Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Sweed Cheese auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

    Ik heb ze tussen 2 natte watten op een bordje gelegd. Daarover een plastiek met gaatjes.
    En dit in mijn kast in het donker. Momenteel heb ik ze op de verwarming gezet. Miss door warmte gaat het vlugger.

    Comment


      #17
      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

      ik steek m'n zaadjes gewoon in de grond ( 1cm diep fzo ) en wacht :p, nog nooit mislukt
      als ze na een week nog niet ontkiemd zijn zou ik me zorgen beginnen maken, nu nog niet
      en als je ze binnen onder een deftige lamp (HPS, led, ...) heb je minder last van vochtigheid dan buiten, zolang er continu luchtcirculatie is van een ventilator.
      Mijn binnenkweek staat gewoon onder een HPS lamp en een ventilator ernaast, geen hoog technologische toestanden maar het heeft me nog nooit teleurgesteld
      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

      Comment


        #18
        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

        okidooo, dit is misschien wel iets voor eind oktober-begin november als ze in volle bloei staat
        Momenteel heb ik een bordje omgekeerd op het andere bordje gelegd voor het donker te maken.
        Ik hoop morgen op een worteltje. Dan zitten ze al 4 dagen tussen de watten... Dit moet toch wel lang genoeg zijn om iets te kunnen waarnemen van wortelgroei.
        Zo niet, gaan ze ook de grond in

        Comment


          #19
          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

          Ik laat ze eerst wel ontkiemen en dan gaat ze voorzichtig in de aarde...zie je meteen hoe de kwaliteit is van het zaad vind ik.
          Ik heb er wel eens 1 bij gehad die ontkiemde wel maar was gwn pasta van binnen.....bagger!!
          Dat weet ik liever meteen dan dat moet wachten tot ze boven is gekomen. Het ontkiemen gaat over het algemeen met
          goed zaad vrij snel, soms al binnen 24 uur. Het boven komen van het plantje kan na het ontkiemen zo nog een week duren...
          zeker als je hem dieper als 1 cm doet! Succes verder!

          "Abba Zabba.....you my only friend"
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

          Comment


            #20
            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

            ja, daarom doe ik het ook tussen de watten.
            Dan zie je wat voor kwaliteit je hebt.
            Morgen zal ik wel meer weten, hopen op een worteltje dan.

            Comment


              #21
              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

              Oorspronkelijk geplaatst door Thurgood Jenkins View Post
              Ik laat ze eerst wel ontkiemen en dan gaat ze voorzichtig in de aarde...zie je meteen hoe de kwaliteit is van het zaad vind ik.
              Ik heb er wel eens 1 bij gehad die ontkiemde wel maar was gwn pasta van binnen.....bagger!!
              Dat weet ik liever meteen dan dat moet wachten tot ze boven is gekomen. Het ontkiemen gaat over het algemeen met
              goed zaad vrij snel, soms al binnen 24 uur. Het boven komen van het plantje kan na het ontkiemen zo nog een week duren...
              zeker als je hem dieper als 1 cm doet! Succes verder!

              "Abba Zabba.....you my only friend"
              zo doe ik het ook, ontkiemen tussen watten, vervolgens de grond in +- 1cm diep en dan na een 50tal uurtjes zijn ze normaal zichtbaar
              Mvg. Vinne,,
              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

              Comment


                #22
                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                Na 5 dagen dacht ik toch wel al een miniplantje te hebben, maar er is dus nog steeds geen wortelgroei???
                Misschien ontkiem ik verkeerd? Of zou ik de zaden gewoon in de grond stoppen nu?

                Zo ontkiem ik (en mijn aller eerste foto's van men verslagje)
                P8261443.jpgP8261442.jpgP8261441.jpgP8261440.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                  je watje is mischien te nat , en je kan er nog een vochtig watje bovenop leggen , zo doe ik het
                  all the true weed smokers got to smoke before they eat

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                    Oorspronkelijk geplaatst door dicecreamman View Post
                    je watje is mischien te nat , en je kan er nog een vochtig watje bovenop leggen , zo doe ik het
                    Ja er ligt nog een watje bovenop ook Maar voor de foto heb ik er dit afgehaald.
                    Ik ga ze eens een dag in een glas water leggen nu.

                    Ze MOETEN en ZULLEN ontkiemen

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                      als ze dezelfde wilskracht hebben als jij komen ze vast en zeker uit
                      all the true weed smokers got to smoke before they eat

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                        ik probeer alles om ze er door te krijgen Zou wel balen zijn, ik koop voor het eerst zaad en dan komen ze alle 3 niet uit

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                          die pech zal je wel niet hebben , gewoon nog effe geduld
                          all the true weed smokers got to smoke before they eat

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                            Oorspronkelijk geplaatst door dicecreamman View Post
                            die pech zal je wel niet hebben , gewoon nog effe geduld
                            I hope so!
                            Heb 1 zaadje van de 3 in de grond gestoken.
                            De andere 2 liggen nog in het glas met water.
                            Ga eens kijken als het iets van verschil maakt

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                              ik hoop en duim mee, echt jammer want zo loopt de hele boel nog meer vertraging op ook,
                              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
                              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                                indd, het is al aan de late kant en dan nu loop ik al terug een extra week achter door de f*cking k*tzaadjes die niet ontkiemen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X