Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenbende 2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LR2's Buitenbende 2013

    Korting op 420shop
    Het jaar is pas een paar dagen aan de gang, de tuin is opgeruimd en mijn oren suizen nog van het vuurwerk. Bedankt Belgen, trouwens!

    Ter voorbereiding van mijn komende zomerkweek, heb ik de grond omgespaaid en alle oude plantenresten er doorheen gemengd. What comes around, goes around! Soms komen er dan wat topjes mee. Soms ook wat zaadjes. Vandaag ging ik eens kijken in de tuin..
    Welnu, de eerste wietplant van 2013 is geboren! Hallee! Ik vermoed dat hij wel al ouder dan 2 dagen is, maar ik kwam hem vanmorgen pas tegen.

    En omdat kweekjaar 2013, voor de plantjes dus al vrolijk begonnen is, leid ik mijn kweekverslag bij deze in.

    Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!

    2013-01-02 14.30.52.jpg

    Een volgende update hoeven jullie voorlopig niet te verwachten. Maar het begin is het halve werk enzo.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: LR2's Buitenbende 2013

    AAAh je bent me voor verdammpt, IK wou het buitenseizoen 2013 aftrappen!

    Gefeliciteerd, maar wel met n bloedend hart eh.

    Comment


      #3
      Re: LR2's Buitenbende 2013

      hier staat buiten vanalles te groeien qua wietplantjes maar of ze zullen overleven is 'n 2de
      blijft leuk spelen.
      grond omspitten doen de wormen wel
      ik mest alleen wat bij en de lol gaat gewoon door
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: LR2's Buitenbende 2013

        Haha sorry flier! Ik had 't ook graag anders gezien.
        De grond omspitten doen de wormen ook, maar met een schep doe je in een dag, wat een kolonie wormen in een maand doet.
        Waarschijnlijk is het plantje een overblijfsel van Bob Marley X Royal Frisian. Eens kijken of die januari overleeft. Kleine kans, maar ach.. Leuk spul!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: LR2's Buitenbende 2013

          Voorlopige opzet, naar vale's voorbeeld, kan nog aan alle kanten veranderen. Dikke kans dat ik de helft ga vergeten anders.

          Als lang/laat/semivroeg-bloeiers:
          New Dame Blanche X Ierdbei Iemand hier tips of wat te vertellen over? Ken de hele soort niet, en hij lijkt veel gekweekt. Hoe is de resistentie? Afbloei, laat of vroeg? etc.
          Frisian Floris (AK47 x RF?) X Grapefruit van vlrs. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
          Pineapple Dane (Eigen selectie, belooft een pareltje te worden maar de tijd moet het leren)

          Als AF:
          Critical Jack van GrowersChoice. De beschrijving belooft een boel, maar dat deed die van de AF mazar ook. Welke een kutplant bleek te zijn.
          Blueberry Diesel ook van GC. Ik heb nog nooit Diesel geproefd, ook de plantsoort niet. Blueberry is me wel bekend.
          Amnesia Autoflower LR#2 x Autohaze F2 uit eigen selectie. Ook een toppertje, lekker zuur.

          Waarom zoveel Growers Choice? Van deze heren, en misschien dames verwacht ik een prima show als ik voor een dubbeltje op de eerste rang zit. De Auto Amnesia is me erg goed bevallen. En het mooiste aan 'voor een dubbeltje op de eerste rang zitten' is dat het maar een dubbeltje kost. Zulke dubbeltjes heb ik wel genoeg om het nog eens te wagen.

          Tot in de pruimentijd!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: LR2's Buitenbende 2013

            met jouw verslag van al dat lekkers zitten wij dus ook eerste rang, waar ik intens van ga genieten komend seizoen

            veel plezier LR2 !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: LR2's Buitenbende 2013

              Schuif ook alvast aan, succes met kiezen

              Ik heb hetzelfde probleem, zoveel soorten en zoveel keus.. kun je beter een online spiekbriefje maken, ook leuk voor de anderen om te zien wat er uiteindelijk overblijft....

              Ierdbei is een zeer goed buitensoortje, vroege afbloeier/ resistenter tegen schimmels. De kruising zegt mij in elk geval niks...

