Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BYP kan weer niet stilzitten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BYP kan weer niet stilzitten

    Korting op 420shop
    filedata/fetch?id=1630748&d=1625158286&type=thumb

    Maar de laatste paar dagen zo veel regen

    K heb hier en daar wat top rot gespot, maja kijk ook hoe nat ze is...
    ​​​​​​
    filedata/fetch?id=1630757&d=1625158692&type=thumb

    dus het was vandaag tijd om haar vast te oogsten, zonde, had nog makkelijk een week gemogen.. maarja dan was er bijna niks meer over gebleven

    filedata/fetch?id=1630749&d=1625158674&type=thumb filedata/fetch?id=1630750&d=1625158675&type=thumb filedata/fetch?id=1630751&d=1625158678&type=thumb
    filedata/fetch?id=1630752&d=1625158678&type=thumb filedata/fetch?id=1630753&d=1625158681&type=thumb filedata/fetch?id=1630754&d=1625158687&type=thumb filedata/fetch?id=1630755&d=1625158691&type=thumb



    filedata/fetch?id=1630756&d=1625158688&type=thumb
    Ps: even wennen hoe dit ook al weer werkte... Wil nog een heel verhaal vertellen met daarbij fotos maar ik zit te hannese met dit ding
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.
    Last edited by BackYardPlant; 2 July 2021, 01:45.

    #2
    Mooi projectje!
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    #3
    Wat werkt technologie soms vervelend zeg!! Poging ik weet niet eens meer hoeveel...


    Okay!!! Dus! Project zelf autoflowers kruisen!
    Ik wil graag zelf een mooie kruising maken, maar wilde niet teveel geld uitgeven, dus ik heb de goedkoopste reguliere autoflower zade leverancier opgezocht en kwam uit op rebelseeds voor 18 eu per 10 zaden, vond ik nog wel te doen Na een beetje rondneuzen in de selectie reguliere af's besloot ik voor de Dark Side Cookies (Girl Scout Cookies x Hoge THC autoflower variant van rebelseeds, welke PRECIES zeggen ze niet, beetje jammer maarja, en dan enkele generaties gestabiliseerd) te gaan, en de Big Devil XL

    https://en.seedfinder.eu/strain-info...o/Rebel_Seeds/https://en.seedfinder.eu/strain-info...L/Rebel_Seeds/https://en.seedfinder.eu/strain-info...r/Rebel_Seeds/1872.jpg 1872 (1).jpg 1874 (2).jpg 1873 (1).jpg 1873.jpg 1874 (3).jpg 1874 (1).jpg 1874.jpg
    Last edited by BackYardPlant; 2 July 2021, 23:44.

    Comment


      #4
      Ik b​​en benieuwd hoe dit zal gaan, suc6
      Geduld is een schone deugd.
      Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

      Comment


      #5
      Dus!
      Project autoflower zelf kruisen Wat ben ik blij dat ik voor die Dark Side Cookies heb gekozen zeg!! Whoa wat een kristallen en geur... Pfft
      Week 6 van de 12 (volgens verkoper), maar wil dr al bijna oogsten qua geur en witheid... Maar ze mag nog even lekker flink dik worden

      waar kruizen we allemaal mee?
      Ja van alles, de voorheen al besproken Big Devil XL maar die vind ik achteraf niet zo bijzonder, Lijkt op de DSC minus de lekkere geur.. krijg t gevoel dat de ' 'unknown' thc rich autoflower' waar de originele Girl Scout Cookies mee gekruist is, de Big Devil XL is.. dus de DSC er een betere versie van is... Maar zo XL vind ik 'm niet hoor... En ook nog de CheeseRyder die ik er gratis bij kreeg waar enkel mannetjes uit kwamen, en mn oude reguliere zaden projectjes de Strawberry Daiquiri (haze) en Shaman (skunky sativa), en zelfs de ColJam (Colombian Gold x Jamaican Lamsbread) maar heb t gevoel dat die laatste zaden mislukt zijn

      Deze post even in depth op de Dark Side Cookies, Cheese Ryder en Shaman

      Screenshot_20210709-222050.png Screenshot_20210709-221932.png Screenshot_20210709-221954.png Screenshot_20210709-222004.png

      Shaman: (foto's van internet)
      shaman-gefeminiseerd-zaden-dutch-passion-4-1 (1).jpg 12071731849913390_big.jpg shaman-dutch-passion_13.jpg ​​​​​​



      Dark Side Cookies 6 weken oud:
      1902 (7).jpg 1902 (4).jpg 1904 (5).jpg
      Last edited by BackYardPlant; 9 July 2021, 23:41.

