Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Cookaap
Laten we het het hopen, kan vadaag hoogstwaarschijleik weer terug maar moet dan nog van alles doornemen.
Update zal pas zondag of maandag zijn (dan kan ik pas bij mijn planten zijn).
@ Cookaap
Nou dat is zeker waar, de geur die mij tegemoet kwam was ook heerlijk.
Net op tijd weer terug, er waren nog 3 mannetjes(1x AK47, 1x Auto Haze en 1x Big Devil).
Geen foto's van de mannen aangezien ik nog net op tijd was(wouden al bijna openen), zijn direct in de ton gegaan.
#1 Dark Devil doet het heel goed, maar de andere planten ruiken sterker(zoet).
Weet niet of het nog verandert maar de Auto Haze heeft een zoete geur en de DieselRyder is nog steeds groen .
De kas Big Devil begint nu vijfvingerige bladen te krijgen, hopelijk blijft deze nu in de bloei.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ook direct wat voeding gegeven(Bio bloei voeding =op).
@ Cookaap
Ik kan ze ook niet terug vinden.
De twee plantjes doen het goed denk alleen dat ik één mannetje heb (niks is nog zeker op dit moment), Purps 1 is 105 cm met 9 vingerige bladeren en Purps 2 is 75 cm en heeft één 11 vingerig blad.
Top ze vanaf 7 internodes maar ben tot nu eigenlijk wel tevreden met mijn Purps.
Zal eerst het grote plantje toppen en daarna pas het kleintje, foto's kan ik tijdelijk niet maken(staan op een vreemde locatie).
Guerilla purps? als je ze hebt kun je ze wel even in een pm gooien want ik ben wel benieuwd, ze lijken al groot.
Je kasplantje maakt nog niet echt goeie bladeren aan zo te zien, maar dat komt nog wel. Ik heb die van mij de grond uit getrokken omdat ik anders te veel plantjes in/om huis heb.
Ik ben benieuwd of die toppen niet snel wegrotten want dat had ik wel.
@ Cookaap
Ben het kasplantje nogal zat, begint alweer met 3 vingerige bladen.
Zet/breng liever de Dark Devil #1 en de Auto Haze op die locatie, aan zo'n wispelturige plant heb ik niks(of zou ik deze laten staan?).
Even na gerekend, het is al weer week 8 van de bloei.
Even met de microscoop de Dark Devil #1 bekeken, alle trichomen zijn milky en een hoop worden er al bruin.
Zal deze(morgen) dus uit de grote gezamenlijke bak halen en SensiZym (Advanced Nutrients) voor 2 opvolgende dagen geven, dan 2 dagen niks en daarna voor 10 dagen spoelen/wateren met Final Phase(Advanced Nutrients).
Heb de andere planten nog niet met microscoop bekeken, maar had eigenlijk gehoopt dat ik er toch iets meer uit zou kunnen halen.
Dit omdat ze nogal wat verschillende soorten voeding krijgen, hier even een Line-up:
Plagron Alga Grow en Bloom, Plagron Green Sensation, Plagron Sugar Royal, Advanced Nutrients VooDoo Juice/Tarantula/Piranha/B-52(SensiZym en Final Phase), BioBizz Fishmix en AlGaMic en House and Garden Shooting Powder.
(en af en toe een shotje Supertrive of Plagron Roots).
Hier nog even een foto van een paar planten die ik vergeten ben.
De hoofdtop ziet er wel ok uit, maar de geur is echt geweldig kan deze niet goed beschrijven(zoetig en zurig en nog wat geuren). 20130730_152152.jpg20130730_152145.jpg
07-30
De Auto Haze heeft tot nu toe de grootste/meeste toppen, hoop dat de anderen bijtrekken.
Comment