Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

    Korting op 420shop
    Ok medegrowers, hier gaan we dan voor nog een ronde.
    Aangezien ik vorig jaar een heerlijk wietje had van mn pineapple chunk en ik toch wel een grote cheesefan ben, dacht ik laat ik dit jaar eens een cheesefeestje houden.

    Welke Strains:

    BBs Blue cheese - BBCheese x Blueberry male
    BBs Cheesy dick - Moby dick( critical Mass x Jack herrier) x BBcheese
    BBs LA cheese - BB cheese x La confidential male
    BBs cheese Dawg - BBcheese x Chemdawg 91
    BF Pineapple Chunk - Pineapple x (cheese x skunk*1)
    GH Cheese

    2 komen er in vollegrond 2 in 20l emmers en 2 in 20l potten, welke ben ik nog niet zeker van , gaat afhangen van welke er het beste groeien

    in ideaal omstandigheden zou de cheesy dick en pineapple in vollegrond moeten komen. de bluecheese en cheesedawg in de emmers, en de la cheese en GH cheese in de potten, maar zoals ik al zij als er 2 goeie groeiers tussenzitten krijgen ze de voorkeur om in vollegrond te belanden. verder ga ik rond ongeveer half juni beginnen verduisteren. omdat ik vorig jaar pas eind oktober de GH cheese heb kunnen oogsten

    verder gebruik ik plagron batmixpotgrond om wat extra voeding in de grond te krijgen als ook in de potten. en bionova voeding moest dit nodig zijn

    ontkiemen gaat dit weekend gebeuren dan 16mei naar buiten vollegrond in. de rest zal ik iets vroeger verpotten
    IMAGE_0981.jpg
    Last edited by PropainBob; 2 May 2013, 21:51.



    #2
    Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

    Ben benieuwt naar je blue cheese, ga um dit jaar ook zetten
    De pineapple heb ik op mijn lijstje voor volgend jaar dus ga zeker dit topic volgen.

    Veel succes!

    Comment


      #3
      Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

      Flinke kaasplank, ben benieuwd welke de lekkerste wordt en welke het 't mooiste doet buiten! Succes!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

        Mooi al die kazen.
        Ben ook erg benieuwd wat de verschillen gaan zijn in groei/bloei en smaak
        Succes !
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

          Mooi, ik heb er ook 4 soorten kaas staan.

          Comment


            #6
            Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

            hey dank je allemaal,
            ja ik had vorig jaar een goed resultaat van men vorige buitenkweek, enkel spijtig van de slechte nazomer, maar desondanks in totaal van 3 planten 200g droog en enkel bij de GH cheese 4 gram rot ongeveer, de pineapple op 80g gedroogde bud niets rot, dus dit jaar ga ik afdekken, zodanig dat ze wat vroeger in bloei gaan, en na wat zoeken naar leuke strains dacht ik van kom laten we gek doen, en heb ik een resum aan buddha seeds gekocht, wat je waarschijnlijk ook nog gaat tegenkomen in dit verslag zijn men broer zen BBcheese, BF vanilla kush en waarschijnlijk nog wat autoflowers, maar dat is dan weer zijn "verhaal", voorlopig het ontkiemen uitgesteld door het grijze weer, vanaf dat ze ontkiemt zijn en mooi bovenstaan zal ik weer wat foto's plaatsen, kzou zeggen schuif er gerust bij en hopelijk wordt het iets dit jaar, zal dit jaar ook proberen een deftig growreport optestellen met een mooi smokereport op het laatste.


            Comment


              #7
              Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

              Ok kleine update begin deze week ontkiemt, door het slechte weer dan maar snel en "tl constructie" opgezet, ze zijn allemaal overgepot van hun stekkepotjes behalve de pineapple chunk die mag nog effe in de propagator blijven staan,

              de race voor vollegrond is alvast goed begonnen, de CheesyD, GH cheese en de Bluecheese zijn er hard voor aan het strijden, ondanks het kleine gestrek hier en daar van het grijze weer afgelopen dagen, zijn ze toch goed hun best aan het doen,
              IMAGE_109.jpgIMAGE_106.jpgIMAGE_110.jpgIMAGE_107.jpgIMAGE_108.jpgIMAGE_105.jpg


              Comment


                #8
                Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                hier zijn we dan weer, de dames zijn hier en daar wat gestrekt maar dat is al opgelost
                foto's van ongeveer een week geleden, wat is er ondertussen verandert
                Pineapplechunk in 20l emmer
                CheeseDawg in 20l emmer
                LA Cheese in 20l pot
                GH Cheese in 20l pot

                CheesyD en de Bluecheese hebben de race voor vollegrond gewonnen, zij blijven nog tot ijsheiligen in hun potjes staan. daarna zullen ze rijkelijk beloond worden in de vollegrond vanachter in de tuin, die grond is opgewaardeerd door wat homebrew compost en een zakje batmix.

                verder heb ik ook nog 2RQS Creamatic en een RQS hazeautomatic ontkiemd deze zullen uiteindelijk in 10l potten komen (IMHO vind ik AF nu niet echt iets om een Growreport voor optestellen)

                na ijsheiligen zal er de volgende update komen

                IMAGE_111.jpgIMAGE_112.jpgIMAGE_113.jpgIMAGE_114.jpgIMAGE_115.jpgIMAGE_116.jpgIMAGE_117.jpg


                Comment


                  #9
                  Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                  Update?

