Mededeling

Collapse
No announcement yet.

max390's Outdoor AutoFlower kweekje (+ ¿¿¿).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: max390's Outdoor AutoFlower kweekje (+ ¿¿¿).

ziet er netjes uit max !!

gl

groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bedankt Cookaap en k1.

Tussenstand:

20130508_203046.jpg 20130508_202952.jpg IMG_0594.jpg
      08-05

Niet uitgekomen/boven de grond(tot nu): 3 x AK 47(één zeker dood),1 x DieselRyder, 1 x Haze en 1 x Royal Dwarf(was FreeBee bij bestelling).
      Overleden zaadje was nogal raar, omdat deze al een wortel had maar is toch helemaal verrot.

Zal de niet uitgekomen zaden niet vervangen of andere zaaien(had met uitval gerekend daarom zoveel gezaaid).
      Attached Files

Comment

ziet er goed uit,zal je ook volgen

veel succes

Comment

@leyze
          Bedankt, ben blij dit te horen.
          Je bent zelf ook heel goed bezig.

Update(zonder foto).

Volgende zaden zijn nog niet opgekomen: 2 x AK 47 en 1 x DieselRyder, heb de zaden even uit de grond gehaald en deze hebben nog niks gedaan(nog niet opengebarsten) dus die kan ik haast wel afschrijven dat ze nog wat doen.

Hou de waarschijnlijk dode zaden nog even(je weet maar nooit) totdat ik de plantjes moet overzetten, van de 27 die ik geplant heb zijn er dus 24 over(89% opkomst als ik het goed heb berekend, procenten liggen me niet).

Comment

Foto update

Plantjes groeien lekker het enige nadeel bij sommige plantjes is dat naast het zaadje wat soms moeilijk los komt er ook nog een vliesje is, als het plantje geen kracht genoeg heeft en het vliesje niet opdroogt en wegvalt kan het plantje doodgaan.
            20130511_122904.jpg 20130511_122732.jpg
            11-05

Nu al paars?!
            Dit plantje is nu al paars, jammer genoeg is het er maar één(Dark Devil).
            IMG_0614.jpg IMG_0616.jpg IMG_0618.jpg IMG_0619.jpg
            11-05

Als deze nu al paars is zal dit nog wat goeds beloven(of niet natuurlijk), hopen dat de stampers en trichomen ook paars zullen worden dan zal het zeker een leuk totaalplaatje leveren.

Comment

Dat is snel Gaat een mooie plant worden!

Comment

gaat lekker

Comment

als een gamer die paarse plant ziet dan denkt ie meteen dat het ultra-rare is zoals in mmo's (nou ben ik er zelf een en vindt ik het ook "rare"), maar al met al een mooie toevoeging qua kleur, hopen dat die gefeminiseerd is.

peace!

Comment

@Cookaap
                    Snel zeker, nu maar hopen op meer Paars.

@phangngaone
                    Dankje.

@lwdhaze
                    Ligt eraan welke MMO(bij één game die ik ken is oranje Ultra rare/Legendary), ze mogen ook wel vroeg paars worden voor de prijs die de zaden gekost hebben.
                    Dat is een Sweet Seeds variëteit/soort die hebben alleen maar gefeminiseerde zaden(tenzij deze hermafrodiet word).
                    Er zijn andere kleuren dan paars, volgens mij zijn dit rood, geel,groen(lol), zwart en bruin.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Omdat er zoveel uitval was, kon ik het niet laten.
                    20130514_180134.jpg
                    14-05
                    Heb niet alles gezaaid(één zaadje).

Strekkertjes

20130514_180831.jpg 20130514_180722.jpg
                    14-05

Morgen krijgen de planten wat water met Plagron Roots(halve dosering).

Comment

gaat lekker hoor
                      zou ze wel niet te lang in die kleine potjes laten
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@poepzak200
                        Bedankt, je bent ook goed bezig met lekkere soortjes.
                        De ergste strekker is ongeveer 3/3,2 cm, heb de laatste dagen druk gehad maar kan verzekeren dat ze binnen 2 weken overgepot worden(al dan niet morgen, als er nog een gaatje opent).

Schimmels en bacteriën(en Plagron Roots).

20130517_115154.jpg

Vandaag er eindelijk aan toe gekomen om Plagron Roots te geven.
                        Nu kon ik ook de door growshop gesponsorde Piranha (mycorrhiza,schimmel)testen in combinatie met de gekochte VooDoo Juice (bacteriën), de Tarantula zal ik morgen proberen te geven(dacht dat het anders een beetje teveel in één keer zou zijn).

Jammer genoeg is het paarse plantje groen geworden, nu maar hopen dat er in een latere fase wat kleur in de planten komt.
                        Anders voor mij geen Sweet Seeds meer.

Comment

paars van de kou en /of stress ?

succes!

al overgepot?
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Gelaagd.

20130519_171140.jpg 20130519_171428.jpg 20130519_171644.jpg 20130519_171656.jpg 20130519_171816.jpg 20130519_171944.jpg
                            05-20
                            Heb mijn medium in vele lagen in de pot gedaan: eerste laag bio super mix en wormenmest, tweede laag Plagron lightmix zonder perliet aangevuld met Canna Coco Professional Plus perliet en Seramis kleikorrels, derde laag Bio supermix en wormenmest,vierde laag Plagron lightmix zonder perliet aangevuld met perliet en Seramis kleikorrels en vijfde laag Atami Janeco Light mix .

VIP behandeling.
                            20130519_172527.jpg
                            05-20
                            Dit plantje had zo'n extreem lange wortel die nog intact was, dat deze als enige in een 5,7 liter pot is gegaan.

Jammer genoeg kon alles niet in één bak/kuip.
                            20130519_205709.jpg 20130519_205726.jpg 20130519_205740.jpg
                            05-20
                            Alles is overgepot en zal (behalve de kleine potjes) in deze potten blijven totdat ze hun geslacht hebben laten zien.

Moet later alleen nog bepalen of de planten in 11 of 18 liter potten zal gaan(of een combinatie van beide).

Extra informatie.
                            Heb dit jaar vele soorten aarde, substraten en natuurlijke meststoffen:

Atami Janeco Light mix, Canna Coco Professional Plus+, Canna Terra Professional, Gold Label Special Mix Light, Gold Label Special mix, Plagron Light mix zonder perliet, Plagron Bio Supermix, Plagron Wormenmest/Mega Worm, Agra Perliet en Seramis kleikorrels(verkeerde gekocht).

Met coco's kun je de watervast houdende eigenschappen van aarde verhogen.
                            Last edited by max390; 26 May 2013, 02:32.

Comment

ziet er mooi uit max390 ;D, khad je nog een PM gestuurd.
                              Keep on growing dat dank!!

Comment

De planten gaan niet echt snel.
                                Mij is wel opgevallen dat in elke bak waar een Smart Pot in staat ik nooit last heb van teveel water(onder in de bak), ook als het heeft geregend of als ik iets teveel water heb gegeven.

20130524_153652.jpg 20130524_153718b.jpg
                                05-24

Zal morgen een foto maken van de Blue Mammoth omdat deze (tot nu) iets blauw/donker groen is.

Comment

Bezig...
                                X