      Comment


        #6
        Mister ongeduld hier heeft natuurlijk zo vroeg mogelijk alvast Nieuwe zaadjes ontkiemt dus wat denk je? Ja met 50% kans per zaadje op een dame en de ervaring dat k 2 heren uit de 2 cheese zaden kreeg, heb ik 3 DSC DarkSideCookies gezaaid in 1 grote pot, geen idee hoeveel L precies en op de 4e node met een mini schaartje terug getopt naar 3 nodes zodat de af wat langer in groei blijft en groter word etc en makkelijk met lst laag te houden is (6 grote takken ieder een andere richting op verdeeld zoals je een pizza snijdt) 1903 (2).jpg ​​​​​​
        k dacht dat ik betere fotos had gemaakt oops komt in de volgende update wel

        Naja de DSC X Shaman tak was zoals voorheen gemeld afgebroken maar had er wel 1 zaadje uit weten te redden 1904.jpg ​​​​​​
        1902.jpgdie hierboven is de DSC x Cheese tak op de DSC, je kan de bevruchte bloemetjes wss wel zien/herkennen
        had er een aantal afgeplukt en gezaaid
        Meeste zijn verpest
        Heb nu geleerd dat je ze eerst even moet drogen en niet vers van de plant in een vochtige koffiefilter
        oops
        12 zaden verpest
        Maar als ik verdumme mn eigen zaden in t zelfde seizoen nog wil zaaien zal k da gedaan krijgen ook! Dus heb er een paar los gedroogd en een paar in de vriezer gedaan en daarna koelkast en een paar direct in de pot zonder voorkiemen

        tot nu toe 1 DSC X CHEESE opgekomen
        Wow topkwaliteit foto... Betere komt volgende keer

        1904 (2).jpg ​​​​​​
        ​dusja.. Dark Side Cookies is een mooie mama, hopelijk kan ik snel de mannetjes weghalen
        hopelijk is de DSC x Shaman een dame, ben benieuwd naar de kleur van de toppen, geen idee of dat blauwe reccesief of dominant is
        Hoop dat de DSC x Cheese een mannetje is om de dsc x shaman mee te bevruchten, en dat er nog wat dames van opkomen om met de heer te kruisen

        ​​​​Foto's van de DSC
        1902 (1).jpg

        1903 (8).jpg 1902 (5).jpg
        Last edited by BackYardPlant; 10 July 2021, 00:21.

        Comment


          #7
          Ja, ik heb hier en daar blad verwijderd van de DSC
          t was zeiknat en er was veel regen voorspeld
          Op deze manier is er meer lucht beweging en blijft er minder vocht hangen

          Normaal ben ik groot tegenstander van blad verwijderen maar door t weer was ik er toe genoodzaakt

          Comment


            #8
            1917 (1).jpg 1917 (2).jpg 1916 (2).jpg 1917.jpg Wellicht viel het al op, maar de plek waar mn plantjes staan is anders dan jullie van me gewend zijn...

            Ik woon namelijk op mezelf nu

            En... M'n ouders hebben nog genoeg druppels/olie, dus ik mocht dit jaar autoflowers in hun tuin zetten, maar ben al gewaarschuwd dat dat volgend jaar niet zal kunnen
            Nouja, daar maken we goed gebruik van natuurlijk,
            Ik heb 8x DSC en 2X Big Devil XL gezaaid, in t achterhoofd houdende dat in theorie de helft mannelijk zou zijn. Wilde 5 dames overhouden
            2 planten per pot, 5 potten
            ​​​​​​
            Uiteindelijk is er 1tje van de BDXL niet opgekomen, en een mannetje
            Van de DSC 3 heren, 2 daarvan waren echt klein dus die heb ik meteen omgehakt
            ​​​​​​En 5 DSC dames
            nou, daar ben ik reuze blij mee hoor

            Dus deze 5 dames zijn zojuist aan de bloei begonnen bij m'n ouders

            Oja, de winnende DSC heer en de BDXL meneer staan bij een goeie vriendin van me, wil er zelf niet te veel hebben ookal zijn t heren

            1916.jpg 1916 (4).jpg 1916 (3).jpg
            Attached Files

            Comment


              #9
              Oja Net als voorheen eerst in 11l pot opkweken om geslacht te zien
              Heren in pot houden en dames uitplanten zodra herkenbaar

              standaard dingetje geworden ondertussen voor mij voor regulier AF zaad planten kweken, dus vergeten te vermelden
              Staan dus net een week ofzo in volle grond en zijn ook net een weekje begonnen aan de bloei Gelijk even LST gebruikt om ze wat breder te maken zodat ze meer licht vangen, zou in theorie betere oogst moeten geven

