Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

    @ Update week 14

    Allereerst iedereen bedankt voor de reacties over de spint bestrijding,tis weer een stuk duidelijker en makkelijker geworden.
    Het verduisteren lijkt allemaal goed te gaan.
    Alleen was ik er gister avond niet om de plantjes optijd donker te zetten en had dit aan een maatje van me gevraagd dit te doen voor me.
    uiteindelijk is hij ze vergeten en heeft ze pas om 21:00 donker gezet ipv 19:30.
    Mijn vraag meteen : Kan dit erg veel kwaad?
    Ik heb ook deze week een minimale hoeveelheid bloeivoeding meegegeven en hoorde dat dit eigenlijk te vroeg is,maar van de growshop kreeg ik te horen dat ik wel wat mee kon geven om de hormonen alvast een beetje te laten veranderen.
    Ik wil ook Bio-Heaven toe gaan voegen vandaag of morgen,maar vraag me af of dit wel goed is.
    Bio Heaven is een energie booster en aangezien de plantjes nog geen week in het verduister traject zitten vraag ik me af waar die energie dan heen gaat (groei of bloei).
    Dus wat moet ik doen als voedings patroon nog? en kan ik die Bio Heaven gewoon meegeven(want het heeft wel alles wat de plant nodig heeft)
    Iig bedankt alvast.
    Hier nog wat shots....
    Lukt helaas niet om foto's erbij te krijgen.
    Kan een Moderator mij mischien vertellen waardoor het niet kan,en eventueel het euvel op te lossen?
    Bijvoorbaat dank

    Greetzz
    Attached Files

    Comment


      Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

      vind ze er toch mooi bijstaan man.
      probeer anders eerst op 1 plant met de halve aanbevolen hoeveelheid moet met een dag of 3 te zien zijn of ze het lekker vindt of niet.
      sigpic

      Comment


        Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

        ze staan er zeker goed bij niks mis mee als je het zo ziet

        Comment


          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

          heey Kris ,, ik had zelf regelmatig verschillende diensten,, waarvan het bij mij ook regelmatig voorkwam dat de planten niet precies twaalf twaalf konden staan... Als ik niet op tijd was ofzo liet ik ze liever iets te lang donker staan dan te lang licht.. Er zat wekelijks weleens verschil van 2 uur in hoor.. en bij mij heeft het echt geen kwaad gedaan.. Laat ze alleen niet te lang in het licht staan ivm de groei.. Helaas moet ik mededelen dat mijn planten nu omgehakt zijn.. Ze hadden nog een klein weekje gemoeten, maar alle pistels waren zowat bruin en ik ontdekte al een minimaal begin van toprot.. dus heb de lady's nu aan het drogen sinds vanmiddag.. Hartstikke bedankt voor alle info en reacties En vooral heel veel succes gewenst en een flinke opbrengst grtz da vibe

          Comment


            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

            @ Inti

            Ik heb de minimale hoeveelheid meegegeven,en meteen maar alle planten
            Moet zeggen dat ze het wel lekker vinden en de takken groeien netjes verder dicht.

            @ Kel

            Op het eerste oog staan ze er ook wel netjes bij.....maar ben wel een paar dingetjes tegen gekomen weer.
            En daar werd ik niet vrolijk van .

            @ Davibe

            Deze schatjes hebben dan 1,5 teveel licht gehad.
            Maar no worries,ze gaan goed door volgens mij.
            En klote van je planten hoop dat je niet teveel last krijgt met die rot.
            Zo ben ik ook weer wat tegen gekomen.
            Maar ja,jij ook bedankt voor je reacties en info vond het leuk jouw verslag ook bij te houden
            Suckses.

            @ Update

            Plantjes gaan opzich goed nog weinig spint te zien.
            Overmorgen nogmaals een bayer behandeling geven tot ik die plant vitality en brimex kan halen.
            Vandaag kwam ik weer is iets tegen waar ik niet vrolijk van werd/word.
            Zag 1 tak waar de blaadjes allemaal hingen en die er behoorlijk rood uitzag.
            Ik ging nader onderzoek doen en wat ik toen vond....bah schimmel ofzoiets zag ern niet zo fris uit iig.
            Meteen even een paar foto's van gemaakt.
            En daarna de tak weg geknipt voor het de rest van me plant infesteerd als het dat al niet gedaan heeft.
            Op hoop van zegen zeg maar.
            Ook kom ik af en toe een oranje/bruin achtige substantie tegen op mijn Haze wijfjes.
            Kan op 1 of andere manier geen foto's meer plaatsen dus die komen nog.