              Last edited by ceBep; 11 January 2013, 22:45.

              Comment


                #8
                Re: LR2's Buitenbende 2013

                Ga ervoor LR2!

                Ik lig lekker op mijn bank, en ik zal je weer volgen !

                Comment


                  #9
                  Re: LR2's Buitenbende 2013

                  Da's goed nieuws vale, over die ierdbei. NDB zou een 'nieuwere variant' van de originele oude hernieuwde white widow zijn. Die is ook succesvol te kweken buiten, dus ik denk dat deze toch de tuin in zal gaan.
                  Ik speur nu lekker het web af opzoek naar mooie soortjes, de collectie kan immers niet groot genoeg zijn. Wel is het afwegen wat ik waar neer ga zetten, en wanneer, we moeten binnen de perken blijven eh! De tuin heeft een kleine overhaul gehad, dus ik moet eens met het parentaal gezag gaan overleggen welk deel mij toe mag komen.
                  Misschien ga ik zelfs in eigen bos guerilla doen, de brandnetels aldaar halen de 2.5m dus de wiet zal het ook lekker doen. Misschien loost de overbuurman, tevens varkensboer, wel wat van zijn mest ieder jaar. Ik heb netels van dat formaat nog nooit gezien in ieder geval. Prikt goed in de ogen, en het voorhoofd, en alles daarbeneden! Er ligt in ieder geval voldoende gebruikte canna-aarde (bedankt binnenkwekers die hun afval in willekeurige bermen en bossen lozen, beetje jammer alleen dat de verpakking mee moet!). Omdat er slangen gesignaleerd zijn, en ik ze graag zou schieten met een camera, zal ik toch vaak in dat bos komen. Twee hobbies combineren is nooit verkeerd.

                  MW en B0riis, thanks voor de ondersteunende woorden!

                  Ah man, het is zo jammer dat het nog zo lang duurt, maar ik houd me sterk en probeer mijn enthousiasme wat te onderdrukken. Teveel vooruit plannen is immers ook niet goed
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: LR2's Buitenbende 2013

                    Ik heb hier een Recovery Dame Blanche (OMNI) en die geeft aan White Widow x ( Skunk#1 x Northern Lights#1).

                    Je hebt in elk geval al heel veel voorpret ervan, dat is het leuke ervan

                    Comment


                      #11
                      Re: LR2's Buitenbende 2013

                      succes met de mannen
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #12
                        Re: LR2's Buitenbende 2013

                        Mooi lijstje, succes met de Frisian Floris. (PS: Floris Frisian = Ak47 x Royal Frisian en ik had je ook nog een Frisian Floris x Outdoor Grapefruit erbij gegeven, deze heeft alleen nog geen naam)
                        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                        Comment


                          #13
                          Re: LR2's Buitenbende 2013

                          @vlrs: thanks! Klopt ja! Ik heb die dus de verkeerde naam gegeven. Bedenk maar een mooie nieuwe
                          @vale: ik denk dat de recovery dame blanche en new dame blanche niet veel van elkaar af liggen. Zal een smakelijk soortje worden gezien de ancesterie!
                          @poepzak: hehehe die mannen komen in een glazen kooi vol slangen, beetje stuifmeel melken en daarna de vuilbak in.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: LR2's Buitenbende 2013

                            hee lr! ziet er weer smakelijk uit dit jaar! ga je wel weer volge !
                            bak vol slange =-O heb je die ook al? combi met de vleeseters of wat?

                            slange vind k wel egt gruwlijk show is wat piccas!

                            als je nog zade nodig heb.. pm me maar! mss kunne we wat regele

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: LR2's Buitenbende 2013

                              Haha ik heb een terrarium met, helaas, maar 1 slang. Daar laat ik de mannen in bloeien, het stuifmeel zou 1cm glas en drie muren door moeten om een plant te bestuiven. Dus ik kan lekker zelf kiezen welke man welke dame bevrucht.
                              Ik zal eens kijken of ik je een mooi kiekje kan mailen, eerst eens zien of ik mijn eigen mail nog in kan komen.. Jouw plan mag er ook wezen Damn Nice! Ben erg benieuwd naar die verduisterbak van je.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X