Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de balkonkweek le resistance!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ik zie de pruikjes elke dag steeds groter worden nu de zon zo welig tiert. Nu maar hopen dat de zon aanblijft. Voor het slapen gister heb ik ze beiden een liter water gegeven maar nu 1600uur hebben ze toch weer een literje nodig. Deze ronde heel zuinig met voeding, ze krijgen alleen nog maar 2ml alga grow en paar druppels green sensation. Dat is misschien een beetje vroeg maar 2x voeding bijgeven lijkt me voor auto's wel voldoende. Er zit alle dag een oranje vliegje op de plant die zit daar goed al zeg ik het zelf. Pruikjes overal op de laatste foto!!!
    DSC_1043.JPG DSC_1041.JPG
    Screenshot_20210718-161939.png

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Planten zien er goed uit, en hoe is het in de straten, is het water al wat gezakt.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Water is alweer gezakt ja, maar de ravage is ongekend.

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Ik heb via facebook gezien hoe hard het water stroomde, en dus alle troep die het meesleept.

      Goed om te horen, dat het water gezakt is.

      Planten zien er goed uit

    #62
    Even een middernacht-sessie, met de flits zijn de planten wat fletser. Maar begint wel al langza de herfst in te komen. Morgenvroeg literje water met wat grow en bloom. Ik hoor goeie dingen over guanokalong, zijn er hier lui die ervaring ermee hebben.

    Het weerbericht is ook weer sheisse, het kan zo maar weer eens een weekje gaan regenen, zal wel broeierig worden niet zo leuk voor de plantjes maar we zullen zien nietwaar DSC_1068.JPG DSC_1069.JPG
    DSC_1065.JPG

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ze gaat goed, met der knoppen

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Ik word ook niet vrolijk van de weersverwachting. Laten we hopen dat ze het zoals meestal fout hebben.

    #63
    Voorbereiding voor de regen is getroffen, plant word elke dag fletser, misschien toch nog eens wat groeivoeding erbij, wie weet hier iets op?
    DSC_1073.JPG
    Last edited by Kunichika; 24 July 2021, 12:18.

    Comment


    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Is die liter water wel genoeg? mijn auto's krijgen minimaal 2 (20 liter pot), anders hangen ze ook binnen een dag.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ja hoor meer dan zat, de zon heeft hier ook geen weken meer geschenen, ook geen verdamping dus. Gister hebben ze helaas een flinke regenbui gehad van een paar uur. Ik was elders kon niet de plu plaatsen, gelukkig heeft het vandaag stormachtig gewaait. Neem aan dat alles tussen de toppen weer lekker droog is

    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Top! Bij mij stonden ze gister ochtend ook ff nat maar was gelukkig snel droog. Vastzittende druppels tussen de toppen toucheren met een keukenrol, die zuigt ze in een keer weg.

    #64
    Ik dacht zo net, laat ik de trichomen van de runtzzz eens checken. Nu zie ik dat alles al milky was zelfs al veel amber. Volgens de zaadboer zou ze 9 tot 10 moeten staan en ze gaat nu de 9de week in, strange feno ook de toppen en kleur van de bladeren lijkt totaal niet zoals hij op de afbeelding van zam. Staat afgebeeld

    De ss daarintegen zou juist 8 tot 9 weken klaar zijn en die ziet eruit alsof ze nog 4weken moet, want de toppen zien er nog slechter uit dan fluffy DSC_1094.JPG
    Dus het lijkt me verstandig om de runtzz een dezer dagen maar omhak, want de trichomen liegen niet lijkt me. Wat zeggen jullie?

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Zie je de foto's niet Cor?

    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Zie geen foto van de Runtz.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zie maar een foto met een flinke top met veel bruine haren maar daar kan ik niet uit opmaken of dat de runtz is, maar deze loopt denk ik wel tegen het einde aan.

