Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Sweed Cheese auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer Sweed Cheese auto

    Korting op 420shop
    Ik zie dat velen van jullie een verslagje schrijven, dus heb ik besloten om dit ook te doen.

    Momenteel zijn mijn zaadjes aan het ontkiemen tussen 2 natte watten. Een klein worteltje is al zichtbaar.
    Morgen of overmorgen ga ik deze overbrengen in de potten en dan mogen deze naar buiten.

    (foto's volgen)

    Tips altijd welkom, want het is men eerste keer

    #2
    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

    hee wel een beejte laaat maaar je kunt het altijd proberen tog veeel suc6!

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

      bedankt!
      Ik zou toch wel iets van de planten kunnen halen denk ik?
      Normaal tegen midden-eind oktober zouden ze moeten oogstrijp zijn als het goed gaat.

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

        wat is de bloeitijd dan ? eind oktober ga je iig niet halen de bloeiperiode is nog langer en ze moeten eerst ook groeien he

        succes iig en lezen veel lezen !
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

          van begin tot einde is het normaal 8-tal weken volgens mij??
          Kan ik het bloeien niet versnellen bij een AF'tje?
          Heb hier al zitten rondneuzen maar vind er geen antwoord op

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

            hey medebelg,

            Jah he moet veel eerder starte!
            Ik ben al zeker sinds 5 dagen geleden begonnen met mijn buitenkweek

            Inderdaad, het zal ons nog een uitdaging worden om er iets uit te halen, maar laten we elkaar success wensen.
            Es zien of 1 van ons 2 er in slaagt een grammetje te verzamelen van onze plantjes

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

              Die 8-tal weken van zaad tot oogst zijn (meestal) een schatting, vooral als je buiten kweekt. Nu ben ik zelf geen af'jes aan het kweken maar eerder dit jaar en vorige zomer heb ik enkel af'jes gekweekt en gemerkt dat over het algemeen een buitenkweek autoflower ongeveer 10-12weken duurt van zaad tot oogst, dit hangt natuurlijk ook af van de strain die je gekozen hebt. Sommige soorten bloeien zeer snel, anderen nemen hun tijd
              Als ik je een tip mag geven: veeeeeel forums en growsites lezen, ze helpen echt

              Veel succes alleszins, hopelijk krijg je nog een mooie eerste oogst, altijd een prachtig moment

              grtz
              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                hey landgenoot, ja het is te hopen dat we er nog iets van af halen.
                Hopelijk geen last van toprot en dergelijken.
                Nu nog het zonnetje en de regen die wat moet meezitten natuurlijk.

                Bedankt El Nino! Ik hoop toch tegen eind oktober te kunnen oogsten. In november worden de temperaturen toch te koud?

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                  Oorspronkelijk geplaatst door diScOpOlis View Post
                  hey medebelg,

                  Jah he moet veel eerder starte!
                  Ik ben al zeker sinds 5 dagen geleden begonnen met mijn buitenkweek

                  Inderdaad, het zal ons nog een uitdaging worden om er iets uit te halen, maar laten we elkaar success wensen.
                  Es zien of 1 van ons 2 er in slaagt een grammetje te verzamelen van onze plantjes
                  dan zijn we met 3 ^^ dacht deze eerst micro te kweken maar heb daar echt geen zin in, en het is maar om me wat bezig te houden ook ondertussen, zolang je er in gelooft komt alles goed, ^^
                  Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                  Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                    Oorspronkelijk geplaatst door AutoFlooow View Post
                    hey landgenoot, ja het is te hopen dat we er nog iets van af halen.
                    Hopelijk geen last van toprot en dergelijken.
                    Nu nog het zonnetje en de regen die wat moet meezitten natuurlijk.

                    Bedankt El Nino! Ik hoop toch tegen eind oktober te kunnen oogsten. In november worden de temperaturen toch te koud?
                    Wss wel ja, zeker hier in ons kutbelgie :p. Anders verplaatsen naar binnen en onder een lamp zetten ?
                    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                      Ja dat is een mogelijkheid. Of ik maak een kastje voor buiten en zet daar iets in dat warmte afgeeft.
                      We zien wel, misschien zijn ze tegen dan al dood, je weet nooit :p

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                        kan je ook doen, maar dan moet je wel goed op de vochtigheid letten om toprot te vermijden.
                        Best gwn binnen onder een goeie lamp zetten, en volgend jaar tijdig beginnen
                        wnr komen de foto's eig, ben wel es benieuwd
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                          Oorspronkelijk geplaatst door El Nino View Post
                          kan je ook doen, maar dan moet je wel goed op de vochtigheid letten om toprot te vermijden.
                          Best gwn binnen onder een goeie lamp zetten, en volgend jaar tijdig beginnen
                          wnr komen de foto's eig, ben wel es benieuwd
                          Eens mijn zaadjes de grond ingaan met wortel, ga ik starten met de foto's Eerst een goede camera kunnen bemachtigen
                          Gewonnen binnen onder een lamp? hebben ze dan geen last van luchtvochtigheid gewoon binnen?

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                            Het ontkiemen duurt toch wel langer dan verwacht. Ik wacht nu al meer dan 3 dagen op een worteltje en er is nog steeds niets te zien...

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                              hoe heb je ze gekiemd ? heb je ze donker gehouden en dergelijk ? maar zoals nog kan het soms wat langer duren dan we normaal zijn...
                              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                              Comment

                              Bezig...
                              X