Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de balkonkweek le resistance!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
    Ik heb deze nog gevonden, deze is waarschijnlijk ook niet wettig, maar wie weet trappen ze erin
    Het zijn echt 2 verschillende verklaringen, kijk nog maar eens op die link die ik doorstuurde hierboven, en jouw attachment betreft slechts het gebruik van medi wiet maar niet die voor eigen thuiskweek.

    Gebruik:
    chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://www.medicalcannabissupplies.nl/wp-content/uploads/2020/10/gebruikersverklaring-NL-eigen-kweek.pdf

    Eigen thuiskweek:
    chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://www.medicalcannabissupplies.nl/wp-content/uploads/2020/10/gebruikersverklaring-NL.pdf

    Attached Files

    Comment


      #47
      Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk!!!!!!

      Comment


        #48
        Wat een gezeik, ik hoop dat de politie je nu met rust laat.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #49
          Ik heb de verklaring getekend l, met stempel toegestuurd gekregen via de email. Begin deze week verder opsturen naar de stichting en een lidmaatschap nummer aanvragen plus een pasje. Dat is wettelijk niet voldoende, je moet eerst ermee naar de gemeente die moet het ook goedkeuren. Net zoals ik de gemeente Tilburg, maar daar wil ik even mee wachten.

          De planten staan sinds gister weer buiten, heb nog geen Popo gezien. Maar als het net zoals voorgaande jaren gaat dan is de wijkagent 1x geweest (showing the flag) en zal hij me wellicht wel met rust laten, dat hoop ik tenminste.

          Nu over de planten zelf, daar draait het natuurlijk om in een verslag. De ss groeit als een malle maar daar ben ik niet zo blij mee, internodes liggen ver uit elkaar ik denk dat dit een lage opbrengst gaat worden. Geen idee hoe dat komt(waarschijnlijk rare feno) want ze krijgt dezelfde zon als de runtzz die wel lekker compact blijft. Bij de runtzz voer ik E-L-S-T toe door de grote fanleaves die boven de zijtakken hangen achter de zijtakken te duwen. Meerdere keren per dag want die krengen gaan na een paar uur weer overeind staan. Ze beginnen langzaam aan toppen te vormen maar dat is nog erg pril.
          DSC_0985.JPG DSC_0987.JPG DSC_0986.JPG

          Comment


            #50
            Zoo die worden goed groot.
            netjes ben benieuwd wat er af komt

            Comment


              #51
              Sheisse een kleine catastrofe, ik ben vandaag weg geweest 12km van mijn woonplaats, buienradar van te voren gade geslagen. Het zou wel gaan regenen maar niet echt stormen en noodweer, nu blijkt dat het tegendeel waar is geweest. Nu komt meestal de wind met zo'n storm hier uit het zuidwesten en stond de stevige runtzz voor de iele SS. De runtzz heeft alleen een paar fanleaves wat zijn afgebroken en wat happen hier en daar uit fans verder niks. De ss heeft ook wat fanleaves missing en een zijtak die matig omgeknakt is, maar ze staat wel schuiner als de scheve toren van piza. Nu weet ik niet of het handig is om daar een stik naast te zetten of haar zelf weer op krachten te laten komen?

              Al met al is het meegevallen, maar ik hoorde van de buren(de goeie buren) dat het aardig los is gegaan hiero. De foto's zijn weer niet al te best, morgen zal ik wat foto's van afstand maken.
              DSC_0995.JPG DSC_0993.JPG
              DSC_0994.JPG Screenshot_20210704-215709.png

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ze moeten er wel van bijkomen, daar ben ik zeker van! Maar gelukkig hebben ze deze knauw pas gekregen in de voorbloei, groeien zullen ze wel niet meer veel doen. Dus die dagen ben ik hoop ik niet kwijtgeraakt, ze zullen er kracht uit Putten monstertoppen ontwikkelen mits ze genoeg zon krijgen. Is het verstandig om de SS recht te zetten dmv een stokkie ofzo, of gewoon zelf laten gaan?

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Dat komt wel goed, misschien gaat ze zelfs beter dan de rest, juist door de stormstress. Ik heb een paar keer gehad dat juist de dame die geknakt was de meeste opbrengst had.
                Ik zou het ff aankijken, of alleen een stok waar ze tegenaan leunt.

              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Misschien een dag of twee max even een stokje er bij, maar pas op dat je het niet erger maakt.

