Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenbende 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Buitenbende 2013

    Hey vlrs, thanks! De frisian floris bewaar ik voor betere tijden. Als het een keer in April al lekker weer is, dan komt hij er zeker te staan. Met zulk raar weer als dit jaar durfde ik het niet aan. Vandaar dat de line-up voor 90% uit autoflower bestaat dit jaar.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    2013-06-18 14.54.25.jpg2013-06-18 14.54.30.jpgHier nog eens een voorbeeld van de onzin van turfpotjes. Dit is 3 maanden aan wortel van zes planten, kun je nagaan.. Ziet eruit als drie weken.
    Last edited by LR2; 18 June 2013, 14:31.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Buitenbende 2013

        Je zou beter een vogelverschrikker erbij zetten.
        Fijn de natuur maar als het geld kost is het minder.
        Succes met de rest makker.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          Re: LR2's Buitenbende 2013

          Bizar dat vogels toch blijkbaar zo graag wietplanten aanvallen. Zijn dat speciaal door Opstelten getrainde vogels of eten ze dan delen van de plant?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Buitenbende 2013

              Altijd leuk als je zo iets krijgt. Nu nog goed weer en alles is in orde

              Comment


                Re: LR2's Buitenbende 2013

                Altijd leuk inderdaad! Maar ik vind het eerder bewijs van een eerlijke shop. Ze hadden immers ook niets kunnen doen en het gooien op die 99% (maar geen 100!) feminized garantie, zoals sommige shops doen. Kost hen minder, en klanten komen toch wel. Dat GC die 'extra mile' gaat, kan ik waarderen.

                Onderstaande foto's zijn van eergisteren. Op de kiempjes na, dus op de kop af 48 uur na H2O2+H2O behandeling waren de zaden boven de grond. Altijd fijn als voorspellingen uit komen.


                2013-06-25 11.27.10.jpg2013-06-25 11.27.19.jpg2013-06-25 11.27.25.jpg
                Hieronder twee baby blueberries. De linker heeft een flinke sprint gemaakt, hij stond onder een beker. Met dit weer levert dat hogere temperaturen op = voordeel.
                2013-06-25 11.27.31.jpg2013-06-25 11.28.08.jpg De rechter staat normaal ook onder een beker.
                2013-06-26 12.36.20.jpg Kiemende blue cheese autofem.
                2013-06-25 11.27.40.jpg De taiga#2, rare bijna kartel-loze bladvorm! Maar geen gebreken oid. Die achterste had ik voor dood verklaard, 2 maal zelfs (zaadje kapot + uit de grond getrokken door vogels) maarrrrr hij leeft nog, hij leeft nog, hij leeft nog! Jaaaa hij leeft nog, hij is nog niet dood. Onder bekers maken ze echt sprongen per dag! Met lekker weer kunnen ze er alleen niet onder blijven staan.
                2013-06-25 11.27.48.jpg
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Buitenbende 2013

                  Zo, weer 7 dagen verder. Alles doet het goed! Vooral met dit weer. NI (dat was NDB x Ierdbei) is uitgeplant. Evenals de Original Haze en Amnesia, die samen in een goed (lees: licht!) bemeste pot met potgrond en wormencompost mogen. Die bemesting bestaat uit PK korrels rond het plantgat en coniferenmest door de gehele grond. Als er interesse is in meer info, foto's e.d. dan mogen jullie dat best laten horen. Ik maak dit verslag immers voor jullie
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Buitenbende 2013

                    laat maar komen die foto's jij sarcastische pik

                    Comment


                      Re: LR2's Buitenbende 2013

                      inderdaad, foto's!! hahaha

                      Comment


                        Re: LR2's Buitenbende 2013

                        Bam, knal er maar eens wat op ja
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: LR2's Buitenbende 2013

                          Leuk al die tekst echt waar, maar ik wil toch ook wel wat prentjes zien ^^

                          Comment


                            Re: LR2's Buitenbende 2013

                            Ha, ha, dat is gemeen. Doorkomen met die foto's

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: LR2's Buitenbende 2013

                              Rustig maar jongens en meisjes, hier zijn ze al!


                              DSCF5309.jpgDSCF5310.jpgDSCF5311.jpgDSCF5312.jpg FBH1 en FBH2. FBH2 lijdt duidelijk onder het turfpotje en een virus(?). Een tak is uitgelopen tot het formaat van bijna de hele plant, apart gezicht! FBH1 lijkt er minder last van te hebben, maar gaat niet zoals ik gehoopt had. Van je fouten moet je leren. Ze zijn beide circa 30cm, dus ik had ze net zo goed in een half-liter potje kunnen kweken..
                              DSCF5313.jpg De NI. Zie de stokjes als anti-vogel units. Ik heb er maar twee gezet, lekker dicht bij elkaar; dit mogen buds on a stick worden. Gretige groeiers die wel tegen een stootje kunnen, dat kan ik je wel vertellen.
                              DSCF5315.jpg Blueberry autofem en de Amnesia en Original haze in pot. Onderin nog die FBH1. Rechtsachter zie je een sneak peak CJ.
                              DSCF5316.jpg Pepers! Daarboven zie je een oudere blueberry autofem die niet onder de lamp heeft gestaan. Verschil is er veel!
                              DSCF5318.jpgDSCF5319.jpgDSCF5320.jpg De CJ is mooi geknakt, en zo groot had ik de FBH's ook kunnen laten worden (nu al 70cm, als we de knak niet meenemen).. Als ze genoeg wortelruimte zouden hebben. Erg mooie plant, groeit goed door en ook mooi sativa blad en stature. Dit zou best eens een nieuwe favoriet kunnen zijn in de verzameling.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Buitenbende 2013

                                Das beter. Zo kunnen we tenminste wat zien

                                Twee van mijn plantjes staan (eigenlijk onbedoeld) inderdaad na een maand nog in een 0,7l kweekpotje en die zijn ook maar 24cm. Jouw planten hebben wel flink meer bladeren.

                                Die FBH's hebben wel een heel apart blad, of zie ik dat niet goed? Die is niet zo snel herkenbaar als een wietplant. Dat is wel handig in de tuin

                                Wat heb jij toch met aanvallende vogels?

                                Bij jou ook (net als bij djw4) geinig dat verschil qua bladeren met die sativa. Die CJ heeft van die mooie lange vingers. Ik heb een hele zooi verschillende soorten gezet (van 100% indica tot puur sativa volgens de beschrijving), maar ik zie nauwelijks verschil in bladeren.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X