Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

    zal het hier ook nog ff herhalen voor informatieve reden........de sateh stokjes kunnen onderhevig zijn aan schimmel, do not try this at home lol

    lkkr bezig kris, kvolg je op de voet !

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

        Ja ik denk het wel maar weet niet zeker of verduisteren veel stress geeft,nog meer stress zou niet zo goed zijn dan denk ik.
        Mar de buds kunnen dan wel mooi omhoog gaan en meer licht krijgen,vooral de lager gelegen buds die niet zoveel licht krijgen anders.
        Maar zou het wel eerst aan iemand vragen met meer kennis want ik ben ook beginner namelijk.
        maar als het kan is het zeker een poging en de moeite waard.

        Comment


          #64
          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

          hey kris, zie je al resultaat en heb je al een vervanger voor de satehstokkies gevonden ?

          Comment


            #65
            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

            Misschien dat ik het wel eerst bij 1plantje probeer.. al moet ik zeggen dat de zijtakken al mooi naar buiten gegroeid zijn.. dus of t nodig is is de vraag..

            succes kerel..

            Comment


              #66
              Ziet er goed uit! Ik ben deze week zelf begonnen met 4x PP. Ben zelf nog niet bekend met PP buitenkweek. Als advies hebt hoor ik het graag! ImageUploadedByTapatalk1308310245.488633.jpg

              Comment


                #67
                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                Update Week 9

                De afgelopen week zoals ik al eerder vermelde de plantjes low stress gecropped en de plantjes reageren er perfect op idd bijna geen stress op 5 plantjes 1 klein rood stukje en die is inmiddels weer groen aan het worden.
                Alle gecropte takken gaan super en als alles goed gaat dan zal ik zeker veel meer opbrengst hebben maar das nog te vroeg om te zeggen aangezien er nog van alles kan gebeuren.
                Ook deze week dus wortel snoei gedaan en wat bijvoeding gegeven (was inmiddels 4 weken geleden dat ik ze bijgevoed heb).
                De PP's zijn nu 70 cm hoog 1 PP is nog wat kleiner maar is een aardige inhaalrace begonnen en groeid als kool.
                Mijn Haze wijfjes doen het ook zeer goed de kleinste (40 cm) groeid als een gek en zal niet lang duren voor die me PP's achter zich laat qua groei.
                De grootste Haze is nu 83 cm en groeit goed met de takken naar buiten,ideaal dus voor de licht verdeling.
                Mijn aangevallen PP vrouwtje staat zielig en alleen maar lijkt wel stug door te gaan in groei (ff minder druk in en op de plant met beestjes door het weer)
                Ga daar wat mee testen en klooien met toppen ed,zeg maar een soort oefen plant.
                hier nog even paar shots,ook me lelies er maar ff op gezet(speciaal voor jouw ron hehe ).
                DSCF8120.jpg
                DSCF8121.jpgDSCF8122.jpgDSCF8123.jpg

                Comment


                  #68
                  Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                  Net even de weers verwachtingen van de aankomende 2 weken zitten bekijken maar daar word je niet vrolijk van.
                  Ze voorspellen dat het weer hetzelfde als de afgelopen dagen blijft en in temp mischien nog wel iets kouder.
                  Dus mooi KUT dus!,maar gelukkig zitten we nog in de groeifase in de hoop dat het in de bloeifase beter weer is en iig goed droog blijft.

                  Greetzz

                  Comment


                    #69
                    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                    mooie lelies hoor, kzie dattie van jou ook nog gesloten zijn (ff off topic)

                    Comment


                      #70
                      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door KrisChronic View Post
                      speciaal voor jouw ron hehe
                      * reageert met een heel onvolwassen: "woooooeeeeeeeeeeeeeeeeh, hier bloeit iets mooi (en het is nog niet de lelie!" *
                      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                          * reageert met een heel onvolwassen: "woooooeeeeeeeeeeeeeeeeh, hier bloeit iets mooi (en het is nog niet de lelie!" *
                          @ Dissi
                          Had gekund maar moet je teleurstellen,zouden me vrouw en kids leuk vinden hahaha

                          @ davibe
                          Niet echt was een simpele manier om die grijze zakken er omheen te tapen

                          Comment


                            #73
                            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                            Week 10 kleine update

                            weinig gebeurd,plantjes krijgen er flink van langs met die wind,maar ze houden stand.
                            Op 2 plantjes maar even een stok bijgezet want die gingen een beetje te hard.
                            Nog even goed de berichten van het weer gevolgd en idd het blijft voorlopig gewoon klote weer ,gelukkig voor mij staan ze dan gelukkig nog in de groei mode .
                            maar ik had nog geen avond foto's en vond het tijd die ook maar s te maken.
                            Mischien kan het aan mij liggen maar ik vind het blad er een beetje te licht uitzien bij de spruiten of is dit normaal?
                            Hier de shots
                            DSCF8124.jpgDSCF8125.jpgDSCF8126.jpgDSCF8127.jpgDSCF8128.jpgDSCF8129.jpgDSCF8130.jpgDSCF8131.jpgDSCF8132.jpgDSCF8133.jpgDSCF8134.jpgDSCF8135.jpg

                            Comment


                              #74
                              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                              zien dr gezond uit, volgens mij hebben ze het ondanks het kloteweer gewoon naar hun zin

                              Comment


                                #75
                                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                                hey kris
                                Bij mij is het zelfde door die klote wind en regen. Lijkt idd dat ze lichter worden van kleur en de kleine zijtakjes gaan bij mij een beetje vreemd draaien.
                                Ik kom ook net bij iemand vandaan die precies het zelfde had ook de kleur en dat draaien van de takken dat waren trouwens ook pptjes.
                                Als ik me goed kan heugen had ik dat vorig jaar ook precies het zelfde en dat is ook goed gekomen.
                                Ze zien er bij jou ook goed uit hoor(heerlijk)
                                Hoop dat je hond er vanaf blijft whaha

                                Gr Kel

                                Comment

                                Bezig...
                                X