Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ djw4
Bedankt en voor jouw ook veel kweekplezier gewenst.
Hier dan de foto van de Blue Mammoth. 20130526_163508.jpg
05-26
(moet denk ik met de instellingen van de camera spelen, kleuren kloppen voor geen meter).
@ k1
Bedankt.
Hopen dat ze in de zomer weer weer verkleuren.
Ty
Eerste problemen: 20130528_132357.jpg20130528_132407.jpg
05-28
Weet niet precies wat er mis is.
Er is in de buurt(direct ernaast) met een geïmporteerde/buitenlandse fungicide gespoten op bomen en planten, de aarde was ook nat dus even apart gezet in een kasje(buiten zonder verwarming etc).
Weet niet wat de boosdoener is omdat dit het enige plantje was met deze verschijnselen
IMG_0733b.jpg
05-30
Het was een schimmel die dit plantje fataal werd †.
Achterblijvertjes:
IMG_0716.jpgIMG_0719.jpg
05-30
Heb deze even apart gezet, heb weinig hoop voor de Auto AK 47(echt een afrader).
Het is nu te laat in het seizoen om nieuwe zaden te ontkiemen.
Of ja... eigenlijk kan het nog wel, maar ga niet meer zaden kopen of zaaien.
Het goede nieuws:
IMG_0715b.jpgIMG_0718.jpgIMG_0717b.jpg
05-30
De rest van de plantjes doet het best goed naar omstandigheden, waarbij een paar soorten eruit springen zoals de RQS Jack Herer Automatic en Dark Devil.
Ik wil toch even opkomen voor de auto AK (van spliff seeds dan), heb er nu 3 staan, waarvan er 2 er echt prachtig uitzien. Kiemkracht is super, en na 7 weken zijn ze zon 50cm, en net in de bloei. Al is de opbrengst ook hier nog even afwachten natuurlijk.
Toevallig heb ik ook die royal dwarf ak (2x). Die kiemt een stuk trager, maar ziet er na 7 weken net zo prachtig uit. Wat mij betreft dus beiden aanraders.
Succes in ieder geval, en ik duim voor ze.
@ Sjaakh
Spliff seeds is Spliff seeds.
Zij hebben goeie zaden net als andere bekende zaadbanken.
Het zaad wat ik had was van Budgetseeds, regulier en heb in bulk(meer dan 10 zaden) gekocht.
Daarnaast was het ook veel goedkoper dan bij Spliff, bij Budgetseeds kost één zaadje in bulk €0,65/0,69.
De Royal Dwarf heb ik gratis gekregen bij een bestelling.
@HR83
Heb dan blijkbaar gewoon pech gehad met mijn zaden, het slechte weer speelt ook een rol.
Voor mij tellen resultaten, zelfs dure zaden of zaden van top zaadbanken kunnen niet ontkiemen of problemen hebben.
@ HR83
Ik wist niet wat voor kwaliteit het zou zijn, daarom heb ik ook zoveel gezaaid.
Als de planten van Budgetseeds overlijden vind ik het nog niet zo erg, had liever gezien dat het Red Poison plantje het had overleefd.
Vorig jaar ook een willekeurig soortje(ierdbei van Marco) op growshopmarkt.nl gekocht die heel goed was(jammer genoeg is de hele plant verschimmeld). DSC03513.jpg
Comment