            greetzz

            Comment


              Comment


                Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                @ Purple

                idd zou bayer uitstoot kunnen zijn.
                Het gebeurt wel telkens vlak nadat ik de planten bespoten heb.
                En ja wel ik heb een soort pluizige schimmel ontdekt daar,en op dat punt was de tak aan het doodgaan ook.
                De tak verder nagekeken maar zag voor de rest niks meer,vandaar dat ik de tak meteen afgeknipt heb.
                Het was ook het bovenste stuk van de tak,en niet bij de stam.
                Die was gewoon echt niet meer te redden.
                Heb er foto's van,maar ik denk dat ik mn max bereikt heb qua foto's.
                Zal even een donatie maken voor special member,dan heb ik als het goed is weer een beetje ruimte.
                Foto's zeggen echt genoeg als je die ziet.
                Iig bedankt weer voor je reactie

                Greetzz

                Comment


                  Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                  Heej kris, sorry dit snap ik ffkes niet, je kan geen fotos meer erop zetten en nu moet je donatie doen voor special member ? Wat mis ik hier ??? Jammer van die schimmel.. succes.. ben benieuwd naar je pics

                  Comment


                    Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                    Lees ff dit artikel, dan snap je het:
                    http://www.jointjedraaien.nl/cannabisforum/tabel/

                    Comment


                      Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                      Thanks Vale die zocht ik .
                      Ik had deze pagina al is een keer gezien en kon m niet meer terug vinden .
                      ik had het ook al aan Monty gevraagd op de chat,maar die zei dat ik de pinpas van me moeder maar even moest gaan lenen.
                      Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat iig,en was er daarmee ook ff klaar mee.
                      Ik weet dat je eerst zelf goed moet zoeken maar heb het hier best druk en al zoveel aan het zoeken geweest dat ik het gewoonweg niet meer zag,dus vandaar.
                      Ga nu dan toch maar door met mijn verslag
                      nogmaals thanks Vale

                      @ Davibe

                      ik heb te grote foto's gemaakt,sommige 2mb per foto.
                      Tja dan gaat het snel he
                      Heb nu Special member 1 aangevraagd en betaald.
                      Dan kan je ipv 40 mb,100 mb aan foto's droppen.
                      Foto's komen zsm

                      greetzz
                      Last edited by KrisChronic; 4 August 2011, 12:43.

                      Comment


                        Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                        Ben blij dat je er weer ben kris

                        Comment


                          Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                          Thanks Kel

                          @ Update

                          Zo hier dan weer even een update.
                          Moet zeggen dat ik de tel qua weken een beetje kwijt ben door de hektiek van de afgelopen weken.
                          Maar opzich gaat het,heb nog geen schimmel gezien meer,maar wel wat rottere plekjes
                          Hier nog wat beloofde pics daarvan,en van de oranje/bruine substantie
                          PIC_0290.JPGPIC_0291.JPGPIC_0292.JPGPIC_0293.JPGPIC_0294.JPG
                          PIC_0295.JPGPIC_0296.JPG
                          Ook hebben de schatjes wat last van stress de top stelen zijn bijna allemaal wel roodachtig,en nog steeds last van geel wordende bladeren met necrotische vlekken.
                          Weet nou niet wat het probleem is,of het nou aan het verduisteren ligt of dat de PH niet goed is.
                          Moet eigenlijk even een PH meter halen maar het geld is meer dan op
                          Hier wat shots daarvan.
                          PIC_0309.JPGPIC_0310.JPGPIC_0311.JPG
                          Tja wat heb ik gedaan eraan tot nu toe.
                          Ik heb Bio-Heaven gehaald en daarvan langzaam wat meegegeven om er achter te komen of het aan een tekort ligt.
                          Maar daar ligt het niet aan denk ik,dus moet het wel bijna zeker het verduisteren zijn iig de stress daarvan.
                          Of het is een PH probleem.
                          De grond zou het ook kunnen zijn die zit echt helemaal vol met wortels (mischien teveel wortelsnoei gedaan,3x totaal) het is gewoon 1 bonk.
                          Nou weet ik niet of hierdoor de opname van de voeding niet goed is.
                          Voor de rest staan ze lekker in de bloei en groeien wel dicht maar te langzaam (denk ik) ben nu al ruim 2 weken aan het verduisteren.
                          De Haze die als laatste de groei inzette heb gek genoeg helemaal nergens last van (is ook de enige ongetopte plant) ziet er mooi groen uit nog steeds en geen geel blad of ziektes of wat dan ook,die is gewoon echt perfect.
                          Maar zou wel willen weten of het toppen van de planten dit effect teweeg gebracht hebben,want voor de rest krijgen al mijn schatjes dezelfde behandeling op dezelfde grond ed.
                          Ik ga iig de info op het forum nog is goed doorspitten,maar alle tips tussendoor zijn welkom
                          alvast bedankt en op naar de volgende update