              #52
              Even inzoomen op de foto dan zie je dat meerdere bladeren gehavend zijn.
              DSC_0996.JPG

              Comment


              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Dat komt helemaal goed, no wurries

              #53
              Ik zie in 2 hele prille topjes wat bruin grijze spul, hoop niet dat het al schimmel(toprot) is. Kan bijna niet, staan altijd in de winde. Op de foto is het niet goed te zien. Kut Sony telefoon. DSC_1017.JPG

              Comment


              • Sugar leaf
                Sugar leaf commented
                Editing a comment
                Er kan ook een rupsje inzitten. Heb ik last van gehad. Wat als je de top iets open trekt?

              • KnetterMug
                KnetterMug commented
                Editing a comment
                Heb ook een sony werkt perfect

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ik heb de camera op 2,6 staan, dan zelf nog ingezoomd, beter dan dit krijg ik het niet. Ik vind dat best slecht voor een Carl zeiss lens!!

              #54
              Er is nog geen sprake van een top, er valt nog niks uit elkaar te trekken. Ik moet zeggen dat dit het eerste jaar is dat ik de toppen zo goed inspecteer, kan dus ook gewoon angst voor niks zijn

              Comment


              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Probleem met buiten kweken is dat je niet echt wat kan doen aan de luchtvochtigheid.

                Ik moet morgen ook maar eens goed kijken bij me autoflowers.
                Die staan al een week of drie in bloei. Ik ben echter hoopvol, echte buds zijn het nog niet, het zijn nog pruikjes.

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Dat er dan vocht tussen de pruuken kan gaan zitten is dan vrijwel onmogelijk?

              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Niks is onmogelijk, maar hoe minder compact de plant is, hoe sneller ze droogt.

                In mijn ervaring is een regenbui geen probleem, als de plant daarna maar de kans krijgt om te drogen.
                Hoge luchtvochtigheid en de plant droogt slecht of helemaal niet.

              #55
              De zon laat het afweten, maar de plants gaan wel weer lekker. De ss piept net niet boven de balustrade uit, ik denk niet dat ze nog groeit dat hoop ik tenminste. En de runtz die erg compact en vol met bladeren zit, laat al lekkere pruikjes zien. wedding cake gaat traag is ook wat gehavend door de storm van afgelopen zondag. Duurt nog lang eind augustus!!!
              DSC_1024.JPG DSC_1022.JPG DSC_1021.JPG

              Comment


              • Conqueringlion
                Conqueringlion commented
                Editing a comment
                Ze zijn goed aan het recupereren allesinds

              #56
              Ik dacht dat de groei er toch wel uit was, nu ben ik 2daagjes weg geweest en hebben ze dus binnen gestaan omdat het weer zou gaan stormen een gistermiddag. Zag bij thuiskomst vanmiddag dat ze toch weer 3cm gegroeid zijn. De runtzz is "same ol same ol" en de SS lijkt nu toch steeds meer op een kerstboom helaas wat ieler maar wel veel pruikjes. En de nieuwe weddingcake is helaas beetje aan het strekken veel te weinig directe zon. Dat zal wel een palmboom gaan worden, minder content mee.
              DSC_1029.JPG DSC_1031.JPG
              DSC_1032.JPG DSC_1034.JPG
              DSC_1035.JPG

              Comment


              • Stoneymcpothead
                Stoneymcpothead commented
                Editing a comment
                Dat denk ik ook elke keer met die van mij en dan kijk je paar dagen later weer en is ie ineens stuk groter.
                Ik tel savonds altijd t aantal knopjes die op het punt staan open te gaan.en dan kan je sochtends of smiddags mooi de voortgang zien.

              #57
              Nou de knopjes tel ik niet, die vermenigvuldigen zich niet. Maar het gaat mij meer er en dat ze niet boven de balustrade uitkomen.

              Comment


              • Stoneymcpothead
                Stoneymcpothead commented
                Editing a comment
                Gewoon elke keer naar benede trekken net low stress training doe ik ook.

                Edit:ik zie net dat ze al bloeien mijn fout dan heeft lst geen zin.

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                No worrys

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Hoe is het bij jullie Kunichika, geen last van wateroverlast, wat een ellende in Limburg, die planten zien er trouwens goed uit, suc6.

              #58
              Ja hier is het echt heel erg, ik zit boven op een heuvel. Veel mensen zijn alles kwijt het is niet te bevatten!!!

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Inderdaad veel sterkte

              #59
              Ja een ramp daar bij jullie in Limburg, veel sterkte gewenst!
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


                #60
                Bedankt heren!!

                Comment

                Bezig...
                X