Eerste keer Sweed Cheese auto

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vinne
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 196

    #76
    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

    ik denk dat het beter is dat je ze binnen zet ik vrees dat je er niet gaat komen anders of met een kleine opbrengst
    je kan het ook al soort experiment gaan gebruiken natuurijk ^^
    Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
    Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

    Comment

    • Watchthis
      Advanced Stoner
      Member
      • Dec 2011
      • 59

      #77
      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

      Ik vrees ook het ergste voor je plantjes, als je ze buiten laat staan! Toen ik vanochtend de deur uit ging, rond half 8, was het zo'n 3 graden.. Momenteel is de temperatuur nog wel te overzien, maar stel je voor in wat voor temperatuur je plantjes staan over 4 weken!

      Comment

      • AutoFlooow
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2012
        • 176

        #78
        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

        Ja, ik ben van plan ze binnen te nemen, maar kan ik ze gewoon simpel voor het raam zetten? of heb ik hps lamp nodig? Want ze moeten nog veel groeien denk ik^^ bloei komt er wel in

        Comment

        • AutoFlooow
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2012
          • 176

          #79
          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

          Momenteel staan men 2 plantjes onder 3 spaarlampjes van elk 14 watt. Is dit wel genoeg om te kunnen afbloeien?
          Binnenkort post ik nieuwe foto's.

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #80
            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

            Als de bloei er in komt gaan ze niet ZOVEEL meer groeien.... je spaarlampen zullen natuurlijk werken..... Maar dit alles is natuurlijk te zien wat jij wilt dat zo opbrengen? Zowiezo voor hps gaan dan

            Comment

            • AutoFlooow
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 176

              #81
              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

              Het is men eerste kweekje dus ik ben al tevreden met 10 gram ^^

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


              PA204079.jpgPA204081.jpgPA204084.jpgPA204085.jpgPA204086.jpgPA204087.jpgPA204088.jpg

              Dit zijn de foto's van mijn 2 plantjes.

              Herkent u vrouwtjes of mannetjes?

              Alle info is welkom!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hoelang denken jullie nog dat ze moeten?

              Comment

              • Vinne
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2012
                • 196

                #82
                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                en hoe staat het er momenteel mee ?
                Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                Comment

                • AutoFlooow
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2012
                  • 176

                  #83
                  Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                  Zodra ik een camera in handen heb post ik foto's.

                  Ik denk dat ze niet zolang meer moeten.
                  De hoeveelheid gaat echt wel minimaal zijn, maar het was ook men eerste keer hé.

                  In april ga ik een buitenkweekje AF doen

                  Comment

                  • AudioSystemRolla
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1709

                    #84
                    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                    minimale verlichting is minimale opbrengst he
                    als je er maar wat van opgestoken hebt
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment

                    • AutoFlooow
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2012
                      • 176

                      #85
                      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                      Tis dat, volgend seizoen buitenkweekje. Dat ga allesinds meer opbrengen minder kan gewoon niet^^

                      binnen uurtje komen de foto's

                      Comment

                      • AudioSystemRolla
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1709

                        #86
                        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                        ik ga volgend jaar geurilla een best aantal plantjes wegzetten ivm dat 80% hier wel ontdekt word maar ja dan zal ik af en fem door elkaar zetten dan hoop ik op een leuke verassing ...
                        al ga ik binnen ook wel wat leuks starten volgend jaar ........
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment

                        • AutoFlooow
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2012
                          • 176

                          #87
                          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                          11..jpg11.1.jpg11.2.jpg11.jpgna 11 weken.jpg


                          hoelang denken jullie nog dat ze moeten?

                          (ik weet dat het weinig topjes zijn )

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          mooi!! bij mij was het men eerste keer binnen en eerlijk gezegd vindk het maar beu met lampen verplaatsen, water geven, geur, ...

                          Volgend jaar een buitenkweekje met men 2 zaadjes die ik al besteld heb en maar hopen op een betere oogst dan

                          Comment

                          • Vinne
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2012
                            • 196

                            #88
                            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                            Oorspronkelijk geplaatst door AutoFlooow
                            Tis dat, volgend seizoen buitenkweekje. Dat ga allesinds meer opbrengen minder kan gewoon niet^^

                            binnen uurtje komen de foto's

                            hangt af wat je buiten zet natuurlijk,
                            maar dat zal idd wel meer opbrengen dan indoor zonder hos ^^
                            Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                            Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                            Comment

                            • peuker
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 1281

                              #89
                              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                              heb je geen microscoop of vergrootglas zodat je de tricho's kunt bekijken je vind hier gnoeg informatie op het forum grtz

                              Comment

                              • AutoFlooow
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2012
                                • 176

                                #90
                                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                                neen, heb geen microscoopje liggen. Een vergrootglas misschien wel, maar ooooh wie weet waar.

                                ruwe schatting? btw ze staan nu 11 weken vanaf ontkiemen zaadje

                                Comment

                                Bezig...