2013 Akker growing
Collapse
X
-
-
Re: 2013 Akker growing
Zeer zeer slecht nieuws!
Mijn ouders waren het niet eens dat ik wiet aan het kweken ben en hebben mijn dames in de vuilbak gegooid heb ze eruit gehaald en in de grond gestopt op een guerilla spot maar ze zijn in kritieke toestand want ze waren helemaal slapjes. ik denk niet dat ze het gaan halen wat ik zelf jammer vind want ze waren net zo goed aan het groeien.
wat ik nu van plan ben tjah ik denk gewoon doorzetten!
heb nu 2x white widow ontkiemd.
en ik krijg morgen mijn autoflowers binnen
DUS overleg altijd met je ouders wat je van plan bent om deze toestanden te voorkomen!
ik zelf ga na dit seizoen verhuizen dan heb ik dit probleem niet meer
Wens me succes!
grtzzzLast edited by SpaceHaze123; 5 May 2013, 18:39.Comment
-
Re: 2013 Akker growing
Ah joh, niet getreurd het seizoen is nog maar net begonnen. Ik hoop dat de veerkracht van deze plantjes je versteld doen staan. Ik bedoel het kan nog best goed komen met je plantjes als ze niet helemaal gevloerd zijn en plat liggen.
Er liggen al weer twee WW klaar en er komen 10 Autoflowerts. Kan nog best knallen worden dit jaar
En op de valreep nog een wijze les van thuis meegekregen. Eerst GOED checken of het kan...ALTIJD, niet alleen bij je pa en ma.
SuccesLast edited by JiMBR0wsKi; 5 May 2013, 20:06.Comment
-
Re: 2013 Akker growing
Bedankt ik zeg altijd maar eigenwijs is ook wijs!
4/5 Lemon haze autoflowers zijn ontkiemt
1/2 White widow is ontkiemt
de silver haze auto ga ik wat later planten
Met de andere plantjes tjah gaat beter als verwacht eigenlijk 5 van de 10 gaan het waarschijnlijk nog halen maar dat zal afwachten worden!
Zouden ze ook geen hermas kunnen worden ?
want ze zullen denk flink aan het stressen zijn om te overleven ?
Foto's volgen
Comment
-
Re: 2013 Akker growing
5/5 lemon haze autoflowers zijn ontkiemt
de white widows liggen nogal still ze doen weinig :o
de ene is wel ontkiemt maar groeit niet echt verder wat me verbaast!
naja de andere plantjes er is weer leven te zien!
4/9 leven nog
Foto-0034.jpgFoto-0035.jpgFoto-0036.jpgFoto-0037.jpg
hopen dat deze nog grote bomen worden
stay tuned
Comment
-
Re: 2013 Akker growing
Oeps..haal hem er onmiddelijk uit en stop hem in een pot met vochtige (niet zeiknatte) aarde.
zoals je beschrijft is het zaadje ontkiemt en het worteltje gaat niet verder op zoek naar water. Het ligt waarschijnlijk te nat en gaat op deze manier rotten.Comment
-
Re: 2013 Akker growing
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpicComment
-
Re: 2013 Akker growing
hoe staan je plantjes erbij
?
Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013Comment





Comment