Eerste keer Sweed Cheese auto

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AutoFlooow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 176

    #106
    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

    Heb nooit voeding gegeven. Gewoon puur natuur, maar dan met een spaarlampje van 15 Watt.

    Voor beginnelingen: Met goedkope spaarlampjes moet je het niet proberen voor een grote opbrengst. Ik haal amper 5gram met 2 AF

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #107
      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

      oeie das wel minder maar je hebt dan toch wel wat ervaring voor als je aan het echte werk begint met hps ofzo iets anders maar dan toch iets zwaarder grtz

      Comment

      • AutoFlooow
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2012
        • 176

        #108
        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

        Ik ga het eerlijk gezegd nooit meer binnen proberen. Als ik het nog eens probeer zal het een buitenkweekje worden

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Geur is veel te sterk binnenshuis

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #109
          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

          Daarvoor bestaan filters

          Comment

          • peuker
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 1281

            #110
            Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

            idd en zo kan je 4 keer jaar oogsten in plaats van 1 keer per jaar

            Comment

            • Vinne
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 196

              #111
              Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

              Oorspronkelijk geplaatst door AutoFlooow
              Heb nooit voeding gegeven. Gewoon puur natuur, maar dan met een spaarlampje van 15 Watt.

              Voor beginnelingen: Met goedkope spaarlampjes moet je het niet proberen voor een grote opbrengst. Ik haal amper 5gram met 2 AF
              houdt rekening in droog proces gaat er en heel pak gewicht van je knoppen ...
              ik had een hoofdtop van 101gr nat, en na het drogen naar +-30gr is gezakt..
              Micro kweekverslag (spaarlampenhomemade kast) Diesel, Royal Creamatic & Royal Cheese
              Indoor kweekverslag Big devil & Little cheese

              Comment

              • peuker
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 1281

                #112
                Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                reken maar dat je je nat gewicht door 3 moet delen dan bekom je ongeveer je droog gewicht (ik zit er niet veel naast )

                Comment

                • AutoFlooow
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2012
                  • 176

                  #113
                  Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                  ok, dan wordt dit nog minder^^
                  Binnen paar daagjes gaan ze om

                  Comment

                  • AutoFlooow
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 176

                    #114
                    Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                    ik heb er zo'n 2-3 gram afgekregen van men 2 mini-plantjes onder bureaulampjes
                    Smaak was goed!

                    Comment

                    • peuker
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 1281

                      #115
                      Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                      proficiat het is niet veel maar toch iets en al iets in gedachten voor buiten of ben je al bezig ?

                      Comment

                      • AutoFlooow
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2012
                        • 176

                        #116
                        Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                        dit jaar een easy ryder autoflower geplant en een auto silver haze. beide autoflower.

                        Mijn easy ryder staat al mooi boven, 2 lobblaadjes en 2 mini blaadjes erbovenop.
                        Mijn auto silver haze is helaas niet ontkiemd..

                        te doen met 1 plantje en deze keer goed op tijd begonnen. benieuwd wat het me opbrengt met zonlicht ipv lampen. Hoeveel gram denken jullie?

                        Comment

                        • Sole mio
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 808

                          #117
                          Re: Eerste keer Sweed Cheese auto

                          Ze is net boven,moeilijk te zeggen hoeveel daar gaat aanhangen,als ze buiten al niet opgegeten word door konijnen of slakken.
                          Sukses,en dat spint je bespaard mag blijven.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment

                          Bezig...