Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@tupacalyps
Moeilijk en op sommige foto's kun je niet echt zien welke plant welke is, dit omdat de planten nogal dicht bij elkaar staan.
Enige AutoFlower die zo groot is is de Big Devil, maar heb zo weinig hoop voor deze plant omdat deze net 2 weken in de bloei zit en de anderen al bijna klaar zijn.
Had even geen tijd voor een update(kwamen wat dingen tussen).
De Dark Devil#2, #3, Red Poison#1 en de Auto Haze hebben allemaal schimmel(waarbij het bij de Auto Haze minimaal was).
Let nu dus extra op en zal deze versnelt oogsten, Auto Haze zal zo lang als mogelijk blijven.
Moet wel zeggen dat ik verbaast ben met hoe goed/veel de Auto Haze is gegroeid, echt een lekkere dame.
Jammer genoeg is dit de enige plant die het tot nu zo goed doet.
Moest jammer genoeg uit nood 3 planten oogsten(in verband met schimmel), Red Poison #1, Dark Devil #2 en Dark Devil #3.
Schimmel eruit gehaald en het hangt nu te drogen.
Ook klopt er niets van de aangegeven bloei periodes, ben dus sinds kort weer met voeding begonnen.
En dan nog een paar foto's(de foto's zijn oud ,maar er kwamen wat dingen tussen).
@ Cookaap
Bedankt, Jammer genoeg ruikt de paarse plant naar benzine.
Jouw Red Escape ziet er ook goed uit, heb wel gemerkt dat groene pheno's lekerder ruiken dan paarse(bij mij in ieder geval).
@ stafford
Jammer genoeg staat er nu nog maar één Red Poison(bij de andere moest ik te vaak schimmel eruit knippen), er is nu iets paars in de plant maar had op meer gehoopt.
Hmm dat ia toch vind ik erg vaak met de zaden van sweetseeds helaas.
Ik heb toch hier en daar wel wat gezien,zelf beleefd, en ervaren.
De blackjacks zwelde nooit op.
De big devils werden bruin.
De afs kregen ind 7 vd 10 al vroeg schimmel..
En ook dezelfde problemen bij veel oude forum members helaas destijds.
I dont know about them spanish passion.
Ben benieuwd
Vind het heel jammer om mee te delen, maar moet verschillende planten vandaag gedwongen oogsten door schimmel.
Zal zo eerst wat foto's maken en dan de RQS Automatic Jack Herrer, Sweet Seeds Dark Devil#1 en de Sweet Seeds Red Poison #2 oogsten, als er nog schimmel bij andere planten zit zal ik overwegen of die dan ook geoogst moeten worden .
De Red Poison#2 niet geoogst, daarvoor in plaats de +Speed#1 en Auto Haze maar geoogst.
Moet zeggen dat de RQS Jack Herrer, +Speed en de Auto Haze het lekkerst ruiken, vind wel jammer dat ik de planten niet tot hun maximum kon pushen.
Als binnenkweker zul je er helemaal op los kunnen gaan met deze soortjes, al heb ik slechte dingen gelezen over de +Speed(slechte ontkieming/zeer lage opbrengsten).
De Jack Herrer is wel een unieke soort, subtiel zoet met een hint van zurige citroen die weer een beetje naar mandarijn gaat(in het beschrijven ben ik nogal een kluns).
De +Speed heeft dezelfde geur als een White Widdow(citroen), alleen iets intensiever(mijn White Widdow was nog niet helemaal afgebloeid toen ik deze moest oogsten, heb dus geen goeie referentie).
Dark Devil #1 Sweet Seeds: hhmm... 2 van de 3 zijn paars geworden genetica die onstabiel is, halve beloftes, dode mussen, dure zaden, nogal schimmel gevoelig en nog een hele hoop andere dingen waaronder de Diesel geur die mij niet aanstaan.
Wat ik kan aanraden is: woon je in een warm droog land dan zou je het kunnen proberen, maar alleen als je al het andere al geprobeert hebt.
Bij het knippen heb ik niet echt veel moeite gegeven(geen tijd/zin), wel goed naar schimmel gezocht en er zo goed mogelijk eruit proberen te hallen.
Nogal jammer hoeveel er weg moest, maarja dat is denk ik de prijs die je betaald voor steenharde toppen en unieke soorten.
Jammer dat het eindresultaat tegenvalt max, toch nog door blijven zoeken naar de ultieme paarse soort
Sweet seeds kun je dus al van je lijstje afschrijven.
@ Cookaap
Vind paarse soorten wel leuk, maar tussen groene soorten zitten volgens mij meer speciale/vervijnde(connoisseur) soorten.
Ultieme paarse soorten zijn volgens mij alleen binnen soorten, of ik moet nog even verder kijken.
Het is weer wat anders om wat kleur in de tuin te hebben.
Comment