                          Greetzz

                          Comment


                            Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                            ik zou ook niet weten wat t probleem kan zijn.. Pptjes kunnen wel vrij veel hebben qua ziektes enzo.. vrij sterke plant..
                            De mijne zijn inmiddels bijna klaar met drogen .. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-Plant/page9

                            Comment


                              Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                              de sterkste planten zijn degene die ongemoeid zijn gelaten
                              iedere ingreep brengt stress met zich mee
                              genoeg kapers op de kust (insecten ,schimmels ,...)
                              de plant weet nog steeds hoe ze het best moet groeien
                              je haze is daar het voorbeeld van

                              dat is mijn overtuiging


                              die schimmel komt door te weinig ventilatie dus ophoping vocht en wondes natuurlijk
                              misschien beter stoppen met verduisteren
                              als je wortelkluit een bonk van wortels is kun je misschien overwegen enzymen toe te voegen
                              die breken de overbodige wortels af tot voedignsstoffen

                              t zijn de gedachten van deze kweker maar

                              hou ze fit

                              Comment


                                Re: KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

                                @ B2N & Update

                                Tja daar heb je helemaal gelijk in B2N.
                                Aanvankelijk leken me schatjes weinig last te hebben van het toppen en dieven.
                                Maar nu ik aan het verduisteren ben is het wel opletten geblazen.
                                Qua insecten maak ik me niet meer zo druk want ik heb genoeg goede insecten op me plantjes heb ik gezien.
                                Van LHB'tjes tot spinnetjes en me planten zijn goed schoon (heb iig niks meer kunnen vinden nog qua spint of iets dergelijks)
                                En idd die schimmel kwam door te weinig ventilatie in de tent.
                                Dit heb ik denk ik opgelost door er nog een ventilator bij te zetten,en uiteraard me plantjes optijd onder een afdak te zetten als het regent.
                                Voor de grond enzymen gebruiken is idd een goed idee.
                                Maar wat voor enzymen moet ik er dan bij doen?,want daar heb ik nog weinig over gelezen en weet daar dus niks vanaf.
                                Ik zal zo en zo daarvoor nog even spitten op het forum.
                                Ik zat zelf ook te denken om in elke kuip een bakje wormen te gooien,dat schijnt ook te helpen.
                                Voor het blad heb ik wat extra stikstof meegegeven.
                                Hier heb ik trouwens nog wel een vraag over.
                                Tijdens de groei heb ik Bio-Grow gebruikt en die heeft 8% stikstof,maar nu ze in de bloei staan geef ik eigenlijk alleen Bio-Bloom en Bio-Heaven wat nog niet eens 3% stikstof bevat.
                                Dit is dus ruim 5% minder stikstof ineens voor mijn schatjes.
                                Mijn vraag is dan ook nu :
                                Moet ik het stikstof gehalte tijdens de bloei ook hoog houden door bij de Bio-Bloom en Bio-Heaven ook nog een beetje Bio-Grow toe te voegen,of moet het stikstof gehalte naar beneden tijdens de bloei,en is die 5% minder normaal?.
                                Ik heb gistern wel voorlopig eenmalig even een Bio-Cocktail gegeven om te kijken of dat me blad probleem oplost.
                                Moet zeggen dat de bloei lekker doorzet nu en de rood/paarse topstelen alweer iets groener worden.
                                Foto's zeggen meer dan 1000 woorden dus hier nog wat shots :
                                PIC_0314.JPGPIC_0316.JPGPIC_0317.JPGPIC_0318.JPGPIC_0319.JPGPIC_0320.JPGPIC_0322.JPGPIC_0323.JPGPIC_0325.JPGPIC_0326.JPGPIC_0327.JPGPIC_0328.JPG

                                Greetzz
                                Attached Files
                                Last edited by KrisChronic; 7 August 2011, 09:44.

                                Comment

                                Bezig...
                                X