2013 Akker growing

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Re: 2013 Akker growing

    Weet nog wel een online shop met bioproducten.
    Ze verkopen bijv. Bio tomatenvoeding in 20L vaatjes en ook de tabs hebben ze in grootverpakking, voor de guerilla bijvoorbeeld
    Bioplantenvoeding.

    Keuze genoeg op het web.
    Je voedingskeuze is vooral afhankelijk van de grond ter plaatse, wat zit er in, welke samenstelling etc. Liefst zou je wat monsters nemen, en die meten op pH en EC.
    (Tip: Bij de Welkoop testen ze je grond gratis
    Ga geen voeding kiezen om het leuke flesje, of omdat Jan-Willem-van-het-forum dat ook gebruikt.
    Als je plantjes naast (in) een maisveld staan hoef je waarschijnlijk helemaal niks te voeden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • SpaceHaze123
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 121

      #32
      Re: 2013 Akker growing

      dankje voor de informatie QnQ!
      dus dan hoef ik eigenlijk niks tekopen? of zou ik toch een bloei- en wortelstimulator kopen?

      UPDATE2:
      Zaden zijn binnen! + ik ben ze ook al aan het ontkiemen

      Foto-0002.jpg
      Last edited by SpaceHaze123; 8 April 2013, 13:03. Reden: Ontkieming

      Comment

      • m1k3yzz
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 149

        #33
        Re: 2013 Akker growing

        chique boel! ik kijk mee!

        Comment

        • SpaceHaze123
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2012
          • 121

          #34
          Re: 2013 Akker growing

          Gezellig m1k3yzz!

          Update3:

          De zaden zijn ontkiemt en zullen in kleine potjes gaan en voor gegroeid worden!
          alleen heeft de O.G. kush nog wat tijd nodig

          Foto-0003.jpgFoto-0004.jpg

          Nog even een vraag: kan ik deze plantjes voor groeien onder een 100 watt gloeilamp?

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: 2013 Akker growing

            Nope, gloeilampen zijn nutteloos.
            Spaarlampen, TL of de zon.smiley54.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • SpaceHaze123
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2012
              • 121

              #36
              Re: 2013 Akker growing

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Nope, gloeilampen zijn nutteloos.
              Spaarlampen, TL of de zon.[ATTACH=CONFIG]169534[/ATTACH]
              Thanks dan gebruik ik TL of eventueel de zon (is een dakraam genoeg ?)

              grtz

              Comment

              • SpaceHaze123
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 121

                #37
                Re: 2013 Akker growing

                Update4:
                Sommige zijn al boven de grond aan het groeien! maar hebben een paarse steel is dit normaal ?

                Foto-0006.jpgFoto-0007.jpg

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #38
                  Re: 2013 Akker growing

                  Jaa hoor, trekt wel weer bij.
                  Toevallig gister lowryder zaden in de grond gestopt die hadden een groene wortel.. trekt allemaal wel weer bij

                  Succes!

                  Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                  Comment

                  • SpaceHaze123
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2012
                    • 121

                    #39
                    Re: 2013 Akker growing

                    Oorspronkelijk geplaatst door Heribei
                    Jaa hoor, trekt wel weer bij.
                    Toevallig gister lowryder zaden in de grond gestopt die hadden een groene wortel.. trekt allemaal wel weer bij

                    Succes!

                    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                    dankje voor de snelle reactie ik zal wel zien wat hij doet!

                    Thanks!

                    Comment

                    • SpaceHaze123
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 121

                      #40
                      Re: 2013 Akker growing

                      Update5:

                      Het lijkt wel of de O.G. Kush niet meer wilt groeien en andere huismerk producten van wietzaadjes groeien ook vele trager dan de soorten van de greenhouse!

                      Foto-0008.jpgFoto-0009.jpg

                      de rest groeit gewoon hard door! ik denk dat ik ze vanavond onder een tl zet omdat ze nogal lijken te strekken.

                      grtzz

                      Comment

                      • SpaceHaze123
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 121

                        #41
                        Re: 2013 Akker growing

                        Update6:

                        vandaag lekker weertje dacht: ''buiten ermee!"

                        Foto-0010.jpg

                        Comment

                        • SpaceHaze123
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2012
                          • 121

                          #42
                          Re: 2013 Akker growing

                          Update6.5:

                          12 graden hebben ze overleefd! hopelijk kunnen ze al tegen de nacht temperatuur.

                          Comment

                          • SpaceHaze123
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2012
                            • 121

                            #43
                            Re: 2013 Akker growing

                            Update7:

                            S'nachts gaan ze toch binnen ze krijgen weer terug paarse stelen wat dus niet zo goed is.

                            Foto-0011.jpgFoto-0012.jpg

                            ohja een van de plantjes heeft zo te zien maar 1 lob blaadje kan hij zo nog wel verder groeien?

                            Comment

                            • Wietefras
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2013
                              • 4374

                              #44
                              Re: 2013 Akker growing

                              Een wietplant heeft toch wel wat warmer weer nodig om te groeien? Dacht dat ze pas vanaf een graad of 18 echt aan de gang gingen en als je daaronder ging dat dan de groei stil valt.

                              Ik had er laatst zelfs al last van met mijn sla planten. Had er wat teveel gezaaid om onder mijn kantelraam in het zonnetje te kunnen zetten. Daarom maar vast een paar naar buiten in de folietunnel gezet. Die buiten stonden zijn nog net zo klein als ik ze een week geleden buiten zette. Die binnen stonden zijn flink gegroeid. maar goed, toen was het ook wel vreselijk koud buiten (nachtvorst en ellende zelfs)

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              • SpaceHaze123
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2012
                                • 121

                                #45
                                Re: 2013 Akker growing

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                                Een wietplant heeft toch wel wat warmer weer nodig om te groeien?
                                Ja inderdaad daarom haal ik ze ook binnen in de nacht en ze gaan alleen buiten als het 18 graden + is .

                                bedankt voor deze wijze tip ik heb ze ook veel te snel buiten gezet komt door het goede weer van zondag

                                Comment

                                Bezig...