                  Comment


                    #10
                    Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                    Ijsheiligen 2014 misschien ?
                    Ben ook wel benieuwd hoe ze erbij staan P'Bob ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                      Hoihoi beste medekwekers, hier ben ik weer. ben even weg geweest, had ook wat last van technische probleempjes maar hier zijn we dan weer

                      alles loopt goed, enkel wat last met voeden. was bionova aan het gebruiken en de plantjes kregen niet genoeg magnesium, heb ik mezelf maar een zakje greenhousepowderfeed hybrids gekocht en ik moet zegge ik ben aangenaam verast, alhoewel hun zaden bagger zijn. kan ik niets dan goed spreken over hun voeding, maar afwachten tot de oogst voor een definitief antwoord.
                      voor de rest wat staat er nu allemaal

                      1ste foto: ak af had ze net voor het slechte weer van mei en juni buitengezet heeft wat afgezien maar desondanks "de verzwaarlozing" is ze overeind gebleven klein schattig plantje

                      2de foto: RQS creammatic juist in bloei een gewoon afje

                      3de foto: een autistisch RQS bluematicje groeit niet gelijk en zet takjes waar ze wil

                      4de foto: de normale zuster van de bluematic hier geen last van wildgroei

                      5de foto: RQS northernlight af ,kleine verbazing dat het toch een best mooi plant is voor een autoflower

                      6de foto: GH cheese duidelijke sativa skunk pheno smalle bladeren weinig vertakkingen, nog wat geel van de ondervoeding te zien maar zoals bij de rest van de planten is dit opgelost

                      7de foto. LA cheese toch wel duidelijk de meest indica van al de pot planten, mooi struikje en sterke plant niks op aantemerken

                      8ste foto: CheeseDawg de grootste van de pot planten zit iets meer sativa in de groei dan ik had verwacht maar toch een duidelijke indica overheersing

                      9de foto: pineapple chunk deze was in het begin wat kleiner en kon geen enkel mooi blad aanmaken maar ze heeft zich herpakt en staat nu mooi gelijk met de rest door haar stress en tragere groei heeft ze wel de minste voedings tekorten opgelopen

                      10de foto: vollegrond vanilla kush kleinder dan de rest van de vollegrond planten maar bijna 100procent indica typische struik groei

                      11de foto: bluecheese mooi plant 50/50 pheno

                      12de foto: Cheesydick sterke plant dikste stam zware vertakkingen hier verwacht ik toch wel het beste resultaat mee

                      13de foto: bluecheese 75/25 indica sativa pheno echt mooi om het verschil van pheno's te zien, de een meer skunk sativa en de ander meer blueberry indica. op de achtergrond ook men afdekhutje moet enkel nog met plastic bekleden worden maar dat is voor dit weekend

                      14de foto: Bleumatic AF die niet kon volgen met de rest

                      15de foto: vollegrond bak 5planten 2x bluecheese 1x bluematic 1x cheesydick 1x vanillakush

                      Zo dat was de update dan weer, als er vragen zijn stel ze maar, opmerkingen geef ze maar, of advies biedt maar aan

                      P.S. RQS begint me wel tegen te steken, vooral hun haze AF had een 3 pak gekocht een vriend van me ook, van de 6 waren er 5 mannelijk nog niet herma nee gwn mannelijk, geen haren maar onmiddelijk ballen
                      Attached Files


                      Comment


                        #12
                        Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                        hier zijn we dan weer en de voorbloei heeft het feestje bereikt, was van plan om te verduisteren maar door nieuwe factoren is dat achterwegen gelaten dit jaar.
                        ondertussen alle Bluematic's, de ak en de northernlights autoflower omgedaan, ak hangt nog te drogen, bleumatics vielen tegen qua smaak, northernlights was deftig rocksolid nugs maar een average smaakje en een rustige high,

                        Heb de stam van alle vollegrond planten moeten knakken en verhangen omdat ze toch iets teveel over de stelling kwamen, allemaal goed verlopen. plooien zijn mooi bekomen

                        hier gaan we dan

                        Foto1: wat pepers met de ouwe getrouwe waakhond Brutus

                        Foto2: LA Cheese

                        Foto3: GH Cheese

                        Foto4: Pineapple Chunk

                        Foto5: CheeseDawg

                        Foto6: Vanilla Kush

                        Foto7: Blue Cheese #1

                        Foto8: Blue Cheese #2

                        Foto9: CheesyDick

                        Foto10: RQS Creamatic

                        Foto11/12/13: RQS akautomatic klein gebleven; goeie 5g afgekomen is nog aan het drogen maar wel een zwaar haze geurtje
                        Attached Files


                        Comment


                          #13
                          Re: P'Bob's Outdoor CheeseGardenParty

                          Mooie planten man ! ik heb zelf ook Blue Cheese staan in volle grond. eentje is al meer als 3 meter hoog! (check it out : http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/29666-Buitenkweek-2013-featuring-3x-Blue-Cheese-2x-G13-Haze-1xLow-Diesel )

                          Veel geluk gewenst met je kweek dit jaar !

                          Comment

                          Bezig...
                          X