    #65
    Oww de eerste 2 foto's en is de runtz die klaar oogt. Derde foto is de grote maar enorm fluffy hoofdtop van de SS.
    DSC_1090.JPG DSC_1088.JPG DSC_1094.JPG

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Fluffie is goed nu, toch wat minder kans op rot

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Precies de fluffy SS moer nog zeker 2 weken. Al ga ik de trochimen wel even checken. En ga zo nog even meerdere suikerpballdjes van de runtzz testen op de kleur van de trichomen.

    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Die top van de Runtz gaat nog dikker worden als je hem laat.

    #66
    DSC_1097.JPG DSC_1099.JPG
    Sommige Trichs is de steel nog helder maar kopje al amberkleurig. Dus zit ik dubio op het moment, help!!!!

    Comment


    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Het gaat niet om het steeltje, maar om het kopje. Als dit het beeld is op de hele plant dan kan hij om.

      Lastig is dat je eigenlijk tegen de zijkant van de trichromen moet kijken.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ok dus het gaat vaker over het kopje dan ik denk haha. Ja dat had ik ook al door dat je dan pas de kopjes ziet, ik zal zo direct eens een suikerblaadje van de lager gelegen toppen knippen en inspecteren.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zolang er geen tekenen van rot zijn zou ik hem nog een weekje laten staan

    #67
    Hoe zit het eigenlijk, je hakt de plant om dan is de plant niet direct dood. Is dan ook zo dat de trichs zich nog doorontwikkelen?

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja de trichomen ontwikkelen zich na de knip nog een beetje, maar ze gaan niet b.v. allemaal van milky naar amber

    #68
    DSC_1145.JPGDSC_1144.JPG DSC_1141.JPG
    DSC_1148.JPG DSC_1149.JPG

    Comment


    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Ik denk bij mij wel te zien, dat we niet zo veel zon gehad hebben dit jaar tot nu toe.
      Hopelijk zwellen die toppen nog.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Klopt maar de ene plant is wel gewoon super compact en dikke nuggs

    #69
    Sjo wat een verhaal weer.
    Overstromingen, politie aan de deur. Je maakt nog s wat mee met die plantjes.
    Veel meer kan je niet doen, je verzorgd ze goed. De laatste loodjes iig hoef je niet bang te zijn dat de planten gestolen worden.

    Mooie toppen voor autoflowers.
    sigpic

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      En in de avond gaat de compacte naar binnen onder de ventilator om toprot te voorkomen.

    #70
    De runtzz heb ik 3kwart van geknipt, 150gr nat. De onderste helft laat ik nog week staan ofzo. Beetje tegenvaller dacht dat deze compacte plant wel 50droog zou gaan opleveren. De ss staat buiten weg te waaien, ben erg benieuwd hoelang zij nog moet en of de toppen nog aanzwellen want ze blijven maar fluffy helaas.

    Comment


      #71
      Nog steeds heel raar gevormde topjes, de kern word wel compact maar zijn maar heel dun gebleven. Voor de rest zit er ook niet veel blad tussen de toppen heel raar. Op de foto is het aardig lastig vast te leggen. Deze foto van de bovenkant zie je het enigszins, maar van de zijkant lijkt het een mooie top. Heel raar. Of mijn skills zijn niet toereikend dat kan natuurlijk ook

      Comment


      • Reefer
        Reefer commented
        Editing a comment


        Dat heb ik bij de wedding cake, een open toppen structuur.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Oww strange heb de foto's wel toegevoegd, ik zal ze nog eens plaatsen. Mijn WC heeft dat gelukkig niet

      #72
      DSC_1188.JPG DSC_1189.JPG

      Comment


        #73
        Hmm de SS verrast met toch enigzins, net weer trichomen check. Toch nog veel helder of ik zie het niet juist. Begint ook iets aan te dikken ze staat nu 77dagen. Nog maar weekje laten gaan denk ik, wat zeggen jullie? DSC_1206.JPG DSC_1205.JPG

        Comment


          #74
          Op de linkerfoto zie ik veel helder. Bij de rechter minder! Ik persoonlijk zou het nog een weekje aankijken.
          ​​​​​

          Comment


            #75
            Ik zou ook nog een weekje wachten, je ziet dat het overgaat van helder naar milkey met enkele amber.
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

            Comment

            Bezig...
            X