonderbaarlijk blijft ze niet aan de wond likken. Ik heb nu ook de tuin netjes opgeruimd en moest ook even naar de stort om wat bende weg te brengen. De hond had zich al twee keer gestoten aan de rommel en dat kan nu niet meer.
        Fundering herleggen, ongeveer 4 stenen, alu opbouwen en dan glas erin! Zal blij zijn als ie staat!

      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Goed om te horen dat ze het goed maakt!

        Al eens gedacht om een ruit weg te laten? Dan krijg je een pak meer ventilatie. Die serres kunnen echt heet worden. Nu al wordt mijn serre vlotjes 30 tot 33 graden.

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ik heb nog een afzuiger of twee liggen, zat aan automatisch raampje te denken. Maar Heb nu drie ruiten weg, best wel een goed en eenvoudig idee! Thanx

      #8
      Hopelijk krijg je 'm toch mooi in elkaar. Kastje ziet er (in de eerste post) prima uit, ben wel een beetje jaloers eigenlijk

      Succes met bouwen en de kweek, duimen voor een gezonde opbrengst
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Thanx! Wiet kweken in scheef kasje moet ook kunnen. Komt, vast goed morgen en hopelijk krijg ik hem in elkaar gezet. Zit ook flink met siliconenkit vast overal.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Komt vast goed, hij heeft eerder ook in elkaar gezeten

      #9
      Zes uur met twee man om af te tuigen en vervoeren. Stond ook op een top locatie in het buitengebied. Hopelijk snel een kiekje dat ie af is en vol wiet staat
      filedata/fetch?id=1492548&d=1587191729&type=thumb filedata/fetch?id=1492549&d=1587191729&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #10
        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Thanx! Ik had al 175 euro geboden maar toen was die weg gereserveerd van marktplaats en een week later kon ik hem ophalen voor 100 euro. Ik vond dat toen een goed idee, maar toen alles in de auto lag(twee keer gereden) dachten wij ook. Zullen we het maar meteen naar de stort brengen hahaha.

        #11
        Drie uur later en ben helemaal kapot man! Respect voor die mannen die straten maken. Dat is zwaar werk. Heb nu pas de helft van de stenen eruit, en het is toch nog schever als ik dacht. Haakse hoek er ook maar even bij gepakt en bijna de helft is scheef. Misschien iets eerder kunnen doen. Ik moet ook zeggen dat ik zelf ook behoorlijk scheef en stoned was met aanleggen, space cake en al op natuurlijk.

        Ach ja, des te meer plezier straks..

        ff lekker paffen, wat klets erop knallen en dan rustig aan weer wat doen. Een topic vind ik een stok’je’ achter de deur en vind dat zelf fijn als ik het nalees en progressie zie stiekem doe ik ook netter omdat het toch wel op de foto gaat.

        fem automaatjes om te beginnen en straks wat regulier erbij. Verduisteren zit ik wel aan te denken, maar valt zo op. Achter de heg is het meteen straat, stoep en lantaarnpalen. En de buurman kan mij zo zien als ik elke dag een doek over de kas probeer te krijgen.
        filedata/fetch?id=1492654&d=1587205989&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #12
          Beter!
          filedata/fetch?id=1492790&d=1587229189&type=thumb filedata/fetch?id=1492791&d=1587229198&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Last edited by Greyvol; 18 April 2020, 19:01. Reden: Paar steentjes liggen te diep en ga dat met wigjes oplossen morgen..
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Yeayyyyy

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Begint iets te worden

          #13
          Voor storm, regen kan ik me het voorstellen...
          Meer voordelen als in de open grond?
          Ruiken doen de buren het toch wel.........

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            We zullen zien,

          • Vluggejapie
            Vluggejapie commented
            Editing a comment
            Geen regen op de planten, en daardoor wat minder kans op toprot in het najaar. Wat mij betreft zeker een mooi voordeel, tevens haal je veel meer uit de herfst. Want op een zonnige herfst dag en een graad of 10 loopt het in zo'n kas toch al gauw rond de 20 graden.

            Luchtvochtigheid blijft natuurlijk lastig met toprot, maar dat de toppen niet kletsnat regenen scheelt wel degelijk.

          #14
          Stoeltje staat ook weer klaar mijn beste Greyvol.
          Ik ga dit jaar ook buiten spelen, met serre en verduisteren.
          Jouw topic vind ik een stok’je’ achter de deur, geeft me altijd moed om verder te prutsen.

          Succes
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Thanx!

          #15
          Hey Greyvol! Lekker bezig daar. Wat zal dat heerlijk kweken zijn zo'n mooi glazen paleisje

          Ik volg je ook even want dit vind ik gewoon mooi

          Wat een avontuur op zichzelf al zo'n kas verplaatsen. Maar als die 1 keer staat heb je er heel lang plezier van. Veel succes met het afbouwen, maar dat gaat goedkomen. Een goed begin is het halve werk. En beterschap voor je trouwe viervoeter!

          Een prachtig seizoen gewenst!

          Comment

          Bezig...
          X