              Comment


                #10
                Update over de 5 Dark Side Cookies dames
                Niet veel bijzonders te melden deze keer eigenlijk

                Beetje LST toegepast weer om ze laag te houden en lekker veel licht te laten vangen

                Beetje last gehad van de slakken weer, maar komt wel goed

                ze beginnen al mooi wat bloemetjes en kristalletjes te vormen, mogen voorlopig nog wel even lekker door blijven bloeien, dat duurt nog wel effe

                Foto's
                1951 (1).jpg 1951 (2).jpg 1950 (1).jpg 1951 (4).jpg 1950 (5).jpg 1950 (4).jpg 1950 (6).jpg 1950 (3).jpg 1950 (2).jpg 1951.jpg

                Comment


                  #11
                  Nie veel bijzonders deze keer, kleine update weer
                  k heb de 5 DSC dames bestoven. Nouja.. 4 er van dan. Eentje heb ik niet bestoven

                  Fototjes;

                  1957 (3).jpg 1956 (1).jpg 1958.jpg 1957 (2).jpg 1957 (4).jpg
                  Attached Files

                  Comment


                    #12

                    Comment


                    • BackYardPlant
                      BackYardPlant commented
                      Editing a comment
                      Het per ongeluk afbreken of hek iets anders verkeerd gedaan?

                      Ja ik ook helaas ;-;

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Ja, en vroeg me af of je kinderen had.

                      Niet.......mijn......wiet.....snotverde....krak... ..bler.

                      zoiets.

                    • BackYardPlant
                      BackYardPlant commented
                      Editing a comment
                      @Rreppelsteeltjam oh oops zie dit nu pas
                      Nee daar ben ik nog te jong voor! Hahaha

                    #13
                    Big Devil XL
                    Wat ik zei over de geur, daar moet ik even op terug komen. Die is toch wel heel erg lekker nu de planten wat ouder zijn..

                    Echter is ze zeer gevoelig voor toprot.. vergeleken met de widow Ryder die ik had en de DSC die er nog Staat
                    Al veel moeten wegknippen ivm toprot
                    En nu weer een boel toprot
                    Met 2 weken regen op de verwachting knip ik de BDXL dan toch maar om

                    Wil me met het veredelen/kruisen voornamelijk focussen op de DSC ipv de BDXL, dit wilde ik eerst even beslissen door beide planten uit te proberen

                    keuze is zeer zeker de DSC geworden. Geur, dikte, kristallen en toprot bestendigheid (ze heeft hier en daar ook plekjes hoor Maar echt nauwelijks terwijl ze zeiknat is geweest)

                    BDXL net voor de mini oogst (zeer magere plantjes)
                    1976 (2).jpg 1976 (1).jpg 1976.jpg ​​​​​​​

                    Comment


                      #14
                      1981 (1).jpg 1980.jpg 1981 (5).jpg 1981 (3).jpg 1981 (4).jpg 1981 (2).jpg 1981.jpg

                      Comment


                      • Corleone1933
                        Corleone1933 commented
                        Editing a comment
                        Mooie toppen ziet er goed uit

                      • Kunichika
                        Kunichika commented
                        Editing a comment
                        Ziet er lekker uit, maar zie ik beetje naast de Clipper geen bruin topje (rot/schimmel). Of is dat de lichtinval?

                      • BackYardPlant
                        BackYardPlant commented
                        Editing a comment
                        Bedankt!!

                        Ja klopt hier en daar waar plukjes ingedroogde rot
                        Zit nog even te twijfelen wat ik precies ga doen met dr gezien de weersverwachtingen

                      #15
                      Tja wat kan ik zeggen, jullie hebben zelf ook gezien wat voor rot weer het was Zo'n 3 dagen na die laatste fotos van de Dark Side Cookies heb ik dr om gehakt vanwege de regen en de bijbehorende kans op rot.. en k zag het hier en daar al, zoals ook al opgemerkt werd

                      Jammer want mocht nog ruim 3 weken... Maar t ging me vooral om de zaden.
                      En die zijn gelukt

                      Met wat stress omdat ze eerst niet wilde ontkiemen heb ik nu dus babies staan van de Dark Side Cookies X Cheese Ryder

                      Foto's en meer background info volgt!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X